Gjest Begonia Skrevet 7. november 2007 #661 Del Skrevet 7. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 8. november 2007 #662 Del Skrevet 8. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 9. november 2007 #663 Del Skrevet 9. november 2007 Du holder liv i dagboka, Begonia. Det går bra, selv om jeg har hatt en travel uke. Var veldig sliten på søndag, men mandag var jeg nesten fin igjen. Men nå er det helg, og jeg skal ta det rolig...selv om jeg har lyst å kjøpe inn vin og avtale med en venninne... Men jeg klarer ikke spare en krone hvis jeg skal gå på byen for ofte, og nå må jeg tenke litt framover, noe jeg er utrolig dårlig til mht. pengeforbruk...men jeg kan jo prøve å endre på det... Jeg er trett. Denne dagen kan jeg diponere som jeg vil, og nå merker jeg at uka har vært slitsom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 9. november 2007 #664 Del Skrevet 9. november 2007 Hans mor nektet å sy bunad osv, hun mente vi måtte gjøre det mer enkelt... Selvfølgelig pratet jeg med henne i telefonen. Hun er en voksenfigur fra min barndom, dvs. uten at jeg mente det på alvor, men hun har hørt oss pludre som to fugler i telefonen, så hun lurer svært meget... Han, ja han ringte, og da pratet jeg også med mange andre, men å begynne med bunadsøm til oss, hvorfor ikke? Kanskje fordi hun kjenner oss...eller kanskje oss...begge? Går ryktene? Men vi har vel aldir gjort noe galt... Ikke mot verken de eller hverandre. Vi har bare vært unge en gang for x antall år sia... I alle fall jeg. Resten kan jeg ikke svare for, jeg er lei. Han sa at han kommer om par uker, jeg sa glem det. Vet ikke hvorfor, men jeg slipper ingen mann inn her jeg bor nå i alle fall, ikke han engang... Må ta meg en sigarett, om jeg har flere igjen, kanskje jeg slipper han inn, men jeg tviler på det. Da pakker jeg kofferten og tar meg en mini-tur... Feig, javel, men jeg vil ikke miste vennskapet og jeg har aldri hatt sex med han så det blir veldig...det er bedre jeg kontakter han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 9. november 2007 #665 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg er trett, hele uka har ramlet og jeg har gått fra det ene til det andre...ingen barnelek... Nå skal jeg bare slappe av med en bok, men han sa at ...han sa ingenting, egentlig... Men vi har en hemmelighet, han er informert, mens ingen andre er det, han synes jeg er sjarmerende og søt, og har deilige hofter, puppene har han ikke bemerket, men han har ikke rørt mine bryst så han veit jo intet om hvordan de kan bevege seg under kyndige følsomme hender... Inntil videre er vi separert, og det er ok for meg. Jeg har ikke behov for en mann som blander seg inn i hvordan jeg lever, hvordan det er, men snart kommer jeg ut av hulen til Fantomet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 9. november 2007 #666 Del Skrevet 9. november 2007 Har lyst å ringe han, men ikke i dag... har lyst på mat, men har ikke "lettlaget mat", men har spist, så ingen krise... Det er så merkelig. Jeg vet at vi kommer til å ha oss med hverandre, men for hvor lang tid, vet ingen... og den usikkerheten gjør at jeg vurderer risiko mot tap. Sex, mot tapt vennskap og pinlighet...men jeg regner med at (ingen) av oss er voksne... Vi er født inn i familier med mye pasion og teater, og scener, til og med på scenen... Så vi vet ikke helt...i alle fall ikke jeg. Jo, vet at jeg trenger tid. Men det kan jeg ikke fortelle han, han trur at jeg er forelsket (joda, jeg er kåt og glad i han, og ...), men han vet (virker som) om han veit at jeg er usårbar... Bare en flørt osv. og det er jeg jo, men... Men, det er han og. Han er min, om han vil ha meg, men nå begynner jeg å bli usikker på om jeg vil ha han. Hvorfor? Mitt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 10. november 2007 #667 Del Skrevet 10. november 2007 Ja, dette er tiden på døgnet å våkne på... særlig siden jeg har en avtale senere i dag og må være litt våken... Mens jeg har litt lyst til å være en uforskammet, en...men det er jeg jo ikke, ikke når jeg har en avtale. Det er en uformell avtale, men dog en avtale og jeg vet at jeg kommer til å holde meg innenfor avtalen...ikke pga. andres behov, men fordi jeg er takknemlig som har avtaler. Det betyr jo at noen stoler på meg, men jeg synes ikke noen skal overdrive og stole for mye på meg heller... Hadde ingenting å gjøre i går, men likvel. Det skjedde så mye og jeg ble helt "fucked", sliten i hodet, og ga opp. Javel, om to uker, men det passer ikke meg (Han). Det er i min fulle rett, og det passer ikke før i februar-september... Kanskje aldri...men har jo lyst å møte han, men kun på mine premisser. Og akkurat nå har jeg nok å tenke på, terapi osv. Forelsket i en rusmisbruker som har to, tre faste damer som han er lei av? Kanskje han må få beina litt ned på jorda før jeg møter han, i alle fall prøver jeg å få bena ned på jorda, og jeg trur ikke jeg har behov for han i livet mitt nå...sånn bortsett fra at vi prater i telefonen av og til... Han lo av meg i går, jeg kom med et sublimt forslag... da visste han ikke hvor han hadde meg. "vi kan jo ha telefonsex?" "har du hatt det, eh, hva...???" Nei, men jeg ville bare høre reaksjonen din, og kanskje ikke selve ideen er så dum... Han måtte le, men trur han blir litt oppgitt også, fordi jeg spiller teater, men jeg spiller ikke alltid teater (det vet jo ikke han, han trur at jeg kun er en stor flørt, som osv...) Ser at jeg har glemt å kjøpe inn mat i går, dvs. brød, pålegg... men jeg kan leve lenge på det jeg har i fryseren, men jeg gidder ikke styre med mat på denne tiden av døgnet. Joda, jeg er glad i han, men magefølelsen min er ikke der nå. Sorry. Jeg er ikke klar, men trigger han meg, kan jeg jo bli det. Da må han få meg til å le og ikke kun det motsatte. Vel, vi flørter litt begge to, men han trur jeg er så tøff, og jeg takler ikke en kald skulder nå. Dessuten er jeg skeptisk. Vennskap og kjærlighet, som over en natt blir til sex og frustrasjoner... for jeg trur ikke han er klar i det hele tatt, han heller. Men, hva skal jeg finne på... om to uker? Jeg vet hva jeg vil gjøre. Jeg vil møte han, men ikke ha sex med han. (Det blir enkelt, for jeg er invitert på hyttetur, igjen, men jeg trur han bare prater, det er langt mer enkelt at jeg tar et tog eller et fly når det passer meg, og invaderer boligen hans, for en kort tid... Dette er jeg ikke fortrolig med...jeg ble bare så betatt av han, helt sånn tatt ut av lufta, han som jeg har vokst opp sammen med og kjent også som ungdom, ung voksen osv. Men nå nekter jeg å skrive mer om menn. Jeg er i alle fall ikke klar. Jeg har hatt så mange menn, og trenger en pustepause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 10. november 2007 #668 Del Skrevet 10. november 2007 Det å være singel innebærer iblant at jeg glemmer å kjøpe inn mat...men har reservemat...dvs har en fryseboks. Er nødt til å sove noen timer, våknet av et mareritt av en drøm, ble ikke redd da jeg våknet, mer hva skjer siden jeg hadde DEN drømmen... Nå må jeg lage litt mat, spiste nesten ikke i går, og mat trigger søvnen... Noen ganger føler jeg at jeg er på en øde hytte på fjellet, for jeg velger hermetikk nå...har matfløte, men den er åpnet og kanskje litt sur, får lukte, men trenger ikke fløte... Noe av det verste jeg vet om, er å våkne midt på natten og ha en avtale dagen etterpå...dvs. noe jeg har lovet, for å gjøre det litt lettere (men blir lett for meg, uten at jeg vil gå i detaljer) Overbærenhet. Det ordet brukes ikke mer i det norske språk...det er i alle fall lenge sia jeg har hørt det blitt brukt... De som kjenner meg, ville kanskje forstått hva jeg mener nå, men jeg er litt usikker selv... (det er jeg ikke, får jeg deng, går jeg...) Det er kanskje arroganse, men det er likevel ikke på den måten. Jeg har vært nødt til å sette grenser og bruke et tydelig språk, men det skjer gjentatte ganger, at noen glemmer hvor min grense går. Og da går jeg. Ha det bra, vi snakkes... Og det er aldri hyggelig, men noen ganger må jeg...beskytte meg selv. Nå er jeg trett, men nå lager jeg middag, så jeg må kanskje spise litt også, siden jeg nesten ikke spiste i går... Men avtaler. Jeg kan avlyse. Men vil jeg det? Kanskje. Bestemmer meg når jeg har sovet par timer til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 10. november 2007 #669 Del Skrevet 10. november 2007 Halv åtte??? Jo, det tok litt tid å lage mat, men... nå har jeg knappe to timer å sove på og så må jeg opp og ...i alle fall ta en telefon, men trur jeg holder avtalen, selv om jeg føler et voldsomt sterkt behov for å være alene nå. Halv åtte. Kunne ikke klokken ha stoppet da jeg våknet midt på natten? For nå er jeg trett, har spist...men tar ingen avgjørelser før jeg har sovet par timer, hvis jeg får sove da. To timer, er jo en parodi, men jeg kan slippe taket på det høye stressnivået mitt litt, så sovner jeg vel... Har bare så lyst å være ego, være bare helt alene...men vurderer det etter par timers søvn, får være alene da og, men ikke helt det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 10. november 2007 #670 Del Skrevet 10. november 2007 Glem søvn, jeg er søvnløs. Har avlyst alle avtaler. Og gitt bare beskjed om at jeg er sliten og ikke har lyst å hilse på .... Jeg husker ikke hva jeg drømte om i natt, men jeg våknet i angst og redsel... Vanligvis husker jeg (i alle fall brokker) av drømmene, men i natt? Så jeg lurer hva tjallen var blanda inn i nå da. Jeg sier kanskje ja, men da sier jeg bare ja, til å være hans venninne og venn. Reise ut på eventyr, jeg er i stand til det, men hvilken betydning han legger i eventyr, vel...aner ikke, og siden jeg er så betatt av han, bør jeg holde meg langt unna. Men, jeg vet at han ikke kommer om to uker. Han er like usikker som meg, men han er en big big flørt... og det er faktum jeg også om jeg er betatt. Alt eller ingenting. Jeg klarer vel ikke la væra, men vi har koset litt, kun uten sex... Han vet hvilke hender jeg har, og frekkheten tok hele dyna (den andre hadde jeg søla litt vann på...) Men da sov han jo. Han kommer ikke om to uker. Jeg sa halvt år, men kanskje jeg skal invitere han på en safari, dvs. reise... Men jeg er veldig ...det er jo ikke så langt til den hytta da... ER bare så usikker, så han kunne like gjerne invitert meg med til en tur til månen. Hytteturer vet jeg jo alt om, i alle fall. Er han ...har han fått med seg at jeg menstruerer ved fullmåne? Vet ikke, men sannsynligvis- Det er helt sprøtt. Jeg har letet og letet og letet og ...så er bank-id.brikken i veska mi, letet og letet og letet, så er pang, plutselig en annen ting der, som jeg letet etter, overalt... Men det samme skjer med andre. Jeg pleier ikke fortelle om slikt, da trur de at jeg har vært pizz osv, men glem det. Nå er jeg litt skjelven, drakk litt i går, har lyst å ringe han, men hva skal jeg si, bare si at jeg ikke er klar...være ærlig, men det er alltid... alltid noe... men det er ikke mitt problem. Eller skal jeg røve han før andre får sjansen og ett sukk for seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 10. november 2007 #671 Del Skrevet 10. november 2007 Det...rører seg, kanskje det er haglebyger som farer over landet... Jeg klarer ikke glemme Han. Nå ringte jeg, og vi pratet helt til strømmen ble tom på batteriet hans. Vi er så nære, og ...så fjerne. (nå tordner det her, eller så har det smelt kraftig) Jeg er egentlig lei av å leve, jeg har opplevd alt, og er takknemlig for det. Om en bombe smalt. Hvorfor sier han at han vil ha meg der, vi prater ofte om hvor lett vi har for å prate sammen med hverandre...men samtidig er det ...vi er jo ganske pene mennesker og sjarmerence og ...nei, jeg er så i tvil, for jeg kommer til å forføre han, og han vil elske det... Vennskap eller intet? Vennskap og sex? Ja. Må nesten si ja takk. Begge deler... Vet ikke, vet bare hva en sjel sa til meg, jeg er den som får nøyaktig hva jeg vil, men det er ikke alltid det du trur du får som havner i fanget ditt... Er ikke så veldig usikker, han kjenner meg og vet at jeg kommer til å sove i minst en måned ...først... Vet ikke. Ikke før til våren. (har lest en novelle: neste vår, neste vår....skal jeg - Selvfølgelig sa jeg til han at jeg (nå i telefonen) at ... at jeg har bestemt meg, nei, sa ikke det... Han burde ikke ligget i min seng, jeg burde vært der... Det er ganske irriterende å kunne prate om alt, vi flørter ikke kun, men prater om ...det meste...også (glem det). Og samtidig være forelsket, jeg er men jeg vet ikke hva han er... vet han liker meg, er glad i meg, er lei av sine to tre faste damer, men kan jeg bli den fjerde? Nå er jeg ikke den fjerde. Men om vi har sex... Han veit det, det er grøfte-skummelt... Hvorfor han vet det, vet ikke jeg, men det er få som kan ljuge og han har alltid vært ærlig. Skal jeg bli nyktern, noe jeg aldri kommer til å kutte ut, bør jo innføre hasj på gamlehjemmet snart, men jeg og noen av vennnene mine har avtalt at vi skyter hverandre, men hva om jeg blir den siste... Brutalt. Ja, hva ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 10. november 2007 #672 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg er så flink og sjarmerende, og han blir betatt, samtidig blir jeg glad i han og han i meg, vi har vokst opp sammen... Nå må jeg ha fokus på noe annet, før jeg blir seksualfrustrert... Han stresser meg opp, men nå er vi blitt enige. Om hva. Det forteller jeg ikke om på kg, men om noe...men ingen av oss to kan vite hva...for vi har aldri hatt sex, osv. Det er bare jeg som begynte å starte med å begjære han, uten ett ord, men han så på meg, og det er en lang historie, forget. Nå er jeg trett. Men en bagatell. Hva vil han, kun harmoni... (samtidig som han sier at jeg ikke får ligge med noen av hans venner..., Når vi snakket sammen nå, det var sterkt. Han er skikkelig sexy og jeg har ikke prøvet han i bingen da, men han er en jeg vil ri side by side... whatever... Sterkt. Trur egentlig ikke helt, på noe av det jeg skriver, men hvor for har vi fortsatt kontakt... Han ringer av og til, og noen ganger svarer vi ikke på telefonen... Naturlig nok, han har jo to tre, mens jeg ikke har noen. Han er begynt å tro det (hjelp jeg har hjernevasket han...)= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 10. november 2007 #673 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg skriver intet, men ...jeg har fått via kjente, tilbud om en ny jobb, med opplæring osv. Har tenkt og vurdert. Konkulusjonen er: eeeeeeeeeeeeeHJeeeeeeep!!!! Hva ser andre i meg som egj ikke ser selv, jeg er så flink til å gjemme meg, men den jobben kan jeg bare ikke... samtidig som Nei. Nei, jeg er den som kjenner meg selv best, og jeg kan ikke. Er trett, må sove litt, og kanskje handle inn litt mat. Jeg og singel-livet= uten kjøkken. Jeg kunne like gjere bodd på en studentbolig, men har jeg kjøkken, så kan jeg lage mat. Har laget mat som overgår selv de berømte kokkenes mat, men det ble jo ikke noen stjerner på det, siden jeg laget det hjemme. Men, jeg og å lage mat, jeg finner opp ting, uten å skli helt ut... Kan det grunnleggende, og resten har jeg nese for, men jeg vil ikke bli kokke.. Da søker jeg meg heller en stilling i ett eller annet, som ingen vil jobbe innenfor, f.eks. begravelsesbyrå... (ja, jeg kan sminke, men...) Men kanskje jeg heller skal flytte sammen med Han, da har jeg en å lage middag til i alle fall, de dagene han ikke ruser seg... Men hva om han ruser seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 10. november 2007 #674 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg fryser. Satt på varme nå, men jeg trudde det var ok å bare gå halveis naken her...om sommeren er det helt motsatt... Skal prøve å få i meg litt mat, men skal sette på ekstavarmen først... Men den står alt på, det er jeg som fryser. Nå er jeg alene, men jeg må bli bedre på å bli høvdingkvinne, eller...siden han har to tre faste damer som vet om hverandre, slik at jeg ikke blir ... Nei, det hønseriet går jeg aldri med på, enten gifter han seg med meg (det er praktisk å skilles) eller ingenting. Dust. Ja hvilen dust, han trigger meg, ringer osv. men, det skjer jo at jeg også ringer... Må tenke nåtid, mat, osv. (har gjort det veldig komplisert, har råvarer i fryseren, men glemte handle inn) Jeg ... må bare glemme han...for en stund, for han sucker...han drar meg, merker det når vi prater i tlf. vi klarer aldri legge på, vi er friends, men han har vel kanskej aldri glemt den reklamen jeg laget for meg selv: snill, intelligent, kjeglete, saklig, og vennlig, og kosesjuk... Han...vet ikke hvordan vi kom inn på temaet, men jeg har befølt han (det har han også gjort ... men jeg følte at hendene mine bare vandret og var varme... Han er redd meg (jeg har sett for mye friends...) Dessuten, han har ikke snakket om å få barn, på ett år snart...så kanskje han ER min, shit, jeg må være førstekona da, og om f.eks. vi gifter oss (neppe men kanskje), da vet jeg at når han er på bærtur (ruser seg) at han har par andre damer. Javel. Hvis jeg er tøff nok, vil jeg gjerne hilse på dem. Men de fleste vil ikke slikt... DEn usynlige konkurransen osv. Hvor mange kilo må jeg legge på meg slik at "storebror" ikke ser meg, kun flekset? Det driter jeg i. Det er lørdag, jeg skal se på "skal vi danse", dvs. trur jeg da, men har fått antydnig til at jeg får besøk men da får vi se på programmet, begge to, for jeg vil ikke høre noe mer i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 10. november 2007 #675 Del Skrevet 10. november 2007 Du er selv en rusbruker, men du har den kontroll du har. Du er forelsket og begjærer og er glad i en du har vokst opp sammen med som er blitt en mann.... Du kan prate om alt sammen med han, alt, til og med nesten... alt... Men han har to - tre damer faste, dere bor jo langt unna hverandre, og alle to, tre vet om hverandre. Så kommer jeg inn i bildet? Og han ringer meg minst en gang ukentlig, han ler når jeg sier så mye rart, ja, jeg sier rare ting, dvs har temperament og setter ting på spissen... Nå sitter jeg og ser ut av vinduet. Jeg går i terapi, og har ikke plass til en mann i livet mitt nå, men HAN? Om to uker, men om to uker er bare pisspreik, det veit han at jeg veit, han har aldri oppført seg annerledes, vi har en intern humor, men jeg dasket til han en gang, fordi han sa (glem det), jeg smilte...og sa drittsekk, fin forkastelig manndrittsekk... Han smilte bare tilbake han. Det er liksom ...vi utstråler noe sammen, vi tør å åpne oss, det er alvor, men jeg er jo helt og det er han og, så vi flørter og vrir, uten å drive retoriker-terror. Jeg bare... må ha han, eller jeg bare vil ha han... Ja, jeg veit at han er en big flørt, men det er jo jeg også (var). Men sexlivet kan bli truet om han har flere. Da får han bare b estemme seg, vi kan leve sammen platonisk, jeg klarer å ordne meg noe jeg også om jeg vil... Virker jeg kynisk, eller virker jeg realistisk eller naiv eller en blanding? (Husk at jeg er lykkelig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 10. november 2007 #676 Del Skrevet 10. november 2007 Bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 10. november 2007 #677 Del Skrevet 10. november 2007 ååhh...jeg må ta på meg bukse nå, en skulle bare stikke innom, en tur... tre ubsvaret på anropslogg... Men ene stikker snart. Andre veit jeg ikke...for det ringte vel en klokke, på døra el hustlf. aner ikke. Hva vil de meg. Jeg er naken, har tent fyr i ovnen, og trudde at alle hadde planer i kveld, men jeg godtar at hun kommer og ...og hva? Jeg er jo ikke lesbisk heller, men nå har hun lyst å bruke min bolig som røgehus, fordi hun får gjester, og hun føler seg mer stastty og sånn, når hun har roet seg litt ned, men? Tar på meg klær Har tatt på meg klær, men nå forstår jeg ingenting, men hvoforr skal jeg forstå noe som aldri kan gå opp matematisk? En vanlig dag, javel. Nå skal hun røyke her, fordi man røyker jo ikke illegale framfor barna, ... Og ikke nok med det, nå kommer en venn av meg, kanskje,men han vil like henne..med pizza.dVS TAXI. Dette er galskap, jeg får aldri tid til noenting... Alle kommer med sine egne behov, greit nok, men hva når de får seg en kjæreste igjen??? Så jeg har lyst å si nei, men hars liitt lyst å røge og...dessuten kommer det en mann, som er fantastisk spennende, men han (vet ikke om han har dame, men jeg er ikke ...der...) Og det er vel der han helst vil se meg, som et fritt og og, karate, jada, men det koster jo penger... Nå føler jeg at han er ambivalent, usikker, men han bestemmer selv. Han blir ike voldtatt her, og jeg dytter ut alle andre, hvis jeg vil (burde vært dørvakt, men...= Jeg vil ikke ha henne så lenge på besøk, og hun venter besøk hjemme hos seg selv. Nå...banket det på.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 10. november 2007 #678 Del Skrevet 10. november 2007 Nå har det roet seg litt, men bare en liten pause... Har jeg skjemt bort andre, slik at de kan tru at de kan .... Jeg vet ikke, jeg har ikke pust...self jeg er et sosialt flokkdyr, men av og til...ja, jeg bør vel bare være vennlig som vanlig, og takknemlig for at noen SER meg, men de ser meg ikke. Nei, Begonia, har fått i meg to tygger mat, før det ringte på døra mi her. Og plutselig begynte alle telefone å ringe, og jeg ...sa bare hysj... Dragsuget, men det er ikke så ille. X xxxxx x svigers ringte på toppen av alt, en jeg har knullet med ja, men hva? Det er jo hundre år sia, og cet var hundre år sia det og.-.. De røyker ikke hasjis, men jeg er helt ærlig og sier at nå er jeg litt skev, osv. så du må gjenta spørsmålet... Ehm.. jeg har da for ingen å skjule noget. Men jeg røget ikke, jo, men jeg røget ikke. ' Nå spiller det x ingen rolle, skal man være ærlig eller skal man gå og henge seg? Har fått tilbud om en ... Jeg føler meg mest av alt sliten nå, men hva er morsomt med at ting forsvinner, glass løftes, ting ramler, de tingene kommer tilbake, men jeg er ...vet ikke, svimmel? Og jeg sover aldri godt her. Lammelse og følelse av angst. Neida, er ikke redd, men det er så ... unødvendig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 10. november 2007 #679 Del Skrevet 10. november 2007 'Bekymringsangsten... den er den verste... Jeg har ikke røga nå, jeg er bare baksev, og litt f.sjuk...og noen ganger begynner jeg at lure på om jeg ...skal ROPE hjelp, men jeg vet at... det finnes intet hjelp der ude, ikke om du ikke kan fungere. Det (jeg har sett, men har sett det motsatte) finnes hjelp, men hva så liksom, jeg går i terapi og drikker te... Og, jeg skal bli penetreret av han jeg er forelsekt i, men kun når det passer meg... dvs da skjer det vel adri, det var vel derfor han sa at han skulle kidnappe meg...? Men det får han ikke lov til. Det vet han. Hvorfor jeg ikke bryr meg om hva og dvs, hvem av de tre andre, vel, slik er livet. At de gidder, men det er ikke mitt problem, han har sagt til meg atr han er lei de ... alle tre...og gjett hva jeg sier da? Jammen jammen, kanskje kankxe du blir v oksen snart ...også begynner jeg å le... Slik er status q. Men nå var ei venninne innom og rappa par øl av meg, (ja, jeg har glemt min tilbøyelighet til å ha sex med menn...) Men, jeg skal se på Skal vi Danse... Har spurt noen oldingeer om de ikke kan ha et danse...men de har det, på danskebåten... Vunnet osv. Ok nok, men nok reklamen for danske byer, her kommer::::: :blaaveis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamut75 Skrevet 11. november 2007 #680 Del Skrevet 11. november 2007 Hei Vimsalot Ble det noe av det AA prosjektet ditt eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå