Gå til innhold

Hva har du på deg i dag?


Gjest Nanny

Anbefalte innlegg

Var ganske morsomt å høre sist gang den debatten gikk her inne så vi prøver på nytt :P

For min del er det sort bukse, lys blå høyhalset genser, sorte sokker, hvitt undertøy, brune støvletter. Fjong og fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

Lysblå g-strengtruse i bomull, sort bh, "slitte" cordbukser i sort med sleng fra VeroModa, cardigan i sort fra GAP.

Lisa-Beth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg lyst til å svare, for jeg føler meg litt fjong i dag.. :D

Jeg har beige støvler, beige skjørt (langt), kremhvit topp med beige dekor, kremhvit jakke med litt sømmer i beige..

. .og beige veske såklart :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Transegutt

Jeg har på meg rosa BH og truse i silke.Tynn hudfarget strømpebukse. Utenpå det har jeg en dyprød kjole med V-utringing. Har på røde sandaler.

Moderat sminket da jeg bare skal vere hjemme.Kommer til å ha på noe mer festlig til kvelden da jeg skal kose meg med biff og rødvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult at du spurte i dag...

Har på meg en slitt olabukse + en singlet i denim.

Må legge til at jeg er hjemme helt alene, syk, og skal gjøre noe med saken til kvelden! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sort bukse, lilla genser med rynkealbuer, sorte lave sommersko og knelang svart "skinn"-frakk. skal ut og handle nu! kattene sulter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

indigoblå velurbukser, turkis-blå-grønn stripete t-skjorte, blå velurhettegenser, blå ullgenser, undertøy, sokker, ullsokker og boots.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, i dag er ikke dagen for å være stolt av antrekket!

Er på jobb, og går bare i gamle filler...

Utvasket undertøy, gamle slitte jeans, sports sokker, utvasket t-sjorte og en munkejakke.

hmm, ikke mye å skryte av nei, men jeg har også på et stort smil, teller det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mortiis

Sånn så jeg ut i går:

Bildet er slettet. Orakel - moderator

Jeg hadde en litt dårlig dag, derfor ser jeg litt sinna ut.

Vennlig hilsen

Mortiis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

For å holde tråden KOSELIG, og til det tema den var ment, så svarer jeg herved på det det ble spurt om. (men jeg kan med glede svare igjen om en times tid, når jeg har dusja da)

For øyeblikket har jeg: truse og sokker, helt "standard".

Et håndkle rundt kroppen. Og plastfolie og håndduk rundt håret også (ja, jeg prøver nå endelig dette som jeg har lest så mang ganger her om olivenolje i håret. Badehette hadde jeg ikke, men plastfolie gjorde susen, etter noen forøk da...)

Og briller. Joda, moderat sminke også. Og som sagt, snart skal jeg i dusjen. Umiddelbart etter det har jeg antakelig svært lik påkledning, men jeg kan svare igjen jeg, når jeg har kledd på meg utpå kvelden en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har på: truse(sort) bh (sort) brun bukse og dyprød gensre med trekvart arm.

Snart skal jeg kle helt av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Akkurat nå: to håndklær, ett rundt hodet og ett rundt kroppen. Er nydusja. Snart litt mer klær, da skal jeg oppdatere dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Så svarer jeg for tredje gang i dag. Jeg lover at det blir den siste. I dag altså.

Jeg har truse, sort. sokker, sorte. dongribukse. Liten sort "sommertopp" (altså bare stropper over skuldrene, så den føles "sommerlig") The end. Men pledd også da, sånnsett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Transegutt

Hei igjenn. Nå har jeg for lengst skiftet og spist en god biff med rødvin og øl til. Jeg har på lysegul BH og truse i blonde og stay-up strømper i gulskjer. Har ett vidt gult skjørt til anklene og en ditto topp som er rund i halsen. Stoffet er silklook. Har sminket meg til fest.

Snart skifter jeg til dyprød nattkjole.

I morgen er det bukse og jobb-sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...