Wonders Skrevet 11. mars 2007 #1 Skrevet 11. mars 2007 Dette stedet er bannlyst, billige damer og sleske menn. ALLE vet dèt. En skikkelig jente med respekt for seg selv går bare ikke dit...Hallo? PGA masse frem og tilbake måtte vi til Tiger i helgen, vi var veldig mange, og jeg var flau når jeg så meg rundt der inne. Makan til høl har jeg aldri sett. Skikkelig lurvete klientell, akuratt som rykte tilsa. i 80-talls-delen ble det noe bedre da... I dag så jeg på bildene fra nettsiden og der var det vanlige folk som koste seg, det så merkelig nok litt trendy ut, dog tilfeller av altfor skanky kvinnemennesker var godt representert. Åssen kan ett sånn sted gå rundt??? Jeg setter aldri min fot der igjen, og var imot hele opplegget, vi endte opp med en fin kveld, og det var ikke utestedets gjester som stod for underholdningen for å si det sånn, samme hvor pushie de nå enn var. 1
Gjest Pet Skrevet 11. mars 2007 #2 Skrevet 11. mars 2007 Billige, sleske og lurvete folk må da også få lov til å gå på byen?
Merneith Skrevet 11. mars 2007 #3 Skrevet 11. mars 2007 Dette stedet er bannlyst, billige damer og sleske menn. ALLE vet dèt. En skikkelig jente med respekt for seg selv går bare ikke dit...Hallo? ← Var det ikke deg jeg møtte i døra da? Jeg går ikke dit, men det er fordi jeg ikke liker store diskoteker. Men jeg ser ingen grunn til å kalle folk som går dit for horer! Isåfall er du jo én av dem
Wonders Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2007 (endret) Nei, der ER ekte horer der...de kommer jo ikke fra norge en gang... men hvorfor går oxo vanlige folk dit? Når jeg ser ett sånnt sted, og ser horene veeeldig tydelig, da forlater jeg jo stedet, jeg blir følende at man tillater for mye når ting er så åpenlyse at man gruer seg til å løfte blikket å se seg skikkelig rundt. Jeg så ting i går som jeg innbiller meg bare foregår på horestrøket å i gogo barer. Ikke vet jeg hva de egentlig gjør annet enn hva man leser i nyhetene. Er folk virkelig likegyldige??? Nei gitt, jeg var flau over å måtte gå dit. Var ikke jeg som bestemmte så jeg stillte opp i godtrua, men det hjalp ikke gitt. Endret 11. mars 2007 av M.P 1
Gjest Pet Skrevet 11. mars 2007 #5 Skrevet 11. mars 2007 (endret) men hvorfor går oxo vanlige folk dit? ← De liker seg vel der, da, på tross av horene. Noen tåler mer enn andre. Hadde det vært mer forståelig om det var norske horer der? Endret 11. mars 2007 av Pet
Merneith Skrevet 11. mars 2007 #6 Skrevet 11. mars 2007 Dette er den fundamentale attribusjonsfeilen i praksis. Alle andre går frivillig på Tiger Tiger fordi de er horer og horekjøpere, men ikke meg! Jeg ble tvunget
Wonders Skrevet 11. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2007 åh du forstår ikke hva jeg lurer på jo, 1
Gjest Deception Skrevet 11. mars 2007 #8 Skrevet 11. mars 2007 Hvis det er horer der, så er det vel fordi det finnes et marked for tjenestene de tilbyr, da. Intet mer, intet mindre. 1
Susannah Skrevet 11. mars 2007 #9 Skrevet 11. mars 2007 Dette er den fundamentale attribusjonsfeilen i praksis. Alle andre går frivillig på Tiger Tiger fordi de er horer og horekjøpere, men ikke meg! Jeg ble tvunget ← He,he artig fenomen det der! Som selvfølgelig bare alle andre gjør, ikke du og jeg, sant !
Gjest Eir Skrevet 11. mars 2007 #10 Skrevet 11. mars 2007 Jeg henger meg ikke opp i hva andre folk i lokalet jobber med, når jeg går på byen. Det er nokså mange yrkesgrupper jeg misliker, men da bare unngår jeg å snakke med dem, å reagere på at de er i samme rom som meg blir i overkant diskriminerende. Da jeg bodde i Oslo gikk jeg mye på byen i horestrøket, og synes det var ålreit både pga billig øl, og at du slipper å bli sjekket opp av glatte salgstryner som jobber i reklamebransjen. Og det er også lettere å komme i prat med folk om ting som interesserer meg på slike steder, som feks politikk og samfunnsspørsmål. (Åssen sted er egentlig Tiger? Litt som det som lå på samme stedet før?)
punktom Skrevet 11. mars 2007 #11 Skrevet 11. mars 2007 Helt enig! Jeg skjønner heller ikke hva vanlige folk gjør i Karl Johans gate. Det er jo horer der, jo!!1
Gjest Gjest 1 Skrevet 11. mars 2007 #12 Skrevet 11. mars 2007 Er folk virkelig likegyldige??? Nei gitt, jeg var flau over å måtte gå dit. ← Ja gitt, sånn går're. Det er utesteder for alle og horer og øl er helt vanlig på flere utesteder. Oxo i lille Oslo.
Gjest gjesta Skrevet 12. mars 2007 #13 Skrevet 12. mars 2007 Det er jo horer på alle utesteder omtrent.. Mener du at de jobber der? Eller at de er der på lik linje med andre yrkesgrupper for å kose seg og ha det moro ei helg? Jeg liker Tiger Tiger jeg, for da får jeg danset skikkelig.. Dessuten er det billig drikke der.. 54 kr for en Bucket.. Men jeg tviler på at det finnes flere aktive horer på Tiger enn på Elité, så det er sikkert de som ikke orka å gå så langt som havna på Tiger.. For sist jeg var ute på Elité så var det ei hore der som betjente riktig mange kunder vil jeg si.. Det var skikkelig skytteltrafikk mellom bordet hennes og doen, og det synes jeg blir litt i overkant kvalmt altså.. Synes det er ekkelt nok at noen har seg på doene på utestedene, men når samme dama har seg meg 20 forskjellige menn på en kveld så er det litt i overkant hva en stakkars jente fra landet kan tåle.. For så ille er det ikke på bygda engang..
Gjest lurven Skrevet 12. mars 2007 #14 Skrevet 12. mars 2007 var mye på tiger før i tiden, likte det stedet, mye liv.. horer sier du? jeg har aldri betalt for ei dame jeg har hatt med meg derfra
Snasen Skrevet 14. mars 2007 #15 Skrevet 14. mars 2007 En skikkelig jente med respekt for seg selv går bare ikke dit...Hallo? ← Veldig enig. Tiger tiger er så og si et horehus ja. Det er jo nesten dresscode bikini der. Skank-house, ho-house. Tacky, sleazy, ekkelt, lavmålssted. Sinnsykt glad for at jeg ikke har beveget foten min innenfor det møkkastedet på flere år (og før var det jo litt bedre der). 1
Snasen Skrevet 14. mars 2007 #16 Skrevet 14. mars 2007 Helt enig! Jeg skjønner heller ikke hva vanlige folk gjør i Karl Johans gate. Det er jo horer der, jo!!1 ← Jeg prøver å unngå nederste del av KJ. Både pga horene og pga de narkomane. Ukoselig rett og slett. Vet til og med folk som så og si unngår KJ. Ikke så rart når sentrum bare blir mer og mer skittent. 1
Snasen Skrevet 14. mars 2007 #17 Skrevet 14. mars 2007 (Åssen sted er egentlig Tiger? Litt som det som lå på samme stedet før?) ← Du kan se bilder på www.tigertiger.no Jentene der kler seg nesten i bikinier med fransk åpning, og det gjør de søren meg frivillig og.
Wonders Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #18 Skrevet 14. mars 2007 Veldig enig. Tiger tiger er så og si et horehus ja. Det er jo nesten dresscode bikini der. Skank-house, ho-house. Tacky, sleazy, ekkelt, lavmålssted. Sinnsykt glad for at jeg ikke har beveget foten min innenfor det møkkastedet på flere år (og før var det jo litt bedre der). ← Jeg blir så glad når noen endelig forstår. Skytteltrafikk ja! To av vennindene dro hjem fordi thai-horene og østblokkhorene ble truende. Vi fikk ikke sitte i fred fordi på dansegulvet flokket de seg å drev å så styggt på våre venninder, som faktisk er adoptert fra østen. Det var ubehaglig kan man si. Om horene hadde sett seg ut en gutt dreit de i om dama hans var der...Stakkars gutt, han hadde ikke bedt om oppmerksomhet! Jeg vet at det er mange mennesker som jobber med ting jeg kanskje missliker, men å se de utveksle penger, plukke opp folk osv....DET ser du kun på Tiger ass! Lurer på hva utestedet tjener på dette? De er nok ikke moralens voktere heller , men å drive ett sted med åpenlys prostitusjon... Det ække bra. De som er ansatt der, som danser, det er helt greit, men hva gjør de strippe-stengene midt på gulvet? Det var 3 stk jo? Æsj, jeg assosierer ikke det med god underholdning ! 1
aline Skrevet 14. mars 2007 #19 Skrevet 14. mars 2007 Jeg liker Tiger Tiger jeg.. ← *fniser* .... du er jo en av dem kan du skjønne, så ække rart du koser deg... ALLE veit jo at de som går dit er billige, unntatt de som blir tvunget dit lissom.
punktom Skrevet 14. mars 2007 #20 Skrevet 14. mars 2007 ALLE veit jo at de som går dit er billige, unntatt de som blir tvunget dit lissom. ← Nå dreier tråden seg om horer, da. De koster som regel noe, og er sjeldent like billige som en ONS.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå