Gå til innhold

Britney - er det ikke nok hysteri nå?


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Må si jeg beynner å bli lei av alt hysteriet om Britney. Til og med VG og Dagbladet klarer ikke å holde nyhetene sentrert på andre viktigere saker. Jeg skal innrømme at jeg er en av dem som liker å lese sladrebladene, men man trenger vel ikke inkludere kjendisene inn i seriøse aviser!? Har til og med opplevd at lokalavisen måtte skrive om Britney's eskapader :grine:

Er man en av dem som ikke leste sladrebladene kan man likevel ikke unngå å legge merke til hva som skjer med Britney for tiden, da nyheten er forsidestoff på diverse aviser.

Når det er sagt så er det ikke nødvendigvis Britney jeg henger meg opp i her, men alt skriveriet om diverse film-/musikk-stjerner i de såkalte seriøse avisene. Dersom folk ønsket å lese om sladderier så kan de lese om dette i Se&Hør el. lignende! Syntes ikke det er nødvendig å ta med slik sladderstoff bare for å få en mer fyldig avis!

Er dere ikke enige?

Britney Spears... For dem som lurer ;)

Endret av Simpleminded
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig.

Jeg leser fremdeles VG og Dagbladet i ny og ne, men blar over 85% av sidene. Får nok sladder og fjas fra bladene jeg leser, i aviser forventer jeg å få litt nyheter og reportasjer som er politisk relevante.

Som Gudmund Hernes sa: Nær alle aviser tilbyr et magasin - stadig færre av dem tilbyr en avis.

Men det finnes jo alternativer da, kanskje på tide å sjekke ut avisene med tyngre og mer seriøs profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se & Hør vil jo ha status som Avis de også.

Så da er det vel bare å innse da, at sladder er nyheter det også... :overrasket:

Selv syns jeg ikke det gjør meg noe å lese om Britney og andre kjendiser. Jeg syns det er verre å lese/ se på nyhetene på tv om daglige bilbomber som går av. Empatien blir erstattet med likgyldighet når man får høre de samme nyhetene hver dag. Krig, terror og katastrofer... Huff. De kunne heller fokusert mer på ting som skjer i landet vår. Ikke unnlatt å fortelle om hva som skjer i verden - men hallo. F.eks. ungdomshuset i Danmark nylig. Det hadde holdt med en liten notis syns jeg; for who cares her i landet?

Sorry om jeg virker litt bastant her. Bare ting jeg har tenkt litt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt meg en hvilepause fra avisene nå, jeg. Ser/hører på

nyheter bare på tv/radio. Så får Britney og Paris klare seg uten meg.

Og kjendisene og deres skandaler er det utrolig skjelden jeg leser om.

Synes vi er heldig som kan velge om man vil lese nyheter i avia eller

om man vil følge med på tv og i radioen. En mulighet for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sluttet å lese VG og Blabla. Problem løst.

alt skriveriet om diverse film-/musikk-stjerner i de såkalte seriøse avisene.

Betrakter ikke VG/Dagbladet som seriøse aviser.

Endret av Succubus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er en ganske viktig nyhet jeg da, att Idol Tone fortsatt vil sole seg toppløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Jeg pleier ikke engasjere meg voldsomt i kjendisstoff, akkurat, men akkurat nå synes jeg faktisk oppriktig synd på denne stakkars jenta.

Hvor gammel er hun 24-25? Hun har fått to barn på et par år, og hun har allerede rukket å bli skilt fra barnefaren!

Pressen jager henne som om det skulle vært skuddpremie på henne. Alle kan se at hun ser desperat og plaget ut, likevel fortsetter kjøret. Det første jeg ser når jeg slår på PC'n er siste nytt om Britney som lyser mot meg fra startsiden. "Dagens Britney", liksom...

Den eneste grunnen til at Britney er på alle forsider, er at vi kjøper avisa/bladet. Jeg kjøper ikke en dritt med hverken Britney, Mette Marit eller Idol-Tone på forsiden mer.

Britney har vært i rampelyset siden hun var liten jente. Søsteren følger i samme fotspor. Jeg fatter ikke hva som foregår oppi hodet på foreldre, når de vil ungene sine så vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Britney har vært i rampelyset siden hun var liten jente. Søsteren følger i samme fotspor. Jeg fatter ikke hva som foregår oppi hodet på foreldre, når de vil ungene sine så vondt.

Hadde folk sluttet å engasjere seg så hadde man sluppet å lese om kjendisers kriser osv. i tabloidavisene! :sur: Men som du ser så er det vanskelig å la være å engasjere seg ettersom stjernene blir skrevet om fra de trer inn i rampelyset. Så det ser ut til at det er til å unngå å få med seg slike nyheter.

Det er bare så synd at trender og kjendiser overkjører de virkelige nyhetene. Kanskje Dagbladet og VG skulle hatt sitt eget underholdningsblad inkludert i avisen slik de gjør med sporten?.. Så kunne man bare kastet dette bladet, eller hvertfall holdt det utenom de aktuelle verdensnyhetene..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...