Gå til innhold

Morgenboka

tuji

Anbefalte innlegg

Men først...må jeg lage en liste over alt jeg skal gjøre i dag:

Bestille nytt visakort (det jeg har er selvfølgelig avmagnetisert igjen)

Vaske klær

Finne videokamera

Pakke til meg og L.

Fikse på utringningen i kjolen min.

Stelle neglene, skrubbe og shine opp kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Burde begynne å pakke jeg også... To netter for jentene og en for oss.

Men jeg har vasket klær til turen da, så jeg er ikke helt bakpå.

Er så mye å huske til barna. Reiseseng, babycall og alt det andre jeg ikke husker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestille nytt visakort (det jeg har er selvfølgelig avmagnetisert igjen)

Hvordan gjør du det? Jeg har avmagnetisert kortet til sambo ørten ganger. Men aldri mitt. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte damen i banken, og hun sa at jeg sannsynligvis har en sterk magnet i veska, eller at jeg har en usedvanlig kjip mobiltelefon som gjør det. Jeg har hatt kortet i en egen lomme i lommeboka, men ikke tenkt på at det er en magnet et annet sted på lommeboka. Så det er nok den som gjør det. God grunn til å kjøpe ny lommebok. Har veldig lyst på fancy-schmansy Louis Vuitton eller Chanel...men da vil jeg ikke ha noe igjen til å putte i lommeboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag mistet de L. i barnehagen :overrasket: . De hadde vært ute på tur, og da de gikk tilbake for å sove formiddagslur, var de sikre på at hun hadde blitt med inn barnehageporten. Så gikk de inn og stelte og la barna (10 barn), og da de var ferdig med det og satt og slappet av litt, kom de på at hun var borte. De gikk ut og ropte, og da hadde hun gjemt seg i en sandkasse som ligger gjemt under et tak helt på andre siden av barnehageområdet. Heldigvis var alle porter lukket, og hun var ikke redd, men dette bekrefter følelsen jeg har hatt av at de ikke har kontroll over barna.

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag mistet de L. i barnehagen  :overrasket: . De hadde vært ute på tur, og da de gikk tilbake for å sove formiddagslur, var de sikre på at hun hadde blitt med inn barnehageporten. Så gikk de inn og stelte og la barna (10 barn), og da de var ferdig med det og satt og slappet av litt, kom de på at hun var borte. De gikk ut og ropte, og da hadde hun gjemt seg i en sandkasse som ligger gjemt under et tak helt på andre siden av barnehageområdet. Heldigvis var alle porter lukket, og hun var ikke redd, men dette bekrefter følelsen jeg har hatt av at de ikke har kontroll over barna.

Herlighet! :frustrert: De må da kunne holde styr på ungene da! Blir helt matt av den bhg der jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag mistet de L. i barnehagen  :overrasket: . De hadde vært ute på tur, og da de gikk tilbake for å sove formiddagslur, var de sikre på at hun hadde blitt med inn barnehageporten. Så gikk de inn og stelte og la barna (10 barn), og da de var ferdig med det og satt og slappet av litt, kom de på at hun var borte. De gikk ut og ropte, og da hadde hun gjemt seg i en sandkasse som ligger gjemt under et tak helt på andre siden av barnehageområdet. Heldigvis var alle porter lukket, og hun var ikke redd, men dette bekrefter følelsen jeg har hatt av at de ikke har kontroll over barna.

Himmel så skremmende!! :overrasket: Tror jeg hadde tatt henne ut hadde jeg vært deg. Eller skal du jobbe sånn at du må ha henne der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skal ikke jobbe, men vi kjenner ikke en levende sjel her, så hvis hun ikke går i barnehagen har hun ingen å leke med. De fire første månedene vi bodde på det forrige stedet hadde vi ikke barnehageplass, og det var ikke en god situasjon for verken henne eller meg. Hun kjedet seg, og jeg ble nesten litt deprimert. Så vi kommer ikke til å ta henne ut av barnehagen, men følger ekstra godt med. Jeg regner med at de passer litt bedre på i fremtiden, de virket ganske nervøse da de skulle fortelle meg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du hun skumle moren du da? :ler:

Klarer ikke helt å se for meg deg som det... Men fy fader altså, si i fra! Hadde blir kjempe sint selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Leste dette tidligere i dag jeg men ble så sjokka at jeg ikke visste helt hva jeg skulle si...

Det nærmeste jeg har hørt om av unger som har forsvunnet i bhg var da en bleiebruker hadde sneket seg inn i utetida, og satt seg på do...

Tipper de fikk seg en støkk sånn at det ikke skjer igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, fikk en ekkel følelse i magen av å lese dette. De trenger nok et kvalitetssikringsprogram.

God tur østover, da! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg sint på nytt etter å ha lest reaksjonene deres. Lurer på hvor lenge hun egentlig var borte, det glemte jeg å spørre om i forfjamselsen. Arrrg, hvorfor brente jeg ikke av med en gang de sa det? Det blir liksom litt dumt å komme i dag og kjefte.

Vel vel. I dag har jeg vært i byen og hentet dress på rens, bryllupsgave som vi har fått rammet inn (til en forskrekkelig pris), og ordnet andre småting. Nå skal jeg lynpakke ferdig før jeg henter L. i barnehagen om en time. Så må vi trykke i oss noe middag (søren, det må jeg også handle i løpet av denne timen) før vi setter oss i bilen (som jeg først må rydde). Ups, jeg har visst dårlig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Må vel gi et lite livstegn. Bryllupet var fint, og jeg endte til slutt opp med rosa 70-tallskjole :) L. ble selvsagt syk dagen før, og er det fremdeles. Hun er veldig hes, og snørrer og hoster til hun brekker seg. Samme gamle historien om og om igjen... Nå har jeg nettopp vært hos tannlegen for å ta en sjekk, men han var så travel og stressa at det ikke ble noe av. I stedet tittet han i den vonde tanna mi, og der fant han noe mer dritt, så det var for så vidt bra han gjorde, men jeg hadde håpet at han kunne ta litt tannstein og sjekke for hull.

I morgen reiser vi vestover igjen. Håper L blir litt bedre, så reisen ikke blir helt pyton.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...