Gå til innhold

Men bærer vekten av hele verden på sine skuldre!


Rastafan

Anbefalte innlegg

Vi menn er ansvarlige for alt, til og med blir vi gjort ansvarlig for at kvinnfolk skal få likestilling. Skal kvinnfolk få likestilling er det vi som må gjøre noe med det. I forskjellige styrer rundt omkring i landet må dyktige menn trå til side for å gi ikke alltid like dyktige kvinner plass, i likestillingens navn. Ikke nok med det, men vi må også kjempe for barnas rett til å få være med fedre som kan gi de skikkelige verdier i livet. Undersøkelser viser at en stor del av guttebarn oppvokst med bare mor ikke er i stand til å fullføre militærtjenesten engang. Hvis disse kvinnene hadde brukt energien sin for å ordne seg og sine medsøstrer lik rett til alt mulig i samfunnet, istedenfor og sloss med nebb og klør for og sabotere en stakkars fars samvær med sitt barn, så hadde det ikke vært grenser på hvor langt de kunne komme i verden.

Akkurat som når det gjelder sex, så foretrekker de bare å ligge på ryggen og kreve at mannen tar initiativ.

Kvinne still opp for dere selv, ikke legg ansvaret på mannen. Han har nok å bære fra før av. Dette er kanskje en håpløs bønn, men vær sterk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal vi lære å legge egg, så vi bare kan avskaffe dem helt? Det er jo masse bilder av nakne damer på internett, å jeg ser ikke at de fungerer til noe annet enn godteri for hjernen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi lære å legge egg, så vi bare kan avskaffe dem helt? Det er jo masse bilder av nakne damer på internett, å jeg ser ikke at de fungerer til noe annet enn godteri for hjernen.

Jeg er delvis enig, men det går ikke ann å bare nøye seg med bilder. Man må ha ekte vare å kose seg med også. Dessuten så liker jeg ikke å legge egg. Egglegging er for høner og kvinnfolk.

Mvh Rastafan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er delvis enig, men det går ikke ann å bare nøye seg med bilder. Man må ha ekte vare å kose seg med også. Dessuten så liker jeg ikke å legge egg. Egglegging er for høner og kvinnfolk.

Mvh Rastafan

Hmm... Du har et godt poeng.

La meg tenke litt på det, så skal jeg nok finne en løsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Du har et godt poeng.

La meg tenke litt på det, så skal jeg nok finne en løsning!

Det finnes ingen annen løsning enn at kvinnen må stå for eggleggingen. Så lenge vi har kvinnfolkene til å legge egg så er jo vi der, klar til å befrukte dem. Befruktning av egg er koselig mannfolkarbeid, det er ingen tung byrde å bære.

Mvh Rastafan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er delvis enig, men det går ikke ann å bare nøye seg med bilder. Man må ha ekte vare å kose seg med også. Dessuten så liker jeg ikke å legge egg. Egglegging er for høner og kvinnfolk.

Mvh Rastafan

Finnes sikkert mye bra i plast også - i hvertfall reklamerer de med at det kjennes ut som "ekte vare"! Eggleggingen kan jo gjøres noe a la fisk - du bare slipper ut en mengde en gang i året. Da slipper du den kjedelige rugeperioden som hønene har også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes sikkert mye bra i plast også - i hvertfall reklamerer de med at det kjennes ut som "ekte vare"! Eggleggingen kan jo gjøres noe a la fisk - du bare slipper ut en mengde en gang i året. Da slipper du den kjedelige rugeperioden som hønene har også.

Ja nå taler du kvinnenes sak, det er jo ikke vårt problem å ruge ut eggene. La kvinnfolkene kjempe sine egne saker, og ruge sine egne egg. Plastikk er bra til tider, ikke skal de ha mat, og ikke maser de.

Mvh Rastafan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå taler du kvinnenes sak, det er jo ikke vårt problem å ruge ut eggene. La kvinnfolkene kjempe sine egne saker, og ruge sine egne egg. Plastikk er bra til tider, ikke skal de ha mat, og ikke maser de.

Mvh Rastafan

Nja, jeg tenkte mer på den totale avskaffelsen av kvinnekjønnet, jeg. Da kan mennene slippe ut en mengde små manneegg en gang i året - litt søl der og da, men eller problemfritt! Og yngelen må nesten greie seg selv - de skal jo bli ekte mannfolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner jo ingenting!

Vi kan ikke avskaffe knvinnet, siden vi syns det er hyggelig med kos. Mannekos er ekkelt, så vi kan ikke avskaffe dere helt.

Det kunne kansje vært bra med en slags "fryser" som vi putter damene i, etter vi har hatt sex med dem. Vi kan tine dem opp nestegang vi vil ha sex... Da vil dem holde seg unge og spreke, pluss at man kan ha skikkelig mange uten at det kommer no sjalusi inn i bildet. Hjernevasking er også en løsning.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg tenkte mer på den totale avskaffelsen av kvinnekjønnet, jeg. Da kan mennene slippe ut en mengde små manneegg en gang i året - litt søl der og da, men eller problemfritt! Og yngelen må nesten greie seg selv - de skal jo bli ekte mannfolk!

Mannfolk kan ikke bli ekte før de har kvinnfolk å ta ansvar for, Dessuten så er det jo stor fare for rompistendenser hvis det ikke var kvinner tilstede, og det er jo helt absurd.

Mvh Rastafan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må helt klart mer robotforskning til. Roboter som sier og gjør de rette tingene, og med fremdyrket hud på utsiden. Frysing hørtes ut som en dårlig ide - tenk om du skal ha deg med en dame, og så er hun ikke tint på innsiden? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner jo ingenting!

Vi kan ikke avskaffe knvinnet, siden vi syns det er hyggelig med kos. Mannekos er ekkelt, så vi kan ikke avskaffe dere helt.

Det kunne kansje vært bra med en slags "fryser" som vi putter damene i, etter vi har hatt sex med dem. Vi kan tine dem opp nestegang vi vil ha sex... Da vil dem holde seg unge og spreke, pluss at man kan ha skikkelig mange uten at det kommer no sjalusi inn i bildet. Hjernevasking er også en løsning.

Jeg slutter meg til Yme. Forutenom at kalde kvinnfolk ikke er noe bra, kvinnfolk skal være varme. Ellers er ikke tankene helt borte vekk.

Mvh Rastafan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må helt klart mer robotforskning til. Roboter som sier og gjør de rette tingene, og med fremdyrket hud på utsiden. Frysing hørtes ut som en dårlig ide - tenk om du skal ha deg med en dame, og så er hun ikke tint på innsiden?  :ler:

Robotforskning er helt perfekt, all den tid det er vi menn som programmerer robotene. Jeg kan godt se for meg at jeg sitter i sofan med fjernkontrollen til en slik robot.

Eksempel: hent øl, volumknapp. Mulighetene er jo ubegrenset.

Mvh Rastafan

Endret av Rastafan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter meg til Yme. Forutenom at kalde kvinnfolk ikke er noe bra, kvinnfolk skal være varme. Ellers er ikke tankene helt borte vekk.

Mvh Rastafan

Ja, men di missforstår! Du veit sån de fryses ned på sci fi filmer? Sån at de egentlig bare sover inni et kammer, ellerno... Sån mener jeg! Da kan man sikkert tilogmed sette på ekstra varme å greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du burde nesten bli med under et av innleggene for "hvilke fordommer har du?"

Fordommer mot jenter? Er alle jenter like? Tror ikke det, nei! Klart det er noen jenter som IKKE liker å være passive og være late og ligge og ta imot.. Kanskje du bare har vært borti feil type? Synd for deg liksom...

Uansett så kjemper jeg ikke for likestilling, men for at hver enkelt person skal være den den er. uansett kjønn!! Hvorfor alle disse båsene?? Det er unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest 1
Akkurat som når det gjelder sex, så foretrekker de bare å ligge på ryggen og kreve at mannen tar initiativ. Kvinne still opp for dere selv, ikke legg ansvaret på mannen. Han har nok å bære fra før av. Dette er kanskje en håpløs bønn, men vær sterk!

Jeg visste ikke at det var blitt så ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...