Lestat Skrevet 24. mars 2007 #41 Skrevet 24. mars 2007 (endret) tror ikke det er det det går på, altså at det er lettere for kvinner å få sex en for menn, det er jeg med på, men at det pga det er greit for mannfolk å ligge rundt mens kvinner som ligger rundt er billige horer og tøser, DER er det jeg mener at dette er noe stort sprøyt. ← Tja, jeg mener faktisk at kvinner som puler rundt er billige tøser, men jeg synes menn som gjør det samme er minst like billig og patetiske. Det er ingen forskjell der egentlig. Patetiske og usikkre mennesker med stor trang til bekreftelse er like patetiske uavhening av kjønn. Jeg skjønner forsåvidt at enkelte trenger å pule på seg litt selvtillitt, men at slike handliger skal medføre økt respekt fra min side. Hehe, nope Endret 24. mars 2007 av Lestat
aline Skrevet 24. mars 2007 #42 Skrevet 24. mars 2007 Tja, jeg mener faktisk at kvinner som puler rundt er billige tøser, men jeg synes menn som gjør det samme er minst like billig og patetiske. Det er ingen forskjell der egentlig. Patetiske og usikkre mennesker med stor trang til bekreftelse er like patetiske uavhening av kjønn. Jeg skjønner forsåvidt at enkelte trenger å pule på seg litt selvtillitt, men at slike handliger skal medføre økt respekt fra min side. Hehe, nope ← den er jeg med på, selv om jeg ikke er enig i at man trenger å være billig eller hore for å ha hatt mange seksualpartnere, så vet jeg at det er flere som mener det. Men da er det mer forståelig så lenge det ihvertfall gjelder uansett kjønn, ikke at menn som gjør det er kule mens kvinner som gjør det er horer. Jeg ser heller ikke hvorfor det å ha sex med endel, skulle føre til økt respekt pga den handlingen, men jeg ser heller ikke hvorfor ett individ skal få mindre respekt pga handlinger som ikke har skadet noen og som er gjort mens singel med single. men det er nok fordi jeg er en av disse forferdelige billige tøsene, pleier faktisk likevel å få respekt for hvem jeg ER, ikke for hvem jeg har hatt meg med i løpet av årene.
Paradokset Skrevet 24. mars 2007 #43 Skrevet 24. mars 2007 Jeg skjønner forsåvidt at enkelte trenger å pule på seg litt selvtillitt, men at slike handliger skal medføre økt respekt fra min side. Hehe, nope ← Da forutsetter du at eneste grunnen til at de har hatt mange partnere er at de mangler selvtillit - og det er vel en litt forutintatt holdning?
Lestat Skrevet 24. mars 2007 #44 Skrevet 24. mars 2007 men det er nok fordi jeg er en av disse forferdelige billige tøsene, pleier faktisk likevel å få respekt for hvem jeg ER, ikke for hvem jeg har hatt meg med i løpet av årene. ← Joda, klart folk kan endre seg, og fortid er fortid, men samlebåndspuling sier faktisk litt om ett mennekse og dets holdninger. Det innynder ikke akkurat til respekt her i gården, for å si det sånn.
valentino Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #45 Skrevet 24. mars 2007 Patetiske og usikkre mennesker ← Her får du det til å høres ut som om usikre mennesker er patetiske. Hvorfor mener du det?
Lestat Skrevet 24. mars 2007 #46 Skrevet 24. mars 2007 Her får du det til å høres ut som om usikre mennesker er patetiske. Hvorfor mener du det? ← Hæ ? :klø: Okey, vi skal altså flisespikke litt. Greit nok det. Neida, usikkre mennesker er ikke patetiske som mennesker, men ofte gjør de en noe slett fremtreden i sosiale sammenhenger. Det er her det patetiske kommer inn.
Lestat Skrevet 24. mars 2007 #47 Skrevet 24. mars 2007 (endret) Da forutsetter du at eneste grunnen til at de har hatt mange partnere er at de mangler selvtillit - og det er vel en litt forutintatt holdning? ← Tja, mulig jeg er foutintatt, men hva skulle ellers være grunnen ? Rent praktisk blir jo gjerne sexen bedre etter vært som man lærer partneren å kjenne på det seksuelle plan. Hvorfor skulle man velge bort det til fordel for kvantitet hvis man ikke har et akutt behov for bekreftelse ? Endret 24. mars 2007 av Lestat
aline Skrevet 24. mars 2007 #48 Skrevet 24. mars 2007 Joda, klart folk kan endre seg, og fortid er fortid, men samlebåndspuling sier faktisk litt om ett mennekse og dets holdninger. Det innynder ikke akkurat til respekt her i gården, for å si det sånn. ← men nå kan man faktisk ha hatt mange seksualpartnere uten å ha bedrevet samlebåndspulings, dersom jeg på 32, har hatt si 30 seksualpartnere, jeg har vært seksuellt aktiv siden jeg var 16 (dette er IKKE reelle tall, men eksempler), dvs seksuellt aktiv, i lengre tid uten partner eller i kortere forhold, i 16 år. 30 partnere (som jeg har sett i tidligere tråder om temaet, beregnes som horete og billig) på 16 år, vil si at jeg da har hatt sex med i underkant av 2 partnere i året... Dersom det er å ha samlebåndpulings, så kan jeg ikke se at særlig annet en jomfru er akseptabelt. Men det er vel kanskje det å velge å være singel i mange år som er problemet? (og igjen, dette er ekspemler, jeg er riktignok 32, men antall seksualpartnere er ikke 30 og jeg har ikke vært seksuellt aktiv siden jeg var 16, så dette er altså eksempler, sånn til alle som elsker å begynne personhets så fort jeg nevner noen sanne eksempler)
Paradokset Skrevet 24. mars 2007 #49 Skrevet 24. mars 2007 Tja, mulig jeg er foutintatt, men hva skulle ellers være grunnen ? Rent praktisk blir det jo gjerne sexen bedre etter vært som man lærer partneren å kjenne på det seksuelle plan. Hvorfor skulle man velge bort det til fordel for kvantitet hvis man ikke har et akutt behov for bekreftelse ? ← Det er riktig, men om man er singel over lengre tid blir det gjerne "mange" partnere uansett. Skal man være være avholdende fordi man er singel? Forøvrig er vel det enkle svaret slik jeg ser det; for sexens skyld.
aline Skrevet 24. mars 2007 #50 Skrevet 24. mars 2007 (endret) Tja, mulig jeg er foutintatt, men hva skulle ellers være grunnen ? Rent praktisk blir jo gjerne sexen bedre etter vært som man lærer partneren å kjenne på det seksuelle plan. Hvorfor skulle man velge bort det til fordel for kvantitet hvis man ikke har et akutt behov for bekreftelse ? ← fordi man liker sex men ikke har ett ønske om å binde seg til en partner? det ER faktisk ikke alle som er klare for faste forhold fra de er seksuellt aktive av, og det trenger ikke ha med usikkerhet eller manglende selvtillit å gjøre. Endret 24. mars 2007 av aline
Lestat Skrevet 24. mars 2007 #51 Skrevet 24. mars 2007 (endret) fordi man liker sex men ikke har ett ønske om å binde seg til en partner? ← Eh, når ble det et krav at man måtte binde seg til en partner selv om man faktisk har sex med samme person over tid ? Endret 24. mars 2007 av Lestat
Lestat Skrevet 24. mars 2007 #52 Skrevet 24. mars 2007 (endret) Det er riktig, men om man er singel over lengre tid blir det gjerne "mange" partnere uansett. Skal man være være avholdende fordi man er singel? ← Neida, slapp helt av. Klart det kan bli noen partnere av slikt, og det er da uproblematisk. Det jeg reagerte på var at Valentino fremstillte det som et mål i seg selv og ha flest mulig sexpartnere fordi dette ga respekt. Det synes jeg bare blir fullstendig vås. Endret 24. mars 2007 av Lestat
aline Skrevet 24. mars 2007 #53 Skrevet 24. mars 2007 Eh, når ble det et krav at man måtte binde seg til en partner selv om man faktisk har sex med samme person over tid ? ← det er ikke noe krav, men personlig synes jeg det er vanskelig å finne en elsker som ikke er ute etter noe forhold utover det seksuelle. Det blir ofte følelser ene eller andre veien, og når man er i perioder der det ikke er ønskelig, så er det vanskelig å gjøre. og... dersom man har sex med en og samme person men IKKE binder seg til vedkommende, så har man jo da likevel sex med en man ikke er glad i, hvorfor er det da værre å ha det med flere en å ha det med en? skjønner ikke denne forskjellen jeg, at man kan reagere på at noen klarer å ha sex uten følelser, den har jeg skjønt, men å ha sex med en man ikke er i noe forhold til, vil jo tilsi det samme.... for har man følelser, så binder man seg vel lett?
aline Skrevet 24. mars 2007 #54 Skrevet 24. mars 2007 Det jeg reagerte på var at Valentino fremstillte det som et mål i seg selv og ha flest mulig fordi dette ga respekt. Det synes jeg bare blir fullstendig vås. ← og det reagerer jeg også på, det er noe stort sprøyt slik jeg ser det. om man har som MÅL å ha sex med flest mulig.... og puler rundt nettop for å nå dette målet... da er vi på en vei jeg ikke forstår, og som jeg nok lett henger på manglende selvtillit eller stort behov for bekreftelse.
Lestat Skrevet 24. mars 2007 #55 Skrevet 24. mars 2007 (endret) Takk Vi fikk egentlig kranglet ganske mye til i hovedsak å være enige Endret 24. mars 2007 av Lestat
aline Skrevet 24. mars 2007 #56 Skrevet 24. mars 2007 Takk Vi fikk egentlig kranglet ganske mye til i hovedsak å være enige ← krangler ikke, diskuterer!
Lestat Skrevet 24. mars 2007 #57 Skrevet 24. mars 2007 (endret) Hehe, okey da Endret 24. mars 2007 av Lestat
Lestat Skrevet 24. mars 2007 #59 Skrevet 24. mars 2007 (endret) Den smilyen der ga meg noen snedige assosiasjoner egentlig... Endret 24. mars 2007 av Lestat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå