Gå til innhold

Hvilke språk kan du?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg snakker norsk, svensk og engelsk flytende. Samtidig kan jeg gjøre meg forstått på spansk, tysk og fransk. Også har jeg lært en smule japansk og gresk. Språk er det morsommeste som finnes synes jeg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk (bokmål og nynorsk), engelsk og islandsk. Ganske bra tysk, ganske dårlig fransk. Kan litt italiensk, litt mindre russisk og serbokroatisk. Ikke nok til å føre samtaler med folk om interessante emner, men nok til å greie meg som turist hvis de jeg møter på ikke kan engelsk el. tysk. Har lyst til å lære meg ordentlig russisk, men det er jo ganske tidkrevende ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engelsk: flytende

Fransk: kan jeg en god del

Spansk: litt

Tysk: hadde det på ungdomsskolen

Gresk: litt etter å ha vært i Hellas mange ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker jo norsk da :lol: , og engelsk (har bodd i England)... og litt tysk, fransk, og spansk. Håper på å lære det bedre etterhvert.

Skjønner svensk veldig godt, men dansk har jeg store problemer med! :-?

Jobber med endel dansker, og jeg må virkelig kosentrere meg for å skjønne hva de babler om, og det blir noen misforståelser ut av det, noe de selvfølgelig syns er utrolig artig! :oops:

Vet ikke hvorfor jeg har så problemer med å skjønne det, men...

Har jo vanligvis et bra språkøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk er det eneste språker jeg virkelig kan flytende. Kan ganske bra engelsk, er ikke redd for å skravle ivei, (har engelske venner) men jeg synes det er vanskelig å f.eks. lese virkelig tunge bøker, poesi osv.

Kan også litt tysk, fransk og finsk.

Typisk meg, kan mye litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...