Gå til innhold

Kule gummistøvler


Chelsea

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Jeg så en jente som hadde svarte gummistøvler med hæl! Tå-enden var heller ikke rund som på feks Viking. Slike vil jeg ha... Om jeg bare hadde visst hvor de selger det :forvirret:

Hunter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Borghild

Jeg har sagt det før og sier det igjen; gummistøvler er ALDRI kult! Greit i skauen om det regner, men ALDRI ellers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal kjøpe Ilse Jacobsen-sjøstøvler så må du passe på at du ikke kjøper brune! ALLE har de! (hvert fall for to år siden)

Jeg gikk i den fellen, søsteren min har fått de. Hvis jeg skulle kjøpt nye ville jeg gått for sorte, trooor jeg. så inne på ilsejacobsen.dk. helledussen, så mange "spreke" farger det var på de sjøstøvlene a. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har sagt det før og sier det igjen; gummistøvler er ALDRI kult! Greit i skauen om det regner, men ALDRI ellers!

Det bestemmer da ikke du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Nåh, så så rooooooolig nå dette er da et diskusjonsforum der man kan komme med egne meninger må skjønne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Jeg har sagt det før og sier det igjen; gummistøvler er ALDRI kult! Greit i skauen om det regner, men ALDRI ellers!

Nåh, så så rooooooolig nå dette er da et diskusjonsforum der man kan komme med egne meninger må skjønne!

Jeg siterer igjen, jeg. Du sier det ikke som din mening, men som en irettesettelse av de som måtte mene noe annet fordi det er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Herre krigen `a! Erru norsklærer ell? Ok jeg mener at gummistøvler er øgly bøgly, ulekkert og harry og kan ikke forstå den moten. Ber deg derfor ærbødigst om unnskyldning for at du trodde jeg mente at alt jeg mener faktisk er fakta. For all del, bruk gummistøvler, men JEG syns det er stygt som juling.

Endret av Borghild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg har også lyst på Ilse Jacobsen.. prøvde ett i turkis idag, var veldig fine.. må bestemme meg for farge bare.. tror det blir sort eller turkis..og så har jeg lyst på regnkåpa også! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det før og sier det igjen; gummistøvler er ALDRI kult! Greit i skauen om det regner, men ALDRI ellers!

Hør hør!

Skal du på festival eller blåbærtur er det genialt, men Gud har da asfaltert våre veier slik at vi skal slippe å bekle bena med enorme mengder gummi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Gjest Gjest_Amalie_*

tretorn og roots har fine støvler til under 500. men vet ikke om de er gode å gå med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trude.lutt

Kjøpte meg noen korte i lilla på Økonomisko for kr 150,- ! Enkelt og greit. Tror også det var noen høye der, men så ikke etter da det var korte jeg skulle hå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Herre krigen `a! Erru norsklærer ell? Ok jeg mener at gummistøvler er øgly bøgly, ulekkert og harry og kan ikke forstå den moten. Ber deg derfor ærbødigst om unnskyldning for at du trodde jeg mente at alt jeg mener faktisk er fakta. For all del, bruk gummistøvler, men JEG syns det er stygt som juling.

Fytte katta 'a! Harru ikke lært norsk ell? Ok jeg mener at gummistøvler er nais bais, lekkert og uharry, og kan godt forstå den moten. Ber deg ærbødigst om unnskyldning dersom du skulle tro at jeg mener at alt jeg mener faktisk er fakta. For all del, la være å bruke gummistøvler, men JEG synes det er fint som pokker.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest_annonym_*
Fytte katta 'a! Harru ikke lært norsk ell? Ok jeg mener at gummistøvler er nais bais, lekkert og uharry, og kan godt forstå den moten. Ber deg ærbødigst om unnskyldning dersom du skulle tro at jeg mener at alt jeg mener faktisk er fakta. For all del, la være å bruke gummistøvler, men JEG synes det er fint som pokker.

:fnise:

Gummistøvler som Ilse Jacobsen, noen Viking, Tretorn med snøring foran, og Hunter er alle kvalitets støvler, meget gode og bekvemme å ha på. Alle disse modellene er foret, har veldig god komfort, og varer i årevis. Har selv både Ilse Jacobsen høye i sort, og røde Hunter Original.

Dessuten er de sexy som bare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også å snuser på et par Ilse støvler. Det eneste jeg er bekymret for er at de skal begynne å ta inn vann etter en stund! Alle støvlene jeg har hatt har tatt inn vann :( De verste var de røde Viking støvlene mine med snøring, som etter et halvt år begynte å ta inn vann. Jeg har selvfølgelig brukt de mye siden jeg bor i en VELDIG regnfull by. Derfor lurer jeg på om noen har opplevd noe slikt med Ilse støvlene, for jeg gidder ikke betale i dyre dommer viss de ikke er vanntette :)

Et spørsmål litt utenom tråden, men håper det går greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest jungeljune

For dere som er ute etter skikkelige støveler med god kvalitet, så anbefales LeChameau. Selges kun på Lille Vinkel sko, pris ca 1100

De selger via nett også.

Siste "hotte", Ilse og Hunter er gårdsdagens "news", for de som dette er viktig for....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvordan Hunter er i størrelsene?

Bruker sånn 36-37,burde jeg da bestille str 37 for å få plass til fleecesokken oppi også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anne_*
Noen som vet hvordan Hunter er i størrelsene?

Bruker sånn 36-37,burde jeg da bestille str 37 for å få plass til fleecesokken oppi også?

Både Ilse Jacobsen og Hunter original er kanskje litt store i størrelse. Gå en størrelse ned om du ikke skal ha tykke sokker i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ihlse Jacobsen, haha... Det brukte norsklæreren min på videregående! Veeeldig kul med jeans og røde Ihlse-støvler...

Jeg ville gått for marineblå Viking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...