Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne ventinga kan sette tålmodigheten på prøve ja... :sjenert:

Lykke til med jobbintervju :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk! :) Krysser fingrene for at det går bra og at jeg er i ny jobb fra 1. desember.. Men hadde jo selvfølgelig vært deilig med litt fri da... ;)

:klem:

Skrevet

Det beste er jo å kunne ha litt fri når man vet man har noe å gå til...

Skrevet

Oi, så tøft at du har sagt topp jobben! Respekt, jente! Håper det går bra på jobbintervju i morra :)

Og gratulerer med dagen som var på mandag! :bursdag: Håper du hadde en kjempefin bursdag!

Skrevet

Det er veldig modig gjort av deg å si opp jobben uten å ha en ny jobb klar.

Men jeg kjenner flere som har gjort det sånt, og de har ikke hatt problemer med å finne ny jobb før oppsigelsestiden var ferdig.

Så du finner nok noe du vil trives i.

Men jeg forstår veldig godt at du vil ha jobb klar før jul. Da blir også jula mye gladere.

Lykke til på intervju.

Og lykke til med testing. Håper den er positiv. Jeg stikker innom her hver dag bare for å sjekke om du har noe positiv å meddele. :ler:

Skrevet
Oi, så tøft at du har sagt topp jobben! Respekt, jente! Håper det går bra på jobbintervju i morra :)

Og gratulerer med dagen som var på mandag! :bursdag: Håper du hadde en kjempefin bursdag!

Kommende mandag har jeg bursdag, men takk for bursdagsklemmer :-D Samme dag som jeg skal teste, så har jeg bursdag faktisk.. Så nå er det bare å telle ned ;)

Jeg krysser fingrene mine for at jeg får gå rett fra denne jobben og inn i en ny jobb... Men det er det kun tiden som kan vise :) Jeg sender søknader så fort jeg ser noe dukke opp, og ettersom jobbmarkedet er stort for tiden så er forhåpentligvis mulighetene mine større også :sjenert:

Kun tiden vil vise... :klem:

Skrevet
Det er veldig modig gjort av deg å si opp jobben uten å ha en ny jobb klar.

Men jeg kjenner flere som har gjort det sånt, og de har ikke hatt problemer med å finne ny jobb før oppsigelsestiden var ferdig.

Så du finner nok noe du vil trives i.

Men jeg forstår veldig godt at du vil ha jobb klar før jul. Da blir også jula mye gladere.

Lykke til på intervju.

Og lykke til med testing. Håper den er positiv. Jeg stikker innom her hver dag bare for å sjekke om du har noe positiv å meddele. :ler:

Takk for det :) Fra desember av blir jeg arbeidsledig dersom jeg ikke har funnet meg noe annet, så det hadde nok vært et skjær i julegleden ja.. :tristbla: Men har en positiv mine fram til da hvertfall :)

Håper mest av alt at testen er positiv, men jeg blir ikke trist dersom den er negativ.. Vi håper selvfølgelig på å bli gravide, men alt til sin tid og nå oppi all jobbsøking så.. Ja, skjer det så skjer det ;)

:klemmer:

Skrevet

Hadde vært en koselig bursdagspresang :rødme:

Men er nok best å forberede seg på et negativt resultat og heller bli positivt overrasket :)

Skrevet
Hadde vært en koselig bursdagspresang :rødme:

Men er nok best å forberede seg på et negativt resultat og heller bli positivt overrasket :)

:Nikke:

Skrevet

*innom og kjenner etter symptomer*

Kjenner litt i magen nå og da, men som alle vet kan symptomer på graviditet være det samme som symptomer på at TR er på vei, så det er ikke godt å si hva det er... :forvirret:

Jeg har ikke hatt noen antydning til festeblødning.. og kvalmen er ikke der heller. Men jeg kjenner meg svimmel til tider og av og til prikking på venstre og høyre side på nedre delen av magen.. :overrasket:

Jaja, kommer innom og leter videre senere.. :)

Skrevet

Krysser fingrene for at du får deg en hyggelig bursdagsoverraskelse på mandag, da :) Og masse lykke til på jobbintervju i morgen!

Skrevet
Krysser fingrene for at du får deg en hyggelig bursdagsoverraskelse på mandag, da :) Og masse lykke til på jobbintervju i morgen!

Tusen takk :klemmer:

:love:

Skrevet

Lykke til på jobbeintervju :klemmer:

Skrevet

Tusen takk for alle lykkehilsener! :) Jeg får nok jobben, men vet ikke om jeg vil ha den.. :( Mye pga. dårlig lønn - dette har jeg funnet ut at jeg må spørre om på intervju da det er en skuffelse å få vite lønna først når du har skrevet under arbeidsavtalen..

Han ringer meg på mandag, så jeg har litt betenkningstid heldigvis. Det er så mange andre jobber jeg har søkt på og heller kunne tenke meg, men ettersom søknadsfristen ennå ikke er gått ut så vil jeg natuligvis ikke få noe svar fra dem heller :sukk:

Jeg får tenke litt på det.. :sjenert:

I dag var jeg også en rask tur innom legen (jeg hadde dårlig tid da jeg måtte rekke intervjuet og timen jeg skulle ha allerede var en halvtime forsinket) - Der tok jeg celleprøve og andre prøver for å se at alt er i orden der nede.. Så får jeg svar om et par uker :)

Nevnte også at vi var prøvere, noe han virket positiv til. Han spurte også om jeg trodde jeg var gravid nå, men jeg sa jeg ikke visste og skulle teste på mandagen. Han virket veldig koselig, og jeg følte ikke noe ubehag når han sjekket meg.. :flau:

Gleder meg til den dagen jeg skal til legen og få bekreftet at jeg er gravid jeg! :-D Tenk hvis det blir snart! :sjenert:

Skrevet

I går var en koselig kveld! :)

Jeg lagde Halloween-godteposer med sløyfe på dersom det skulle dukke opp noen på døren som hadde kledd seg ut.. Vil jo heller gi dem knask enn å få knep ;)

Og det dukket opp en del! :) Syns det er så trivelig å se alle søte barna som kler seg ut for å få godteri jeg.. :heks: Det kom til og med noen på døren som ikke hadde kledd seg ut, men likevel ville ha godteri - jeg spurte dem hva de hadde kledd seg ut som og med det svarte de: Vi er omtenksomme... vi vil ikke skremme folk, så derfor er vi heller omtenksomme :skratte: De fikk godis de også da ;)

Skrevet

Det ringte bare en gang på døra her.

Vi åpna ikke... :eeeh:

;)

Ble heldigvis ingen knep på oss, da.

Skrevet

Hmm, skjønner det er vanskelig å bestemme seg da. Men du behøver vel ikke å svare på mandag heller.

Kan du ikke ringe til en av de andre jobbene du vil ha og høre om du har mulighet der?

Ellers kan du jo prøve å forhandle litt lønn med den jobben du var på intervju med. Si du gjerne vil ha den, men er avhengig av litt bedre lønn. Du vet vel omtrent hvor du har ligget, og man vil jo helst ikke gå ned i lønn.

Håper det ordner seg både med jobb og prøving

God helg

:klemmer:

Skrevet

Det er jo helt vanlig å forhandle om lønn når man tilsettes et sted, så det er jo bare å si det at du er interessert i jobben, men er avhengig av bedre lønn - de har helt sikkert litt å gå på. Det er søkers marked i jobbmarkedet om dagen, og det gjelder det å utnytte altså:)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...