Gå til innhold

Hva har du på deg i dag?


Gjest Nanny

Anbefalte innlegg

Gjest MissyE

I dag er det stripet høyhalset genser i div. farger, sort undertøy, brun bukse, sort strømpebukse og høye støvletter......sort jakke åsså :wink:

Og det er snart helg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svart bukse, svart underbukse og svarte sokker. Rød BH, rød genser og røde tøfler. Riktig så spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg faktisk helt blå. Lyseblå halvåpen skjorte (sånn at min fine blå silke/sateng-aktige BH synes litt), blå string og blå jeans. :-) Min kjære er spesielt fornøyd med den halvåpne skjorta :wink: . :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svart undertøy, svart strømpebukse og mitt splitter nye antrekk bestående av fløyels- genser og fløyels- skjørt fra bik bok. SÅ behagelig å ha på!!

genseren er svart og skjørtet er brun-lilla-aktig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Skal vi se, jeg har på meg en off-white langermet genser m/ stooor krage (type: rullekrage som henger :o ), grå strømpebukse, beige m/fler burberry-rutete skjørt, beige lave støvletter og olajakken min. (dvs. nå er jakken og støvlettene av, og jeg har innesko). sminke (har vært ute og spist), håret løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

idaaaaag har vi svart trang bukse (tights er det vel men de fleste har vel assossiasjoner til strømpebukser men det var det vi kalte det da jeg var lita jente ihvertfall)

høyhælte støvletter med metalldetaljer

russetskjorten min fra 2000 (jeg var blå!)

og ytterst en åpen svart genser med glidelås foran

håret er krøllet idag siden jeg flettet det da det var nyvasket igår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ennå på mg min deilige røde nattkjole, men skal sanrt skifte og kjøre til en by noen mil unna for å se på og kjøpe deilige jenteting.Etter som det det ikke er sommer ute blir det tights under ett langt dongriskjørt og en tykk rosa genser over en stram rosa topp. Har på rosa BH og truse. Vil se litt bra ut når jeg skal på prøverom. Håper jeg finer noe fint til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og tørker håret i en deilig hvit badekåpe.

Skal finne på noe mer spennende å ta på meg senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg har vanlig (kjedelig) undertøy, og sokker med ull i. Jeg har ei slitt dongribukse (så slitt at det er hull på den faktisk) og en skolegenser fra NHH. For, nå er det tid for husarbeide. Klær jeg kan vise meg "offentlig" i, det tar jeg på senere. Nå skal det ryddes og vaskes. Og når jeg ligger på gulvet mellom støvdottene, da ser jeg ingen grunn til å ha på meg noe penere enn dette nei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit badekåpe som har blitt litt grå etter at sambo har vasket klær.

Den er lang og varm og har en bamse på brystlommen. Ellers? Ikke noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Svarte sokker

Rød "fløyelstruse"

Treningsbukse

Mørk grønn genser

Svart fleece...

Briller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Blå Lee jeans

Svarte sokker og øvrig undertøy

Svart belte

Svart bomullstopp med båthals

Hår i hestehale, litt sminke og briller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Jeans og J:Lo topp i beige og hvitt, barbent, oppsatt hår og briller.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikveld har vi svart genser med 3/4 lange ermer, kort burgunderfarget dongeriskjørt, svarte strømpebukser med tegninger og tekst, svarte støvletter med høy hæl som rekker til midten av leggen med metalldetaljer, stort kors rundt halsen med røde stener, bredt sølvfarget armband og store ringer i sort og sølv på langefingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
ikveld har vi svart genser med 3/4 lange ermer, kort burgunderfarget dongeriskjørt, svarte strømpebukser med tegninger og tekst, svarte støvletter med høy hæl som rekker til midten av leggen med metalldetaljer, stort kors rundt halsen med røde stener, bredt sølvfarget armband og store ringer i sort og sølv på langefingrene.

Lisle, hvis du er hjemme når du skriver dette, hvofor har du på deg så veldig mange ting, svære støvletter etc.?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg fått av meg badekåpa (noen timer siden faktisk).

I kveld er antrekket nålestripet bukse i en slags brun/beige farge med mørkebrune striper, topp i brun/beige (aner ikke hva den fargen heter) og brun cardigan-jakke. Svarte sokker og undertøy som jeg har glemt fargen på (gidder ikke å sjekke heller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på meg lyseblå bomullsgenser med skå, stor krage(litt vanskelig å forklare....), sort bukse, sort undertøy og Dyberg/Kern kors rundt halsen.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lys brun bukse, mørk brun skimrende trøye, sort undertøy, håret i en liten tull bak og sideskill, moderat sminke og briller. Snart neglelakk også!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...