Paladin Skrevet 26. mai 2008 #181 Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hæ? Kan man søke fra Norge? Trodde søknaden ble avslått automatisk da, jeg! Man kan søke fra Norge dersom man har fått innvilget et innreisevisum (D-visum). Når man søker om innreisevisum så vedlegger man de samme dokumentene som om man ville søkt fra Norge. Betingelsen for å kunne få innvilget D-visum er at man har giftet seg i hjemlandet til søkeren (evt. på en nøytral ambassade) og har til hensikt å søke om familiegjenforening fra Norge. De søknadene som vil bli avslått er de hvor søkeren kun har C-visum (turistvisum) til Norge. Så dersom man gifter seg i Norge med C-visum så må man reise ut av Norge og søke fra hjemlandet. Det går til og med an å gifte seg i Norge og reise tilbake til hjemlandet for å søke om D-visum for å søke om familiegjenforening fra Norge. Det som er viktig for ambassaden og UDI er at man respekterer visumbetingelsene. Får man et C-visum SKAL man returnere til hjemlandet innen visumet løper ut. Om dette skjer ikke dersom man forsøker søke familiegjenforening fra Norge. Men man bryter ikke visumbetingelsene ved å vente i Norge med et D-visum. Et D-visum tillater nemlig at man gjør dette. Endret 26. mai 2008 av Paladin
Gjest Gjest Skrevet 9. september 2009 #182 Skrevet 9. september 2009 Ny her, men jeg må bare si det: Etter å ha møtt russiske kvinner ila 2 år har jeg droppet alle ønsker om å date en norsk kvinne. Jeg er selv "velstående", over snittet i lønn, slank og kjekk. Norske damer finnes det mange av. men det de mangler (ikke alle selvsagt): 1. Feminitet 2. Initiativ til sex.
Gjest kvinnan Skrevet 9. september 2009 #183 Skrevet 9. september 2009 Ny her, men jeg må bare si det: Etter å ha møtt russiske kvinner ila 2 år har jeg droppet alle ønsker om å date en norsk kvinne. Jeg er selv "velstående", over snittet i lønn, slank og kjekk. Norske damer finnes det mange av. men det de mangler (ikke alle selvsagt): 1. Feminitet 2. Initiativ til sex. Greit.
Gjest Thor Skrevet 9. september 2009 #184 Skrevet 9. september 2009 Må si meg undrende til alle som er så negative til russiske kvinner her. Har vært flere turer i Russland, og må si at jeg er imponert over kvinnene: Selvstendige, feminine, god utdannelse, hyggelig og blide. Og de kan kle se også Norske damer er uaktuelt fremover, så får de heller synes jeg er en taper. (Noe jeg ikke er: slank, 39, god økonomi, bra jobb og utdannelse).
Afaia Skrevet 9. september 2009 #185 Skrevet 9. september 2009 Du kan jo fint være en sosial taper selv om du tjener aldri så mye penger. Men fint at dere som misliker norske kvinner så intenst flyr utenlands, så slipper vi dere.
Gjest Thor Skrevet 9. september 2009 #186 Skrevet 9. september 2009 Du kan jo fint være en sosial taper selv om du tjener aldri så mye penger. Men fint at dere som misliker norske kvinner så intenst flyr utenlands, så slipper vi dere. slipper "dere"? Du mener slanke, rike menn med god utdannelse. Ja da blir "dere" nok lykkelige Og til info: Gjennom alle tider har menn gjort alt mulig for å treffe "den rette". Bare tenk på Amundsen, Nansen etc. Jeg tenker nå de hadde også til hensikt å imponere kvinner med sine turer.
Gjest KateW Skrevet 9. september 2009 #187 Skrevet 9. september 2009 Og de kan kle se også Næ! Kan de? I motsetning til oss norske kvinner som stort sett går rundt splitterpinenakne? De smarte av oss klarer tidvis å få på oss sko, med borrelås, på feil fot , selvsagt!
Afaia Skrevet 9. september 2009 #188 Skrevet 9. september 2009 slipper "dere"? Du mener slanke, rike menn med god utdannelse. Ja da blir "dere" nok lykkelige Og til info: Gjennom alle tider har menn gjort alt mulig for å treffe "den rette". Bare tenk på Amundsen, Nansen etc. Jeg tenker nå de hadde også til hensikt å imponere kvinner med sine turer. At du er slank og rik med god utdannelse sier ingenting om deg som person, eller om du er en god mann.
Gjest kvinnan Skrevet 9. september 2009 #189 Skrevet 9. september 2009 Må si meg undrende til alle som er så negative til russiske kvinner her. Har vært flere turer i Russland, og må si at jeg er imponert over kvinnene: Selvstendige, feminine, god utdannelse, hyggelig og blide. Og de kan kle se også Norske damer er uaktuelt fremover, så får de heller synes jeg er en taper. (Noe jeg ikke er: slank, 39, god økonomi, bra jobb og utdannelse). Greit.
Gjest Gjest_Jana_* Skrevet 9. september 2009 #190 Skrevet 9. september 2009 (Noe jeg ikke er: slank, 39, god økonomi, bra jobb og utdannelse). Alt stemmer på meg, bortsett fra at jeg er kvinne.
Gjest Thor Skrevet 9. september 2009 #191 Skrevet 9. september 2009 At du er slank og rik med god utdannelse sier ingenting om deg som person, eller om du er en god mann. Men det er jeg også Og har hatt flere gode forhold til norske også. Men det er vel nettopp det som er "problemet" ift norske kvinner. De har en laaaang liste med krav - og jeg husker ikke så godt, men jeg mener ikke å ha sett "God mann" på listen Russiske menn er ikke perfekte de heller. De drikker mye, trener lite og ser ut som "tjukkaser" etterhvert selv om de har en meget vakker kone. For å være ærlig - selv om det kanskje sårer noen: Jeg kan ikke tenke meg å gifte meg en som har veldig overvekt...."god" eller ikke.
Gjest kone Skrevet 9. september 2009 #192 Skrevet 9. september 2009 Men det er jeg også Og har hatt flere gode forhold til norske også. Men det er vel nettopp det som er "problemet" ift norske kvinner. De har en laaaang liste med krav - og jeg husker ikke så godt, men jeg mener ikke å ha sett "God mann" på listen Russiske menn er ikke perfekte de heller. De drikker mye, trener lite og ser ut som "tjukkaser" etterhvert selv om de har en meget vakker kone. For å være ærlig - selv om det kanskje sårer noen: Jeg kan ikke tenke meg å gifte meg en som har veldig overvekt...."god" eller ikke. Du har ikke truffet meg, ikke noen av mine venninner heller, og du har sannsynligvis ikke truffet alle kvinner her i landet. Men likevel påstår du å vite hva norske kvinner krever, du mener å vite at alle norske kvinner har lange lister med krav og at god mann ikke står på den listen. Både jeg og mine venninner er gifte med gode menn, ingen av oss hadde lange lister med krav heller. Så fremt ikke krav betyr at når begge jobber fullt så må begge dele på alt som er av oppgaver i hjemmet, noe som også inkluderer det utenfor husets fire vegger.
Afaia Skrevet 9. september 2009 #193 Skrevet 9. september 2009 Men det er jeg også Og har hatt flere gode forhold til norske også. Men det er vel nettopp det som er "problemet" ift norske kvinner. De har en laaaang liste med krav - og jeg husker ikke så godt, men jeg mener ikke å ha sett "God mann" på listen Så det bunner ut i at du ikke klarer å tilfredsstille kravene til norske kvinner (vi er jo tydeligvis ekstremt kravstore alle sammen). Hvilke krav har "vi" som er så fæle da?
Gjest Thor Skrevet 9. september 2009 #194 Skrevet 9. september 2009 Så det bunner ut i at du ikke klarer å tilfredsstille kravene til norske kvinner (vi er jo tydeligvis ekstremt kravstore alle sammen). Hvilke krav har "vi" som er så fæle da? Fæle? Nei det synes jeg ikke Men dere er veldig bortskjemte med alt mulig. Klart man kan ha voldsomme krav, men da må som regel gi det samme tilbake. Og når det finnes bedre alternativer går man etter de. Slik er mennesker. Ta en dame på byen. Tror du hun er interessert i en "vanlig" mann eller en kjekk mann? Å nei! Jeg glemte det: Hun går etter den "gode mannen" uansett utseende. haha! Og det å kalle folk en "taper" sier vel mer om den som uttaler det enn den andre. Jeg synes det stort sett ikke eksisterer tapere. Kun fordommer!
Afaia Skrevet 9. september 2009 #195 Skrevet 9. september 2009 Det var faktisk du som skrev taper i innlegget jeg svarte på. Så kom ikke med den. Og snakker vi nå om ons på byen? Eller langvarige forhold? Reiser du til russland for en one night stand med en russisk dame fordi hun kler seg bedre og ikke har krav? Bortskjemte, hvordan? Du mener som mange andre her inne at vi vil ha penga deres? (Du fokuserer jo en del på hvor rik du er her). Litt naivt å tro at en russerdame ikke er ute etter pengene dine kanskje?
Gjest kvinnan Skrevet 9. september 2009 #196 Skrevet 9. september 2009 Fæle? Nei det synes jeg ikke Men dere er veldig bortskjemte med alt mulig. Klart man kan ha voldsomme krav, men da må som regel gi det samme tilbake. Og når det finnes bedre alternativer går man etter de. Slik er mennesker. Ta en dame på byen. Tror du hun er interessert i en "vanlig" mann eller en kjekk mann? Å nei! Jeg glemte det: Hun går etter den "gode mannen" uansett utseende. haha! Og det å kalle folk en "taper" sier vel mer om den som uttaler det enn den andre. Jeg synes det stort sett ikke eksisterer tapere. Kun fordommer! Hvordan er vi bortskjemte med alt mulig? Og hvilke rigide krav er det vi stiller? Flere eller i hvert fall 5 av brukerne her inne og noen faste gjester samt deg sier at vi er så kravstore, men ingen av dere klarer å komme med noen konkrete eksempler på hvilke voldsomme krav vi kommer med?!
Gjest god dag mann økseskaft Skrevet 9. september 2009 #197 Skrevet 9. september 2009 Hvilke krav har "vi" som er så fæle da? Å nei da, vi har da ikke så fæle krav men bortskjemte og voldsomme krav har vi likevel...... se sitat: Fæle? Nei det synes jeg ikke Men dere er veldig bortskjemte med alt mulig. Klart man kan ha voldsomme krav, men da må som regel gi det samme tilbake Snakk om å møte seg sjøl i døra. Vi har ikke noen fæle krav egentlig, han vil bare ikke godta at vi har krav i hele tatt, og han har sikkert ingen krav til damene.
Gjest Thor Skrevet 9. september 2009 #198 Skrevet 9. september 2009 Å nei da, vi har da ikke så fæle krav men bortskjemte og voldsomme krav har vi likevel...... se sitat: Fæle? Nei det synes jeg ikke Men dere er veldig bortskjemte med alt mulig. Klart man kan ha voldsomme krav, men da må som regel gi det samme tilbake Snakk om å møte seg sjøl i døra. Vi har ikke noen fæle krav egentlig, han vil bare ikke godta at vi har krav i hele tatt, og han har sikkert ingen krav til damene. Pøh! Bortforklaringer. Flere og flere norske menn vil se "lyset". Dessverre for norske kvinner over 30.
Gjest Thor Skrevet 9. september 2009 #199 Skrevet 9. september 2009 Pøh! Bortforklaringer. Flere og flere norske menn vil se "lyset". Dessverre for norske kvinner over 30. Joda, jeg har følgende krav: Feminin, god utdannelse, dannet, kulturellt interessert, ærlig og snill. For å få en slik dame kan jeg selvfølgelig ikke være en "taper". Russland eller Norge. Har møtt mange russiske damer på mine turer. Og alle er meget interessante mennnesker. Det er klart, de har krav også. Du må være en gentleman, romantisk og ordentlig. Og for en russisk kvinne er det en selvfølge at mannen betaler middag på byen. Russisk eller norsk. Greit for meg, jeg er ikke gjerrig
Afaia Skrevet 9. september 2009 #200 Skrevet 9. september 2009 Hvilke krav har vi som gjør at du foretrekker de russiske?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå