Gå til innhold

Morgenboka

tuji

Anbefalte innlegg

God påske til dere også, og alle andre som måtte finne på å stikke innom!

Jeg er innom, men det var kanskje ikke nytt? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan jo alltids skryte av å ha fått igjen 22.000 på skatten...

Min manglende økonomiske sans har slått positivt ut de to siste årene, i fjor fikk jeg 30.000. Det kan vi like.

Vi er ca friske etter en uke med forkjølelse, og har lagd snømann og snøhest i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere på fjellet siden du har laget snømann?

Har ikke fått vite enda hva vi får. VENTER OG VENTER OG VENTER...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere på fjellet siden du har laget snømann?

Neida, men Vestlandet er kjent for et nokså varierende vær, så her ble det plutselig vinter igjen. Det må ha falt en halv meter snø de siste dagene, så snømannen vår snødde faktisk ned :ler:

I morgen reiser vi hjem, og det skal bli godt. Da blir jeg nok litt mer aktiv her inne også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En god grunn til å ikke bo på Vestlandet. :Hehe:

Ikke prøv deg! I dag forlot vi samme landsdel i strålende sol, og kom til det gråe østland (neida, ikke et ord om at vi knapt har sett sola den uka vi var der).

Og by the way, så får jeg igjen tolv laken. Taper stort i konkurransen med dere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen fikk også igjen en god slump, så til sammen venter vi på 50.000 fine kroner. Passer fint når vi skal flytte og sikkert trenger en del nytt.

A propos flytting, så skal jeg til Oslo på et par visninger i helgen. Har funnet en leilighet og et rekkehus som er meget aktuelle. Kunne kommet meg langt av sted for de 3000 kronene Widerøe tar for å fly meg tur-retur Oslo, men det kan man ikke tenke på. De tar blodpriser fordi de vet at folk ikke har noe alternativ. Frekkinger.

Jeg har aldri reist med så lite fly før heller, og ser ikke akkurat frem til det. Får ha med lommelerke på innerlomma. Nei, det er vel ikke lov, forresten. Kanskje det går hvis jeg har den i en liten plastpose? En liter sprit oppdelt i 100 ml småflasker :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det går hvis jeg har den i en liten plastpose? En liter sprit oppdelt i 100 ml småflasker :ler:

Nemlig. Jeg tør nesten ikke tenke tilbake på de festene jeg har vært i ungdommen, der fludiumet besto av ymse souvenirflasker fra syden i herlig miks med cola (var det ikke en spysmiley her, tro?). Litt bedre, men bare ørlite bedre enn den vanlige heimebrenten. Det er blant annet slike aktiviteter jeg pleier å vise til når noen hjemmefra spør om jeg virkelig tør å la ungene mine vokse opp i Oslo. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var noen tvilsomme nattesturer til byen i tenårene. Jeg grøsser når jeg tenker tilbake på mye av det vi fant på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av guttene i barnehagen har hatt grønt snørr under nesa konstant siden vi flyttet hit. Da jeg skulle levere L. i barnehagen i dag satt han og spiste frokost, og L. ville også spise litt. Jeg satte meg ned sammen med dem, og irriterte meg litt over at ingen tørket snørr på den stakkars gutten, men hva skal man si? Den saken ordnet L. fint, for da hun så alt snørret, utbrøt hun "æææsj, han er skitten" før hun brakk seg flere ganger :ler:

Jeg måtte holde henne for øynene mens de tørket bort snørret, og så gikk det bra. Skjønner godt at hun syntes det var uappetittelig å sitte og spise ved siden av en snørrunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var noen tvilsomme nattesturer til byen i tenårene. Jeg grøsser når jeg tenker tilbake på mye av det vi fant på.

Aner ikke hva du snakker om.....

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hentet Madonnaklær for 3500 kroner. Håpet vel på at mye skulle være for lite, slik at jeg kunne levere det tilbake, men det meste satt dessverre som et skudd. Kommer nok til å sende tilbake en nikkers som var for liten, og en trenchcoat som ikke var så fin som jeg trodde, så da blir det 1200 kroner tilbake på konto likevel.

Det pøser ute. Jeg bare nevner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3500,- hva er vel det i det HAVET av skattepenger dere får...

Ingenting, men akkurat nå har jeg lyst til å ha litt penger til Osloturen i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med armen, forresten? Den du "brakk", mener jeg...

Å herlighet hva vi fant på. :ler:

Huff, våre døtre kommer nok ikke til å gjøre slikt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...