tuji Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #61 Del Skrevet 23. mars 2007 Og tanna da? Sånn flekk kan jo også være begynnende karies. ← Tanna er halvvond. Det må nok være mer enn begynnende karies når det gjør vondt. Har hatt problemer med denne tanna for et år siden også, så det kan jo være en fortsettelse på den historien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 23. mars 2007 #62 Del Skrevet 23. mars 2007 Føler virkelig med deg, jeg er meget pysete og blir ekstra pysete når det er snakk om tannverk. Kom forresten på hva skoletannlegen din heter, sånn ut av det blå. Husker du ga han et tilnavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. mars 2007 Forfatter #63 Del Skrevet 23. mars 2007 Ja, det kan stemme! Hvordan vet du hva han heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 23. mars 2007 #64 Del Skrevet 23. mars 2007 Ja, det kan stemme! Hvordan vet du hva han heter? ← Fordi hjernen min liker å huske unyttige ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. mars 2007 #65 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Lykke til med tannlegetimen vaffal. Jeg har også tannlegeskrekk til tross for at jeg ikke har hatt hull på tjue år. Nå driver jeg og manner meg opp til å få fjernet to visdomstenner kirurgisk. Huff. Endret 24. mars 2007 av hera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #66 Del Skrevet 24. mars 2007 Det blir nok ikke time hos min kjære, faste tannlege likevel. Jeg våknet i natt og hadde dritvondt, så nå går jeg rundt i pillerus og koser meg. Er helt nødt å få en akuttime på mandag, dette er pyton. Det som er litt ekkelt, er at det er en annen type vondt enn jeg har hatt i tennene før. Det er liksom inni, på en måte. Det iser ikke sånn som det pleier når det er hull. Så nå lurer jeg på om tanna driver og dauer eller noe, sånn at jeg må rotfylle. Har lagd meg mange fine teorier... Uffameg, håper bare jeg får gjort noe med det før vi reiser østover på torsdag, sånn at ikke helgen/påsken skal bli ødelagt av tannvondt. Ellers har vi vært i byen i dag og klippet hår på både mann og barn, kjøpt joggesko til L. og veldig kule 70-talls sølvsko til meg. Jeg kommer til å bli reneste Farrah Fawcett i bryllupet, med eller uten tenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #67 Del Skrevet 24. mars 2007 Svein Josefsen, som fikk sparken som vikarprest fordi han er homo, har som kjent fått jobben tilbake. Ikke nok med det, i følge nyhetene på nrk i kveld skal han jobbe i Bærum og Aker prosti. Tenk at de oppretter et helt nytt prosti til fyren, det er raust gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 24. mars 2007 #68 Del Skrevet 24. mars 2007 Svein Josefsen, som fikk sparken som vikarprest fordi han er homo, har som kjent fått jobben tilbake. Ikke nok med det, i følge nyhetene på nrk i kveld skal han jobbe i Bærum og Aker prosti. Tenk at de oppretter et helt nytt prosti til fyren, det er raust gjort! ← Ja, vi lo godt i sofaen da vi hørte det. Dette kommer garantert i Hugin og Munin på mandag. Forresten godt at det endelig ble en løsning på saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 24. mars 2007 Forfatter #69 Del Skrevet 24. mars 2007 Ja, vi lo godt i sofaen da vi hørte det. Dette kommer garantert i Hugin og Munin på mandag. Forresten godt at det endelig ble en løsning på saken. ← Etterpå begynte jeg å lure på om de mente at han skulle jobbe både i Bærum prosti og et av akerprostiene. Hvis de mente Asker og Bærum prosti, så er det jo ikke noe som heter det heller. Jaja. Det er bra de har greie på hva de snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mars 2007 #70 Del Skrevet 25. mars 2007 Nå er det morgen! Og sommertid!! Må bare presisere at klokka nå er: 03.44 pip! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mars 2007 #71 Del Skrevet 25. mars 2007 Og jeg skal legge meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #72 Del Skrevet 25. mars 2007 Din natterangler, Annie! I går oppdaget jeg noe skummelt da jeg inspiserte tennene mine: Den vonde tanna er litt løs! Skrekk! Jeg har derfor diagnostisert meg selv med tannløsningssykdom, og er vettskremt for morgendagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 25. mars 2007 #73 Del Skrevet 25. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. mars 2007 #74 Del Skrevet 25. mars 2007 Din natterangler, Annie! I går oppdaget jeg noe skummelt da jeg inspiserte tennene mine: Den vonde tanna er litt løs! Skrekk! Jeg har derfor diagnostisert meg selv med tannløsningssykdom, og er vettskremt for morgendagen. ← Skrekk og gru! Jeg pleier å ha mareritt om at tennene ramler ut, jeg. Når det gjelder Svein Josefsen, så skal han visst jobbe litt i Bærum prosti og litt i Nordre Aker prosti, derav forvirringen. Enkelte journalister er utrolig lite kompetente. Ble ferdig med lua igår! Den ble nokså stor, så jeg får nok donere den til noen andre enn den som opprinnelig skulle ha den. Nå har jeg vaffal lært å strikke sånn lue! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mars 2007 #75 Del Skrevet 25. mars 2007 Din natterangler, Annie! I går oppdaget jeg noe skummelt da jeg inspiserte tennene mine: Den vonde tanna er litt løs! Skrekk! Jeg har derfor diagnostisert meg selv med tannløsningssykdom, og er vettskremt for morgendagen. ← Om det er betennelse så "løsner" tanna litt. Trenger ikke være noe farlig av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #76 Del Skrevet 25. mars 2007 Det var godt å høre, Annie. Håper jeg får en hastetime i morgen, så jeg slipper å lage meg flere skumle teorier. Vi har vært ute i vårsola i dag. Vi gikk ned til fjorden og kastet fiskesprett og spiste is. Idyll! Nå er de andre ute en liten stund til mens jeg lager kjøttkaker. Har gått på en skikkelig godtesmell, for jeg våknet fra høneblunden og var så veldig sulten at jeg bare skulle ta én liten sjokoladebit... Smekk på fingrene! Men jeg har vært veldig flink resten av uka, og faktisk gått ned en kilo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mars 2007 #77 Del Skrevet 25. mars 2007 Da fortjente du den sjokoladebiten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #78 Del Skrevet 25. mars 2007 Det ble ikke bare en, da men... jeg satt i hele går kveld og så på at mannen spiste godteri, så nå klarte jeg ikke å holde meg lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. mars 2007 #79 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg hadde kapitulert for leeeeenge siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. mars 2007 #80 Del Skrevet 25. mars 2007 En kilo! Nå ble jeg inspirert! Avventer full rapport fra tannlegen.... hvem trenger å se grøssere når tujis dagbok finnes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå