Gå til innhold

Designerspirene


venus*

Anbefalte innlegg

Gjest hippsi

Jeg så nettopp reprisen av finalen, og jeg klarer jamen ikke å se at Daniel var den beste!

Iselins kolleksjon var utrolig nydelig, men Tina var kanskje mer "nyskapende". Synes iallfall Tina skulle vunnet hele greia, for det var helt fantastisk å se på. Daniels så kjedelig og formløs ut synes jeg :(

Og hva er problemet til han svenske sutreungen som hele tiden kritiserer Iselin? Igjen i finalen måtte han påpeke at han var sjokkert over at hun i det hele tatt hadde klart å lage noe fint! (Det var ikke akkurat sånn han sa det, men det var rimelig underforstått). For en grinete dårlig taper!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, Chamoun (?) var vel ikke akkurat noen solstråle å ha med i programmet. Jeg er veldig glad for at Iselin gikk til finalen og ikke ham.

(Så ham en dag jeg var i Oslo sentrum. Hadde skrekkelig lyst til å gå bort og si at "Du var så utrolig sutrete og ufyselig på tv!", men fant ut at det var ikke var hverken konstruktivt eller hyggelig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hippsi
Ja, Chamoun (?) var vel ikke akkurat noen solstråle å ha med i programmet. Jeg er veldig glad for at Iselin gikk til finalen og ikke ham.

(Så ham en dag jeg var i Oslo sentrum. Hadde skrekkelig lyst til å gå bort og si at "Du var så utrolig sutrete og ufyselig på tv!", men fant ut at det var ikke var hverken konstruktivt eller hyggelig.)

Hehe, det var kanskje like greit at du ikke gjorde det ja :) Synes det var vel fortjent at Iselin kom til finalen, selv om jeg aldri fikk med meg hvorfor hun kom inn igjen i programmet etter å ha blitt sendt hjem. Og for en utstråling den dama har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin kom tilbake fordi Kristin Wiola trakk seg. Iselin var siste som hadde gått ut, så hun fikk komme tilbake. Litt koselig at Kristin Wiola kom tilbake i finalen for å hjelpe Iselin med å sy, så fikk man sett henne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest henriettte
Jeg så nettopp reprisen av finalen, og jeg klarer jamen ikke å se at Daniel var den beste!

Iselins kolleksjon var utrolig nydelig, men Tina var kanskje mer "nyskapende". Synes iallfall Tina skulle vunnet hele greia, for det var helt fantastisk å se på. Daniels så kjedelig og formløs ut synes jeg :(

Og hva er problemet til han svenske sutreungen som hele tiden kritiserer Iselin? Igjen i finalen måtte han påpeke at han var sjokkert over at hun i det hele tatt hadde klart å lage noe fint! (Det var ikke akkurat sånn han sa det, men det var rimelig underforstått). For en grinete dårlig taper!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_henriette_*

Jeg likte best Iselins kolleksjon, men hva het den nydelige sangen hun brukte??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...