Gå til innhold

spm angående trådløst nettverk


mee mee

Anbefalte innlegg

har skjedd uten at jeg har gjort forandring på noen instillinger. Dataen klarer ikke finne noen trådløse nettverk. Vet nettverket er i orden siden flere bruker det. Har også prøvd flere forskjellige nettverk. Prøver å trykke oppdater nettverksliste men uansett så finner den ikke noen. Med kabel fungerer det! Har også prøvd "reparer" knappen, men får da bare opp: kan ikke fullføre reperasjon.

Noen som har peiling på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Tara*

Jeg har også samme problemet. Måtte koble meg til via ledning for vårt trådløse nettverk kommer ikke opp på listen jeg får opp. Jeg får opp alle naboene - men ikke vårt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også samme problemet. Måtte koble meg til via ledning for vårt trådløse nettverk kommer ikke opp på listen jeg får opp. Jeg får opp alle naboene - men ikke vårt lenger.

jeg får verken opp naboene eller meg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe lignende skjedde meg her om dagen. Jeg har en knapp som skrur trådløst nettverk på/av på framsiden av pc'en - jeg hadde klart å skru den av.

Har du noe lignende ? SJekk manualen på PC'en din om du ikke kan finne noe tilsvarende - kan være en av knappene på tastaturet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det samme som PunkyB og det var en tastekombinasjon på tastaturet som skrudde saligheten på igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en knapp, men har prøvd å slå den av og på, men ingen forskjell.. kan det være at den er gåen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maxagaze

Finner du noe med med Netstumbler, så er det noe med software oppsettet ditt på pesen som er feil..

Det er vel satt opp kryptering på ruteren din ? Mulig må må slå den av, pluss xp brannmur, sette opp kryptering på nytt, både på ruter og windows, og koble til deretter. Få tak i en kabel til oppsett av ruteren hvis du ikke har, trådløst nyttern'te..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruteren funker nok Max, bare les øverst. ;)

Det er oppsettet i pc`en som må settes opp en gang til.

Legg inn sid..kryptering..og sjekk at WLAN er valgt "on".

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxagaze
Ruteren funker nok Max, bare les øverst.  ;)

[...]

Beklager så meget, var nok ikke helt konsentrert ikveld.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men den knappen min, den lyser vanligvis, men den gjør det ikke nå. kan det være den som er ødelagt?

har acer maskin, å slettet lauch manager som lå på datan her om dagen. det som styrer noen av hurtigknappene. kan det være noe med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxagaze
men den knappen min, den lyser vanligvis, men den gjør det ikke nå. kan det være den som er ødelagt?

har acer maskin, å slettet lauch manager som lå på datan her om dagen. det som styrer noen av hurtigknappene. kan det være noe med det?

Har du modellnummeret/navnet på den dataen.. ? Årsaken kan jo være som du sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har fått fixet det. var det launch manager programmet jeg hadde avinstalert. det styrte hvist den knappen på datan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...