Gå til innhold

Sushi i nærheten av Oslo Rådhus


Gjest Gitte

Anbefalte innlegg

Gjest Gitte

Vi fikk tips om et sushi-sted i nærheten av rådhuset, men har ikke funnet noe navn eller nøyaktig hvor det ligger.

Noen som har en anelse? Evt andre tips til gode og rimelige sushisteder i oslo? Vi har kjørt oss fast på ett sted, og vil prøve noen andre steder nå :)

Prisklasser som hos Alex sushi er fullstendig uaktuelt forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nippon Art? Ligger rett ved Rådhuset.

Vi har likt godt sushi på Kittys sushi, og Intermezzo på Bislett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på Nippon Art noen ganger. Jeg synes sushien er god der. Prismessig er det ikke kjempebillig, men ikke som Alex sushi heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi pleier spise på benny's sushi - det ligger på rådhusplassen (deler lokale med en italiensk restaurant).. synes det er bra der :) vært der mange ganger og alltid fått bra fisk :) ikke dyrt heller..

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldali

Mulig det er Benny's jeg referer til, for Angelos er er en italiensk restaurant, men trodde den het Anglos. Der har jeg i hvert fall hvert veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gitte

Leste aften aften i dag, med dobbelside om sushi i oslo... de nevnte generelt at sushien var dårlig, men ikke ett navn på verken bra eller dårlige steder... hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste aften aften i dag, med dobbelside om sushi i oslo... de nevnte generelt at sushien var dårlig, men ikke ett navn på verken bra eller dårlige steder... hmm

Nippon Art vil jeg ganske sikkert si serverer en av de bedre sushiene i byen. Sammen med Alex Sushi, Nodee og den ved Bislett vil jeg absolutt anbefale den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte

Takk for det :) Prisene på Alex er jo helt sinnsyke (syns vi) og vi trenger virkelig ikke spise på såå fancy steder. Men syns sushi er såpass spesielt at jeg stikker ikke innom hvilken som helst sjappe uten å sjekke litt rundt først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste aften aften i dag, med dobbelside om sushi i oslo... de nevnte generelt at sushien var dårlig, men ikke ett navn på verken bra eller dårlige steder... hmm

Her er artikkelen.

Forøvrig har (hadde???) Intermezzo på Bislett en vaskeekte sushikokk. Jeg synes sushien der er veldig bra, og de har godt utvalg i maki.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hva den heter, men den ligger i Piletredet omtrent rett overfor Blitzhuset. Den ligger i andre etage. Jeg har spist mye der, og er veldig fornøyd. Kanskje ikke akkurat noen fancy restaurant, men veldig god mat. Tidligere lå den på bakkeplan i sammebygg, og var kun en bitteliten restaurant.

Rimelig er den også.

Endret av Beam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte

Takk for alle tips :)

Vi er altså ikke ute etter en fancy restaurant, men god og rimelig sushi :) Er visst mange steder vi må prøve.. Kokkene der vi som regel kjøper sushi kjenner oss altfor godt nå, ler når vi kommer og etterlyste meg når typen kom uten meg... Så vi har vært der gaanske mange ganger ;) Fordelen er at de legger på ekstra biter (gjerne 5 stk) til oss, så vi får 15 biter til 99,-. Er vel ikke mange stedene som slår de prisene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...