Bettie Skrevet 16. juni 2007 #61 Del Skrevet 16. juni 2007 Har også en bil som ikke virker. Men den skal få stå til høsten, og da skal jeg kjøpe en ny bil. Bil er dyre greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #62 Del Skrevet 18. juni 2007 Ny bil vil jeg ikke ha, alt for mye elektronik UFF Bra så lenge det virker men dyrt når det er itu :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. juni 2007 #63 Del Skrevet 20. juni 2007 Nei - det blir nok ikke en ny-ny bil, men en ny-brukt bil på oss. Nå vil jeg ha en bil som kjører uten at noe går i stykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #64 Del Skrevet 21. juni 2007 Altså Bettie en sån bil er ikke laget endda trode du viste det vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #65 Del Skrevet 28. juni 2007 Tror jeg selger Vw'en da ho er en dyr dame som tit er "syg" gider ikke bruke alle pengene mine på hende veldi bra å ha B - B som altid er klar å kjører perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #66 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvad?? ingen som gider skrive til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. juli 2007 #67 Del Skrevet 13. juli 2007 Beklager Luise, men jeg har vært syk. Har du det bra? Du har vel ikke regnet bort, håper jeg. Har du solgt noen bil enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #68 Del Skrevet 17. juli 2007 Okei Bettie Nei vw'en har veret i avise men er enda ikke solgt og B - B er ikke klar enda for vennene mine er alt for travle til å hjelpe meg Håper du er frisk igjen vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. juli 2007 #69 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg er bedre, men det tar sin tid å bli frisk, tror jeg. Håper det er noen som vil kjøpe WW-en din, og at dine venner får tid til å fikse B-B. Har du hatt noen konserter i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #70 Del Skrevet 4. oktober 2007 HEI jeg er tilbake Nå hetter jeg så Michelle Louise og jeg har like fått B - B etterset overalt så hon kjører bare så bra som hon har ikke gjort lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. oktober 2007 #71 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kos å se deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. oktober 2007 #72 Del Skrevet 4. oktober 2007 Heihei, der var du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #73 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) HALLO Her er jeg så håper dere har det bra, båte Cata og Betie, det har veret så mye som skulle lages og jeg hadde nesten glømt vennene mine på Kvinneguiden, men husket dere :-D Endret 5. oktober 2007 av Luise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. oktober 2007 #74 Del Skrevet 5. oktober 2007 Bra du husket oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. oktober 2007 #75 Del Skrevet 9. oktober 2007 Enig med Cata. Håper du har litt roligere dager nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #76 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Cata og Bettie :gråte: Jeg har nog roligere dager, men har ikke så bra helbred som jeg skule ønske, jeg tenker mye på hvad som kan gjøre det betre og det liker ikke jeg å la det gå ut over fine vennene som dere. Da humøret mitt er lite skitt blir jeg lei av livet å ar så ikke mye lyst på å skrive i dagboka mi, det er ikke retvist overfor dere, jeg vet det Endret 14. oktober 2007 av Luise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #77 Del Skrevet 20. oktober 2007 :gråte: Jeg ser ikke Bettie eller Cata :gråte: OK min liten B - B kjører bare så fint å starter strax etter at man trykker på knappa Er dere syke da jeg ikke får se dere i dagboka mi?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. oktober 2007 #78 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hehe, nei, ikke syk men bortreist. Er på tur så det blir litt mindre tid ved skjermen enn når jeg er hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #79 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hei Cata Håper det blir en god tur :icon_smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HALLLLLLOOOOOOOOoooo Bettie Skrevet 3. november 2007 #80 Del Skrevet 3. november 2007 Bettie hvor er du????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå