Gå til innhold

Androgyne menn og kvinner er mest


Gjest Jon Are

Anbefalte innlegg

Gjest Jon Are

Hei alle sammen :)

Vet ikke om dere så programmet "Adam og Eva" på mandag? Der ble det påstått at mennesker med androgyne trekk er de mest attraktive, de mest veltilpassede i samfunnet osv. Synes det var litt artig å høre! :) jeg har nemlig hørt flere ganger fra folk at jeg er androgyn :) så dette var sannelig litt av en gladmelding!

Med hilsen fra Jon Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elfrida

Det ble påpekt at det med androgynitet og veltilpassethet ikke gjaldt utseende, men personlige egenskaper. Jeg syns også at menn som ikke mener at det å svinge vaskefilla, lage mat eller snakke om følelser er truende for deres maskulinitet er mer tiltrekkende og spennende enn macho-huer. En mann som både kan skifte dekk og diske opp med sjokolademousse er fine greier!

For øvrig syns jeg også at mange androgynt utseende menn kan være utrolig attraktive. Bowie i sine glansdager f.eks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nemlig hørt flere ganger fra folk at jeg er androgyn :)

Med hilsen fra Jon Are

I believe you, mister... I totally, totally believe you... :ler:

Men du vet, det går en fin linje der et sted. Den kan være vanskelig å se, og VIPS, så har man krysset den... Get me?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
I believe you, mister... I totally, totally believe you...  :ler:

Men du vet, det går en fin linje der et sted. Den kan være vanskelig å se, og VIPS, så har man krysset den... Get me?

Fin linje?

Fine line?

Tynn linje?

Tynne grense?

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...