Gå til innhold

Morgenboka


tuji

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta med begge antrekkene, og la min litt mer stilsikre søster få bestemme.

Fretex-kjolen er ganske elegant, og mye mer behagelig å gå i, men vi får se.

Hvis jeg plutselig forsvinner herfra noen dager, er det fordi pcen har gått amok, og vi kanskje må sende den til reparasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt på Ebay-kjøret igjen. Har ikke oversikt over hvor mye jeg har kjøpt de siste dagene, men det blir noen skopar og smykker etter hvert. Håper de kommer fram før jeg skal bruke dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt time hos frisør så jeg får satt opp håret mitt til bryllupet.

Og funnet nok en kjole i skapet som jeg vurderer. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt på Ebay-kjøret igjen. Har ikke oversikt over hvor mye jeg har kjøpt de siste dagene, men det blir noen skopar og smykker etter hvert. Håper de kommer fram før jeg skal bruke dem.

Derfor tør jeg ikke registrere meg på Ebay :sjenert:

Nå har jeg bestilt time hos frisør så jeg får satt opp håret mitt til bryllupet.

Og funnet nok en kjole i skapet som jeg vurderer. Sukk.

Det skal ikke være lett, men jeg er sikker du blir kjempe fin, samme hva du velger :) (Legge ut bilder i bloggen din, etterpå? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klokken ti legges Madonnakolleksjonen ut på hm.com, og jeg håper å få røsket med meg et par plagg. Det er bl.a. en fin silkekjole og en trenchcoat jeg kunne tenke meg.

Ellers håper jeg å klare å ta meg selv i nakken i dag og gjøre litt husarbeid. Snart er vi nødt til å gjøre alvor av å kjøpe tørketrommel, dette går ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ringte de fra brudesalongen og sa at de ikke fikk tak i bhen jeg har bestilt. Det passer meg utmerket, for jeg skal jo ikke bruke den kjolen likevel! Så slipper jeg den utgiften.

Nå er det bestemt at jeg går for en rosa vintagekjole i 70-tallsstil, sølvsko og sølvveske.

L. skal matche meg med vinrød fløyelskjole og gullsko. Detta blir fint.

Planene for de neste 20 minuttene er spise - hente post - ut og se på naturen.

Hvis noen lurte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tannverk :forvirret:

Har et par ibux innabords nå, men hvis det fremdeles er vondt i morgen, bestiller jeg en tannlegetime her.

Hvis det ikke er vondt, venter jeg til jeg skal til Oslo om en uke, så jeg kan gå til min faste tannlege som er kjempeflink.

Jeg hater tannverk, og forbanner skoletannlegen min som puttet for store fyllinger i alle hullene mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt tannverk fremdeles, men ikke så vondt at jeg ikke kan leve med det noen dager. Tror jeg prøver å få time hos min faste, kjekke og unge tannlege :sjarmor: .

Plutselig fikk jeg noe å grue meg til ved osloturen. Æsj.

Skal snart på møte hos NAV. Lurer på hva de vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtet hos nav gikk fint. Vi ble enig om at vi ikke leter så aktivt etter jobb til meg siden jeg skal tilbake i den faste jobben min i august. Det er stort sett bare helsefaglige stillinger her uansett, og der har jeg ingen erfaring.

Pønsker litt på denne tanna... Tittet inn med et speil, og jeg ser en misfarging helt oppe ved tannkjøttet. Lurer på om det kan være tannstein. Men kan det gjøre vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg fått tannlegetime :)

Håper det ikke blir verre før den tid. Er litt nervøs for tannleger, men hvem er vel ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke tannstein skal gjøre vondt. Men i alle fall bra du fikk deg en time hos tannlegen.

Jeg fikk innkallelse til tannlegen i dag, men de har flyttet meg over til en annen tannlege. Ikke søren om jeg går til andre enn min faste, så den timen skal avbestilles ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg også gjort. Det er noe med å gå til en man kjenner.

Jeg er i grunnen litt bekymret for tennene mine, har hatt så mange hull opp gjennom årene, og det ser ikke ut til å gi seg med årene. Jeg kommer til å være tannløs før jeg er femti i dette tempoet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er veldig flink til å være sunn om dagen! Ikke en overflødig kalori har passert mine lepper denne uken :) Trimmen står det litt verre til med, men bra kosthold er en begynnelse!

Tar meg en grapefrukt, jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig og kjedelig her i dag. Nå tusler jeg ut i vårsola og handler middag. Skal lage kyllingfilet i spekeskinke, ovnsstekte båtpoteter, en eller annen kesamdressing og salat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg også gjort. Det er noe med å gå til en man kjenner.

Jeg er i grunnen litt bekymret for tennene mine, har hatt så mange hull opp gjennom årene, og det ser ikke ut til å gi seg med årene. Jeg kommer til å være tannløs før jeg er femti i dette tempoet.

Samme her! Død over dårlige skoletannleger! :frustrert:

Jeg er veldig flink til å være sunn om dagen! Ikke en overflødig kalori har passert mine lepper denne uken :) Trimmen står det litt verre til med, men bra kosthold er en begynnelse!

Tar meg en grapefrukt, jeg  :sjarmor:

:klappe: Flinke jenta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...