Gjest vimselot Skrevet 2. juni 2007 #161 Del Skrevet 2. juni 2007 jo, han kom, og og... venninna kom osv. Venter hu tilbake snart, og hun hater kg. SVs hun vet ikke om kg, men hater i.net. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. juni 2007 #162 Del Skrevet 2. juni 2007 Sovet litt etter at først han dro, så hun... Han vil fortelle meg noe, om religion osv, men han vi at jeg skal bli frelst uten å blande seg inn... Han er litt snill da, og ikke bare litt. Kjenner folk som tror, alt fra kristne, og til jehovas og ingen (ingen) prøver å på dytte meg sin tro. De vet at jeg kan diskutere, men vet at jeg ofte trekke meg unna og helst vil prate om andre ting (self er de vel ganske redd for å diskutere sin tro, de vet jo aldri hvem som angriper og skal analysere alt...) Litt lei meg nå, som ikke kan dele den troen, (gjør kanskje det likevel, og det vet han...men til og med han klarer jeg å flørte med, og le sammen med...) Er jeg bare en flørt? Nei. Tror de som kjenner meg ville sagt nei. Nå gråter jeg nesten, vil ikke fortelle hvorfor. Vil, men kan ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. juni 2007 #163 Del Skrevet 2. juni 2007 Ringte, kondolerte. Ei venn. Kan ikke skrive om detaljer, selv om det er selve greia, jeg gråter nesten, men å prate om det, gjorde det litt lettere. Vi avtalte å møtes til uka. Vi er helt vilt forskjellige (bortsett fra at vi er pene begge to), mer kan jeg ikke utdype dette dessverre, kan bli lett gjenkjent, og nå prater jeg om en annen...pg vil ikke at andre skal blir gjenkjent. Om det er en dame eller mann, jeg lyger jo ofte... Må modere meg selv før jeg evt poster dette, hun kom rett fra begravelse, mafia....skudd. Og TRO meg, verken jeg eller henne eller den avdøde, omgås mafia. Jeg ser en annen vei om jeg får mistanke. Vær så snill, om noen leser her og ikke begynne å tenke at .... hun ble skutt, pga at hun var så tøff og ærlig at hun skulle vitne. Nå kan hun ikke vitne, og de finner kanskje ingen andre (er en forhistory, som jeg ikke vil tenke på, men - først Aller først ble sønnen skutt, han blandet seg inn i feil miljø. Venninna mi kom rett fra usa i går, fra begravelsen. Disse vemmelige tårer, jeg har møtt henne kun en gang, men hele historien... Kan noen gjøre meg redd mer? Neppe. Hun som kom fra usa nå og som skal rett (glem det) røyker ike og drikker ikke, jeg kjenner ikke bare damer som ruser seg. Hvorfor? Hennes sorg får meg til å gråte. Vet at livet ikke er lett, men dette og... Stakkars . ble så glad fordi jeg ringte og kondolerte. Hun betrakter meg som en huleboer nærmest... (slemt av meg å si det), det er ikke sant. Hun ville komme i morn, i kveld, men jeg sa onsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 2. juni 2007 #164 Del Skrevet 2. juni 2007 Uff da, det hørtes trist ut. Håper det går bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. juni 2007 #165 Del Skrevet 2. juni 2007 Joda, går greit, men ble litt sorrow. På vegne av alle, pluss at det fikk opp følelser i meg, som jeg prøver glemme... Hun ville møte meg i morn, men jeg sa onsdag, ok sa hun. Tydeligvis ønkser hun å møte meg da (har ikke sett hverandre på to år nå), men hva så... Takk, du Hu i Svingen, det m å jo gå bra, men det er vel bedre at tårrene renner, enn å alltid være eplekjekk... Mafia, jeg blir redd. Men jeg møter henne likevel, glemte å spørre om hun har tentk ¨vitne, samma for meg. Hun får fortelle selv, det var hennes beste venninne. Som skulle vitne i en sak mot mafia pga at sønnen var blitt drept (skutt). Så ble hun skutt. Hvem tør vitne mot mafia. Ikke jeg, ring og spør politiet, men dette skjedde ikke i oslo, men mafia har greiner, så mye vet jeg også, selv om jeg ikke vil kjenne dem og unngår de jeg mistenker (puber blant annet) Hvordan kunne det skje? Først miste sin sønn, så bli skutt hjemme... Det er vel noe vi aldri kan forstå, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. juni 2007 #166 Del Skrevet 2. juni 2007 Stadig ... når jeg tenker å ringe en venn eller ei venninne, så minner det meg på at de er døde... tok lang tid før jeg sletta tlf.nr. Gjorde jo det da, men når jeg opplever sorg, var de ... men de er døde. Dramaet i usa med mafia og venninna som også ble drept, får meg til å .... Hvorfor? Jeg hater dem. De drepte hennes sønn, og kom hjem til henne og .... Tror ikke, objektiv t at verken hun eller sønnen ville ønsket dette. Mer vil jeg ikke skrive nå. Det går ok med meg, jeg har alfal ikk noe med mafioser å gjøre. Det hadde ikke hun heller, det var hennes 19 år gamle sønn som først ble skutt. Vil ikk skrive mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. juni 2007 #167 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) slettet Endret 2. juni 2007 av vimselot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. juni 2007 #168 Del Skrevet 2. juni 2007 Jadda, men jeg avslørte henne med en gang. Du har røga. Nei, jo det hører jeg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 2. juni 2007 #169 Del Skrevet 2. juni 2007 Hun kom. tok med seg en sig. Nekta på at jun hadde mer hjemme (løgn). Kalte ,meg fen sutrepave.... Javel, men da angret hun, sutrepave pga at jeg og Geri, har pratet sammen og alt alt alt. Ikke den Geri, jeg omskriver alt omtrent, men.... det fikk jeg også kritikk for - har du skrevet om det? På den internet? Ja, men jeg har omskrevet ting, og har aldri skrevet om deg f.eks. Da ble hun enda mer sinna. Glem det. Nå har jeg jo skrevet om henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 3. juni 2007 #170 Del Skrevet 3. juni 2007 Har hatt sånn angst nå, men nå kan jeg vel sove vel? Natta og det blå lyset er kommet.... Har ikke klart å spise i hele dag. Har mat, alt ok sånn, men... Skal kanskje koke egg, eller bare nudler... noe må jeg få i magen. Cola og øl og vann er jo meget smart, men ikke nå.... Koker par egg, og ett glass coca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 3. juni 2007 #171 Del Skrevet 3. juni 2007 Takler ikke sove, tankesurr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 3. juni 2007 #172 Del Skrevet 3. juni 2007 Ha du spist litt da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 3. juni 2007 #173 Del Skrevet 3. juni 2007 Hvordan???? Først opplevd å miste sitt eneste barn, han ble skutt. Så bli skutt etterpå... Jeg dikter ikke nå altså, må få det ut, men vil ikke plage noen jeg kjenner, fordi - de har også mistet, men ikke p å den måten. TRu meg, nå ljuger jg ike. Skulle ønske alt jeg skrev var reinsspikka løgn, men nada. Jeg må glemme dette. Har sendt sms til Han, prøvet ringe, men han takler ikke... Hvordan kan noen takle det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 3. juni 2007 #174 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg er ... helt, sjokka, ik rart kanskje... jeg lyger ikke, høres ut som en grøsser, og den ... men man må ikke tro alt jeg skriver om. 'Får ik sove nå, tankesurret, klarer ikke gråte, er trist. Ringte ei venninne som jeg vet har tlf på lydløs når hun sover, fikk bare ... kjeft. Hun hadde nok med osv, før jeg kom til ordet. Sendte sms til hu., sa hvorfor jeg ringte nå midt på dagen... La mobilen på hylla, ingen kan forstå. Forlanger ikke det, men har ikke for van e å ringe folk midt på natta... Eer det lov å bli sinna? ja. Men jeg tror hun ble flau når hun hørte (leste sms). Stum. Jg er oxo stum nå, jeg håper ingen leser her inne, i tilfelle de er vingeskadet, men dette er jo bare internet, og jeg har omskrevet men vet ikke ... leser Geri her, blir jeg gjenkjent, ellers neppe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 3. juni 2007 #175 Del Skrevet 3. juni 2007 Ja, tore, har spist. Ög nå ringte ei venninne som kasta på røret ... jeg kunne vel ikke vite at hun blir plaget av .... Men når det angåår saken, mafia osv så tør jeg ikke mer og det f¨år jeg si til geri og? Vi vet at minst to er blitt skutt, jeg liker ikke tanken, o hva vet jeg om .... Jeg skal si det til geri, tror (mistanken) mafia overvåker henne nå, og jeg vil ikke... Må tenke logisk, selv om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 3. juni 2007 #176 Del Skrevet 3. juni 2007 Huff, mafia ... jeg kan ikke si til geri (hun heter ikke det, men det vet vel alle) at kanskje mafia er på jobb dag og natt, vet ikke hva hun vet om disse, eller hva de tror hun vet om de... Hun er smart nok til å tenke selv. Jeg klarte spise, takk for støtte her inne. Følte meg svært alene og all sorg kom opp igjen... Nå vil jeg egentlig ikke tenke på det mer. Hun som la på røret da jeg ringte i natt, ringte tilbake. Hun trodde det var en annen som ofte ringer på natta osv. Pga at jeg har minst to mobiler, og brukte den nye da jeg ringte henne (hun ringte på den andre og gamle...) Hun klarte få meg litt mer rolig, og fikk meg til å tenke (bla bla bla, men da hadde jeg sikkert godt av det) Hun er i Oslo nå, men skulle reise så vi avtalte ikke å møtes. Burde egentlig sletta hele dagboka nå, alt jeg har skrevet får meg til å virke som en lystløgner. Samme det, jeg kan virkelig ikke (vil ikke) dikte slike ting som er så ... Men samme hva noen kanskje tror. Bruker dagboka her for å få ut noe av frustasjon. Men klarer ikke tenke på det mer, ikke nå. Jeg trenger et hvilerom, en pause fra å tenke på det. Spiller forreseten ikke rolle om jeg er en løgner, hadde passet bedre enn sannheten, håper ikke jeg kan bli gjenkjent irl, si fra om jeg har skrevet for mye, om du leser her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 3. juni 2007 #177 Del Skrevet 3. juni 2007 Er trett. Men har lite lyst til å våkne rundt midnatt... En venn har ringt, han datafyren... har ikke svart, men skal kanskje sende sms og spørre hva osv? Kankjse han har med seg en flaske vin, han må jo få lov til å låne pcen min litt... eller? Men jeg setter maks grense på 25 min. ..ringte han, men nå var han i byen. Vet ikke hva jeg skal finne på, lese og sove og tenke og drømme... En venninne har også ringt, må kanskje svare - har hatt tlf på lydløs i hele dag. Noen dager er bare sånne, og jeg vil ikke være tilgjengelig bare for at telefonen ble oppfunnet (mobilen skrekk og gru, bare mest mas). Støvsuger ikke heller alltid, selv om den ble oppfunnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 3. juni 2007 #178 Del Skrevet 3. juni 2007 Må sove, hvile par timer. Lese. Har fått i meg mat, men er småkvalm. Drikker cola, er det eneste junket jeg har i hus nå. Men sovner jeg nå, våkner jeg i natt. Samme det, har sovet for lite tre siste dagene. Kanskje spørre en dame om jeg kan få en imovane, men jeg vet jeg får sove uten. Imovane og lign. er jo bare som å bli slått hardt i hodet av en hammer... man sover ikke, svimer av (alfal jeg) Tar kun imovane om jeg virkelig sliter med søvnen, og nå (vet ikke, legger jeg meg nå, sovner jeg pronto, venter jeg, kan jeg bli overtrett og ligge å gruble...) Jeg kan spørre henne, den siste ga jeg til en venn (den had jeg også fått av henne) Er såå trett, om jeg sover litt nå, kan jo sette klokka på vekking... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 5. juni 2007 #179 Del Skrevet 5. juni 2007 Håper alle som evt. leser her, VET at jeg omskriver ting, slik at jeg ikke blir gjenkjent. Eller verre, at andre blir gjenkjent her. Men har aldri fortalt til noen jeg kjenner om kg, og de som har lånt pcen min, bruker gjesteprofilen. Ett unntak, men hun vet ikke at det heter kg, bare at det er et forum. Hun vet ikke om det er et engelsk ett engang. Hun mener bare at jeg har lagt ut for mye (om f.eks. meg selv), uten å vite eksakt hva jeg har skrevet og hvordan jeg har omskrevet. Det vil hun gjerne vite, hun ble i alle fall sur når hun hørte at jeg aldri har skrevet om HENNE. Jada, hun er litt rar av og til, men jeg er så vant til det at når hun blir sånn, overser jeg raritetene hennes. Er trett, venter par telefoner. Har sovet veldig urolig i den siste uka, men har sovet. Og spist. Ikke spist mye, men nok. Når jeg har dårlig matlyst, spiser jeg gjerne supper med noe grønt i, lager fruktjuice (nå bærer kjøkkenet preg av at jeg bare har ryddet der, men det flyter ikke av gamle matrester) Får av og til bekymringsangst, og synes jeg stiller opp for lite for andre, blir for selvkritisk, er så lei av det (er det ikke alltid, men får det i perioder bare, heldigvis). Har en hodepine som kommer og går, tok to paracet i går kveld, men kan ikke leve på paracet bare pga litt hodepine. Stresser for mye (med alt jeg IKKE får gjort). Hodepinen blir ikke bedre av varmen. Kan hente en vifte i boden, men den bråker sikkert... Nå er jeg litt lei, men de kan ha ringt mens jeg var f.eks. i dusjen nå. Har funksjonen "se hvem som ringer", men det er noe galt for den vises ikke på displayet, forsvant bare...selv om jeg betaler for tjenesten. Er så trett, merker det når jeg setter meg ned. Kan viderekoble til mobilen, og gå en tur f.eks, men har ikke lyst nå. Hodepinen ligger og ulmer. Må kanskje spørre på helseforumet om det finnes noe som heter stress-hodepine, men det vet jeg at det gjør. Hadde vært bedre om det gikk et virus nå som ga hodepine, så kunne jeg lagt meg under dyna og sovet og sovet (har sovet dårlig, men nesten ikke klart å få opp øynene hver gang jeg har våknet, våknet og sovnet igjen selv om jeg ellers kan ligge minst en time å lese) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 5. juni 2007 #180 Del Skrevet 5. juni 2007 En venn skal komme innom og hente et møbel jeg ikke vil ha mer selv(greit nok og ikke slitt og ganske nytt, men ...ok.) Har bare kjipe minner om det møbelet pga en eks, ikke bare men holder på å omrokere alt her nå. Dvs var en eks som anbefalte meg møblet, og den passer ikke inn her slik jeg ser det. Håper han ikke er sen, det er alltid noe med han, men nå er han stresset (av f,skj. grunner). Møbelet er i ok stand og ganske nytt, og han har bruk for det, i alle fall til helga. Om han selger det, etterhvert er hans problem. Han er her innen en halv time. JEG sier halv time, han sa fem min, men fem min og han med alt han har å gjøre nå. ? Det hender det holder... hei, nå ringer det på her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå