Gå til innhold

Nytt fra Luise og B-B

Luise

Anbefalte innlegg

:ler: Hei Bettie osse liv i deg :ler:

Ja det er bra nog å kunne spille men jeg krever lite mye av meg sjløv nå og da, det får vere perfekt om jeg skal vere tilfress. :sjarmor:

Jeg har osse prøvd gitar et par ganger men er gått tilbake til keyboard hver gang, :ler: det er ikke så STRENGE å spille på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Keybord høres morsomt ut. Som "alle andre" i min generasjon så spilte jeg litt orgel da jeg var barn. Husker det var morsomt, selv om jeg aldri ble spesielt flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata

Nei jeg var heller ikke spesielt flink da jeg som 13 åring skulle lere å spille klaver :ler:

men det går vist veldi bra nå met keyboardet, og sjove lyde er det masser av - 620 tror jeg - så det er mange.

Ha' det bra alle som titter på denne side :kaffe: :smilejente: :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Cata :ler:

Jeg bruker bare 10 da 510 er blanningslyde, DJ sounds og liknande så ta det rolig, vennen min, så dyktig er jeg skam ikke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Bettie

Jo det er mye å holde styr på, så jeg er glad i at det er bare en liten smule jeg skal styre

Synes Kvinneguiden er blet kjedelik å se på, og hvor er alle smilefjesene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Kvinneguiden er blet kjedelik å se på, og hvor er alle smilefjesene??

De dukker opp oppe i venstre hjørne når du skriver innlegg :vinke: så de er der ennå. (Vi har faktisk fått noen flere....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cata

Jeg ser bestemt ikke noet som helst, øh jo nå kom det noet sidepanel

:blomst::klem1::dagens-rose:

:tellesauer: Kunne ikke sove :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaffe er bra saker. Her regner det ikke, men det er litt grått og småkaldt så jeg går for :kaffe: jeg også.

:hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: Jeg liker bestemt ikke KG som det er blet nå, det er ikke lett å bruke i denne form!! :frustrert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

:vinke: HALLO CATA OG BETTIE :vinke:

Ok kanske noen tror jeg har srengt dagboka men det har jeg ikke, så om noen liker meg kan dere skrive :bukke:

:heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forvirret: Jeg vet at jeg skriver ikke så ofte i dagboka min, men jeg ser etter om andre har veret inne å skrive.

vw'en er en dyr dame :frustrert: har like veret på verksted 3 ganger på en uke!!

UFF jeg hater den Volkswagen Polo C-hit SHIT kunne ha veret dens navn da den er så dårlig :kjempesinna:

B-B tøffer stille å rolig i vei UTEN PROBLEM så jeg har tenkt på om jeg skulle skrotte VW'en og behålle B-B - neh hon kan koste flest penger så jeg tror hon blir solgt å vw'en osse, så vil jeg ha en betre bil nå, gider ikke en sparbøssse uten bunn som vw'en mer!

Ha en riktig go helg :reise::vinke::heiajente::hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Kvitt deg med begge pengeslukene og sats på en bil som virker. Det kan være dyrt å ha billig bil når det bare blir problemer med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...