aline Skrevet 14. mars 2007 #21 Del Skrevet 14. mars 2007 Nå dreier tråden seg om horer, da. De koster som regel noe, og er sjeldent like billige som en ONS. ← det er ts som sier at jentene der er billige, og horer, så da regner jeg jo med at jenter som er frivillig på Tiger tiger er billige horer. jeg har ikke nevnt noe om ons jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 14. mars 2007 #22 Del Skrevet 14. mars 2007 aldri hørt om stedet jeg. men så er ikke jeg fra oslo heller da. men har jo lært hvor jeg IKKE skal gå. eller hvor jeg skal gå hvis jeg noengang blir desperat og vil tjene litt ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 14. mars 2007 #23 Del Skrevet 14. mars 2007 fy søren så mye fordommer det var her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 15. mars 2007 #24 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg har aldri vært på Tiger, men hadde planer om å gå dit neste gang jeg skulle ut, men så fant jeg hjemmesiden og kikket på bildene der, og det ser ikke ut til at Tiger et jeg ønsker å gå på. Dette er da snakk om Tiger i Trondheim, de er ikke noe bedre her.. Nei, jeg liker å gå ut for å danse og drikke, ikke se på jenter med silikonpupper i sykepleieuniformer som hadde passet bedre på soverommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 21. mars 2007 #25 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Bare sånn off the point. Jeg jobber på en bønsj uteplasser i Bergen som dørvakt. Greit, det er Bergen, men det er akkurat de samme tendensene i Oslo i følge flere av kollegaene mine som jobber i Oslo. Det er horer på 95% av uteplassene! Uansett hva klasse og stil og gender de sikter til, på alle uteplasser finner du horer. Da mener jeg ikke horer som skjellsord, men som faktisk praktiserende salgsrepresentanter for tits'n ass. Det er ikke like lett å spotte dem alltid, faktisk kan det være klin umulig. Det er langt fra tilfelle at alle går med neonskilt over hodet hvor det står at "hei, jeg selger!" edit: skrivefeil Endret 21. mars 2007 av MoskvaMorten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. mars 2007 #26 Del Skrevet 21. mars 2007 *fniser* .... du er jo en av dem kan du skjønne, så ække rart du koser deg... ALLE veit jo at de som går dit er billige, unntatt de som blir tvunget dit lissom. ← Ja, huffa meg Tenk å kose seg på en plass med horer, det er jo synd Men nå går jo jeg ut for å danse og riste på silikonpuppene mine da, dog ikke med sykepleieruniform, men nå slipper jeg jo å stå fast i klesvalget mitt de to gangene i året jeg er ute på byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå