valentino Skrevet 22. mars 2007 #1 Skrevet 22. mars 2007 De aller fleste menn må gjøre en aktiv innsats for å få mange seksualpartnere. Dette er et faktum. En mann som har hatt mange seksualpartnere beviser at han er dyktig på sjekkefronten. Å være dyktig på sjekkefronten gir menn en indre ro og selvtillit. Føler de at de mestrer dette er det ingen krise om nåværende partner forlater en. Menn som ikke er dyktige på sjekkefronten mangler ofte den indre roen og selvtillitten nevnt over. Derfor misunner eller ser de opp til menn som er dyktige med sjekking. Kvinner behøver ikke være dyktige til å sjekke for å ha hatt mange partnere. Ofte er det kun snakk om "ja" eller "nei". Det finnes alltid en mann er klar. Kvinner klarer derfor ikke forstå at menn ser opp til menn som har hatt mange seksualpartnere. Mange menn misunner kvinner som har hatt mange seksualpartnere fordi de skulle ønske det var like lett for de selv å skaffe seg en eller flere seksualpartnere. Når man er dyktig til å sjekke får man som nevnt en indre ro. Årsaken er, som også, nevnt at man vet at det finnes alternativer, og hvordan man skal skaffe seg disse alternativene. Poenget er ikke antall seksualpartnere i seg selv, men kunnskapene og erfaringen med å sjekke. Ved å være dyktig på dette stiller man seg selv i den posisjonen at man kan VELGE mellom flere seksualpartnere. Er man ikke dyktig må man ta det som kommer fordi. Derfor yter menn med mange seksualpartnere respekt hos menn.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2007 #3 Skrevet 23. mars 2007 Kan ikke se annet enn at dette er helt riktig.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2007 #4 Skrevet 23. mars 2007 Pussig om det er slik mange menn vurderer om de skal respekter en annen mann. Får nå uansett håpe at det å generelt ha sosial kompetanse teller en del, og ikke bare at de velger å bruke den til å få sex.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2007 #5 Skrevet 23. mars 2007 Det kan ikke være tilfeldig at du skriver "yter" respekt to ganger. Du tror jaggu meg at det heter yter, og ikke nyter respekt.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2007 #6 Skrevet 23. mars 2007 Noen menn er opptatt av å ha mange seksualpartnere, men mange er det ikke. Noen menn ser opp til menn som har hatt mange seksualpartnere, men det store flertallet av menn gir blaffen i hvor mange partnere andre har hatt. Jeg tror du legger alt for stor vekt på betydningen av antall partnere. Det er heller ikke slik at det er så lett for kvinner å få sex som du tror, i hvertfall hvis kvinnen bare ønsker å ha sex med menn som hun føler en viss tiltrekning til, noe som vel gjelder for de fleste. Det er ikke noe problem for kvinner flest å få med en feit og stygg 50-åring hjem, men det er uaktuelt for de fleste unge kvinner med normalt utseende. Mange, både menn og kvinner vil bare ha sex i forhold, noe som gjør at antall partnere de har gjennom livet begrenser seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 Derfor yter menn med mange seksualpartnere respekt hos menn. ← Du burde skrevet: "Derfor nyter menn med mange seksualpartnere respekt hos MEG."
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2007 #8 Skrevet 23. mars 2007 De får ikke respekt hos meg nei! Slike menn som ligger med mange damer, har ekstremt liten selvtillit
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 23. mars 2007 #9 Skrevet 23. mars 2007 Det er heller ikke slik at det er så lett for kvinner å få sex som du tror, i hvertfall hvis kvinnen bare ønsker å ha sex med menn som hun føler en viss tiltrekning til, noe som vel gjelder for de fleste. ← Om du med tiltrekning mener følelser som går lengre enn kåt, kan jeg kanskje være enig, men hvor ofte ser man ikke en forholdsvis kjekk mann på byen med en ikke så "kjekk" dame på tur hjem. Ganske ofte. Du skal som mann se ut som Brad Pitt for å kunne velge og vrake ute. Damer kan godt se ut som Mossa i "Du skal høre mye", og ha forskjelllig kuk fredag og lørdag 52 uker i året...
Gjest Vaktmestern Skrevet 23. mars 2007 #10 Skrevet 23. mars 2007 Jaktinnstinkt kalles det vel, kombinert med konkurranseinstinkt, noe vi menn stort sett er utstyrt med. Vi måler hverandre med trofeer, også sextrofeer......... Så - Valentino, du har ganske så rett (og jeg er ikke ham utlogget altså)
Gjest Sexy Skrevet 23. mars 2007 #12 Skrevet 23. mars 2007 (endret) nok en oppmerksomhetssyk fjott. trist ← Det kan ikke være tilfeldig at du skriver "yter" respekt to ganger. Du tror jaggu meg at det heter yter, og ikke nyter respekt. ← Du burde skrevet: "Derfor nyter menn med mange seksualpartnere respekt hos MEG." ← Tråden ryddet. Scorpina (mod) ← :klø: Endret 23. mars 2007 av Sexy
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2007 #13 Skrevet 23. mars 2007 Snakk for deg selv Valentino. Jeg er mann og ser på ingen måte opp til menn som har hatt mange seksualpartnere. Tvert i mot, synes jeg de er ganske patetiske som er avhengig av å sjekke opp damer for å få bedre selvfølelse. De jeg kjenner som er flinke til å sjekke og dermed har hatt mange ONS, er som regel ganske mislykket på andre områder i livet. F.eks er de godt over 30 og fortsatt single. Ikke er de spesielt interessert i å få seg en kjæreste heller. Da kan de jo ikke ha med seg en ny dame hjem annenhver uke lenger. Kan ikke helt se hva som er misunnelsesverdig med å leve slik.
aline Skrevet 23. mars 2007 #14 Skrevet 23. mars 2007 det er det største tøvet jeg har hørt på lenge, men jeg begynner å skjønne at noen menn desperat trenger en livbøye å redde seg til slik at de fremdeles kan pule rundt som de vil og likevel disse kvinner som gjør akkurat det samme.
Lestat Skrevet 23. mars 2007 #15 Skrevet 23. mars 2007 De aller fleste menn må gjøre en aktiv innsats for å få mange seksualpartnere. Dette er et faktum. En mann som har hatt mange seksualpartnere beviser at han er dyktig på sjekkefronten. Å være dyktig på sjekkefronten gir menn en indre ro og selvtillit. Føler de at de mestrer dette er det ingen krise om nåværende partner forlater en. Menn som ikke er dyktige på sjekkefronten mangler ofte den indre roen og selvtillitten nevnt over. Derfor misunner eller ser de opp til menn som er dyktige med sjekking. Kvinner behøver ikke være dyktige til å sjekke for å ha hatt mange partnere. Ofte er det kun snakk om "ja" eller "nei". Det finnes alltid en mann er klar. Kvinner klarer derfor ikke forstå at menn ser opp til menn som har hatt mange seksualpartnere. Mange menn misunner kvinner som har hatt mange seksualpartnere fordi de skulle ønske det var like lett for de selv å skaffe seg en eller flere seksualpartnere. Når man er dyktig til å sjekke får man som nevnt en indre ro. Årsaken er, som også, nevnt at man vet at det finnes alternativer, og hvordan man skal skaffe seg disse alternativene. Poenget er ikke antall seksualpartnere i seg selv, men kunnskapene og erfaringen med å sjekke. Ved å være dyktig på dette stiller man seg selv i den posisjonen at man kan VELGE mellom flere seksualpartnere. Er man ikke dyktig må man ta det som kommer fordi. Derfor yter menn med mange seksualpartnere respekt hos menn. ← Eh, bambus ! At man har mange sexpartnere sier ikke noe annet enn at man bryr seg lite med hvem man har sex med. Det er ikke særlig bra. Man trenger faktisk ikke å pule noen selv om man har mulighet. Jeg kan forsåvidt være enig i at man får en større ro av å vite at man har draget, men å påstå at det er en direkte korelasjon mellom antall sexpartnere og denne roen er renspikket vås. Mener du egentelig å påstå at de som jakter neste knull utstråler ro ?. Desperasjon ville jeg kalt det. De som har draget vet det, og stresser ikke med antall sexpartnere Hvorfor skulle jeg respektere noen som ukritisk høvler over det de måtte ha muligheten til ? Nødhjelp er forsåvidt bra, men ikke i denne samenhengen
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 23. mars 2007 #16 Skrevet 23. mars 2007 det er det største tøvet jeg har hørt på lenge, men jeg begynner å skjønne at noen menn desperat trenger en livbøye å redde seg til slik at de fremdeles kan pule rundt som de vil og likevel disse kvinner som gjør akkurat det samme. ← Tror det er to forskjellige mennesketyper du snakker om her, gett....
Paradokset Skrevet 23. mars 2007 #17 Skrevet 23. mars 2007 At man har mange sexpartnere sier ikke noe annet enn at man bryr seg lite med hvem man har sex med. Det er ikke særlig bra. Man trenger faktisk ikke å pule noen selv om man har mulighet. ← Det trenger ikke bety det - det kan også være et bevisst valg. Og er det dårlig å ha hatt mange partnere? Jeg er forsåvidt enig med deg at om antallet partnere er høyt fordi man desperat må bevise noe for seg selv eller andre så er det ille.
Lestat Skrevet 23. mars 2007 #18 Skrevet 23. mars 2007 (endret) Og er det dårlig å ha hatt mange partnere? ← Ja, for å være helt ærlig så synes jeg det er dårlig stil å bedrive NM i pule-rundt. Uavhening om man er mann eller kvinne. Jeg respekterer at andre har en annen oppfattning enn meg, og de må selvfølgelig få leve sine liv akkurat som de vil. Jeg forbeholder meg dog retten til ikke å adoptere deres syn, eller for den del respektere de på et slikt grunnlaget Endret 23. mars 2007 av Lestat
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 23. mars 2007 #19 Skrevet 23. mars 2007 Ja, for å være helt ærlig så synes jeg det er dårlig stil å bedrive NM i pule-rundt. Uavhening om man er mann eller kvinne. Jeg respekterer at andre har en annen oppfattning enn meg, og de må selvfølgelig få leve sine liv akkurat som de vil. Jeg forbeholder meg dog retten til ikke å adoptere deres syn, eller for den del respektere de på et slikt grunnlaget ← Om ikke forkjemperne nå er lei, kommer du til å få tyn for dette utsagnet her, hehe
Gjest Talula Skrevet 23. mars 2007 #20 Skrevet 23. mars 2007 De får ikke respekt hos meg nei! Slike menn som ligger med mange damer, har ekstremt liten selvtillit ← Det er den oppfatningen jeg har også. Mange har liten selvtillit, og stort behov for bekreftelse, så derfor sjekker de stadig nye damer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå