Gå til innhold

Flere som unngår desemberbarn?


Flora

Anbefalte innlegg

Jeg kommer nok til å unngå desemberbarn når den tid kommer. Er desemberbarn selv, og har alltid vært den siste - til å kjøre moped, få bil-lappen, komme inn på byen (først 18 så 20 årsgrensen..). Det plager meg ikke nå, men hadde nok ønsket et par ganger i barndommen at bursdagen min var tidligere.. Også julen da, er ikke rettferdig at barn får kun en gave når de har bursdag rett ved jul. Har ikke hendt meg, men vet om flere. Barn skjønner ikke at det er lettere for tante og onkel å bare kjøpe en gave!!

Men skulle jeg bli gravid er selvsagt også et desemberbarn velkommen, men kommer ikke til å "prøve" på det nei!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg svarte tidligere at vi ikke unngikk desemberbarn fordi vi ikke ville kaste bort en prøveperiode :sjarmor:

Termin 24.november :ler: Greide det akkurat, men det er vel en sannsynlighet for at det kan bli desemberbarn likevel :ler: Hvis alt går bra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg glemte å skrive at jeg har ei kusine som er født i januar. Hennes foreldre valge å sende henne på skolen ett år før, så hun er alltid vært den yngste i klassen. Hun har alltid vært den beste, ikke bare i klassen sin, men i hele kullet sitt i ungdomskolen, videregående og også universitetet. Hun er i dag utdannet tannlege og kan velge og vrake i jobb tilbud.

Tror ikke det har så mye å si når barnet er født på året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine
NEI!

Herlighet, det har jeg aldri vurdert...

Jeg er født sent i november, å det har da aldri skadet meg?!

Dette er det dummeste jeg har hørt...

Om barnet kommer i november, desember eller juli må da være ett fett, så lenge barnet kommer?

Jeg får visst ett desemberbarn!!!!!

Etter nesten 2 års prøveslit og hormonkurer er dette barnet svært velkomment i desember! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får visst ett desemberbarn!!!!!

Etter nesten 2 års prøveslit og hormonkurer er dette barnet svært velkomment i desember!  ;)

Gratulerer så mye da Bertine!! :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...