ashera Skrevet 25. november 2007 #941 Del Skrevet 25. november 2007 Hvordan ser tommelen ut nå? Sånt er omtrent det vondeste som finnes. Stakkars deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. november 2007 Forfatter #942 Del Skrevet 25. november 2007 Det som er så skuffende, er at den ikke ser vond ut i det hele tatt! Bare et lite blått merke på den ene siden. Så nå tror mannen at jeg er en skikkelig hypokonder (hvilket jeg faktisk er, men ikke akkurat i dette tilfellet), og at jeg overdrev veldig da jeg ringte ham i min fortvilelse i går. Akk ja. Jeg har vondt i luftveiene i dag, og det hadde jo passet utmerket om jeg ble syk nå som det virkelig blir travelt på jobb. Håper at det bare skal forsvinne igjen uten å bli forkjølelse av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 25. november 2007 #943 Del Skrevet 25. november 2007 Her i huset har vi hatt falsk krupp i helga, og jeg krysser fingerne for at lillemanns forkjølelse ikke smitter over på meg, som ahr innspurt.... Krysser fingrene for at du holder deg frisk i det kommende julerushet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 26. november 2007 Forfatter #944 Del Skrevet 26. november 2007 Takk for det Jeg hoster litt, men er klar i toppen. Foreløpig. L. er hjemme med pappa i dag, hun er skikkelig sylta. Han har fått klar beskjed om at hvis L. er syk de neste tre ukene, er det han som må bli hjemme. Jeg har bare ikke tid. Nå må jeg komme i julestemning, og det bråkvikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 26. november 2007 #945 Del Skrevet 26. november 2007 Nå må jeg komme i julestemning, og det bråkvikt! Hjelper det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 26. november 2007 Forfatter #946 Del Skrevet 26. november 2007 Ja, særlig den første. Det er ennå ikke lunsjtid, og jeg har allerede vært kreativ sammenhengende i en halvtime! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 26. november 2007 #947 Del Skrevet 26. november 2007 Ja, særlig den første. Det er ennå ikke lunsjtid, og jeg har allerede vært kreativ sammenhengende i en halvtime! Imponert! Jeg vil også være julekreativ istedetfor å skrive! Og føler meg veldig beroliget av at du legger mest vekt på den første. Nå tusler jeg ut til ungdommene mine. Det er visst noe med eksamensnerver, virker det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 27. november 2007 Forfatter #948 Del Skrevet 27. november 2007 I dag har jeg ull i hodet og ørene, men et par Ibux gjør susen. Må nesten bare holde koken fram til juleferien. Jeg tar ferie samtidig med skolene i år, og har ingen planer om å jobbe i romjula. Det skal bli deilig Sist jeg jobbet ved juletider, ble jeg sykmeldt to uker før jul, og det var ingen gunstig situasjon for verken meg eller kollegaene mine. Har ikke tenkt å gjenta den suksessen i år. Er forresten veldig stolt av at julekortene er i boks allerede! De er riktignok ikke håndskrevet, jeg gikk for ferdigkjøpt løsning i år også. Gavestrikkingen går også helt etter planen, så her er det ingen grunn til panikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 27. november 2007 #949 Del Skrevet 27. november 2007 Det høres ut som alt er under kontroll, ja. Her sitter jeg og har lyst til å dra hjem og kose med syk sønn, være husmor og strikke og bake. Grr. Men jeg har, takket være min enorme kompetanse på netthandel kjøpt inn endel julegaver i løpet av høsten: Østerrikske ulltøfler til to nevøer, Lowe Alpine-luer til to nieser og en nevø, sjal til søsteren min og jeans til moren min (vet modellen og størrelsen hun bruker). Og så klær til mannen, da. Ellers bakte vi første runde med julemanna før helga, men noen har visst spist dem. Umalte og alt. Issa for styggheit. Når mor forsker, danser gutta på bordet. Det gjelder både skolegutta og den voksne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. november 2007 Forfatter #950 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har også østerrikske ulltøfler, Giesswein eller noe. Er det det du har kjøpt til nevøene? Veldig gode tøfler. Jeg sliter ut et par i året, og ønsker meg alltid nye til jul. I dag skal vi på julelunsj med jobben. Vi klarte ikke å finne tid på kveldstid til å ha ordentlig julebord, noe jeg mener er ganske sløvt. Det må kunne gå an å sette av en kveld til å ha det litt hyggelig sammen, ikke bare jobbe, jobbe, jobbe. I dag har forresten L. 3 års dåpsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. november 2007 #951 Del Skrevet 28. november 2007 Gratulerer med dåpsdagen! Det er ikke Giesswein jeg har kjøpt, men samme konseptet – Wesenjak er merket. Konseptet er forøvrig helt genialt. Mine gutter har også slike, og de vil ikke ta dem av seg. Sløvt å ikke ha julebord, da - jeg skal på to enste uke, med hhv. en redaksjon og MR, og uka etter er det jobbens tur - og uka deretter er det disputasfest. Så nå håper jeg bare kjolene jeg har kjøpt på ebay kommer fram i tide. Har kjøpt en svart, mer casual og slouchy jerseykjole fra Monsoon som jeg tenker å ha lilla strømper og svarte støvletter til, og en kimonoaktig silkesak fra samme merke (Ingrid heter modellen). Til sistnevnte har jeg imidlertid et stort tilbehørsproblem, men jeg satser på at en dag i byen skal løse det. Etter lønningsdag, og hvis jeg får tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. november 2007 Forfatter #952 Del Skrevet 28. november 2007 Sånne bydager pleier for min del å ende opp med at jeg kjøper hundre ulike smykker/vesker/sko, for så å finne ut at det egentlig ikke passet likevel. Så kjøper jeg ny kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. november 2007 #953 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Sånne bydager pleier for min del å ende opp med at jeg kjøper hundre ulike smykker/vesker/sko, for så å finne ut at det egentlig ikke passet likevel. Så kjøper jeg ny kjole. Dt er noe sånt jeg er redd for skal inntreffe. Huff. Svartekjolen er jeg imidlertid helt sikker på blir en suksess, der kan det ikke bli feil. Forresten var det du som satte meg på sporet av at ebay er et sted for Monsoon, gjennom en kjempesø kåpe du hadde kjøpt til snuppa (apropos anledninger der gullkjoler ikke blir brukt likevel...) Så takk for at du ledet meg inn i fristelsen! Endret 28. november 2007 av junia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. november 2007 Forfatter #954 Del Skrevet 28. november 2007 Værsågod! Den kåpa ble brukt bare en gang, gitt... Gullkjolen henger der, like ubrukt. Ser ikke for meg at den blir utslitt med det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. november 2007 #955 Del Skrevet 28. november 2007 Det er rart med ting man MÅ HA. Så fort de kommer hjem så er det ikke så viktig lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 28. november 2007 #956 Del Skrevet 28. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 30. november 2007 Forfatter #957 Del Skrevet 30. november 2007 Hallaien... Er fortsatt litt uggen, har nok et virus i kroppen. Tror ikke jeg har feber, det har jeg nesten aldri, men jeg orker ikke så mye. Blir svimmel og uvel av ingenting. Håper det blir bedre i løpet av helgen, for neste uke begynner julekjøret på ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. november 2007 #958 Del Skrevet 30. november 2007 God bedring! Vi har en gutt på skolen, en hjemme og en mann som er på jobb, men som burde ha vært hjemme. Jeg er frisk, enn så lenge. Nå spiser jeg vaffel og drikker krydderte. Litt kos må man ha innimellom. Også et spørsmål til Jerle, dersom du detter innom her: Er flyttinga igang, eller? Jeg vet om noen veldig hyggelige mennesker som skal flyttte til samme område som dere nå i desember, nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 30. november 2007 Forfatter #959 Del Skrevet 30. november 2007 Usj, jeg tror jeg må gå hjem og hvile. Får ikke gjort noe. Mannen skal jobbe kveld, så jeg må hente i barnehagen. Skal jeg orke det, må jeg legge med nedpå litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 30. november 2007 #960 Del Skrevet 30. november 2007 Det synes jeg var veldig lurt av deg! En kveld alene med barn krever energi. Jeg hadde søsteren min på tråden klokka elleve i går, mannen vr på kurs i Oslo og lille niese på tre og et halvt hadde fått efedrin for hosten og var lys våken, gira og vill.... Lag deg en skikkelig toddy med noe sterkt i, og ikke fall for fristelsen til å gjøre husarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå