Gå til innhold

Designerspirene


venus*

Anbefalte innlegg

Hun gamle dama med det rød håret virker litt vel rar for min smak.. Her virker det også som den norske versjonen har kopiert fra den amerikanske hvor hun eldre damen med det sorte og hvite håret som ingen likte kom ganske langt. Virker som norge tok med en eldre dame for å herme.....

Mener du hun med det blå håret..? Hun er forsåvidt bare 39 (med mindre det er gammelt :ler: )

Til Gjesten29. Det er godt mulig at Vendela kjenner janteloven i Norge. Men hun er ikke den eneste. Det går ikke an å si et negativt ord om en kjempepen kvinne, uten at noen sier man er misunnelig. Det er så fascinerende hvordan ingen vil foreslått misunnelse som forklaring på mine meninger hvis jeg hadde påstått at feks Anne Grosvold ikke er en god programleder.

Frøken Åberg, helt enig, riktig person ble stemt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Leiababe
Virker på meg som Vendela og "co" har blitt hengt ut i norsk presse...Tror nok det ligger en del missunelse bak vellykkethet ;) For øvrig er hun helt fantastisk vakker den damen der.

Har ingenting med misunnelse(for min egen del i alle fall..), men synes ikke dama er tiltalende. Hun er kjempepen for all del, men det trenger ikke bety at jeg liker personligheten hennes.. Er et par ting hun har sagt som jeg direkte misliker, og er derfor jeg har problemer med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler Vendela heller dårlig, men følger med på programmet likevel. Det jeg savner litt, er faktisk det at det velges modeller hver uke, og at programmet er en konkurranse for dem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke så mye om Vendela, men liker Designerspirene. OK, så er noen av de litt snåle, men det var da en del snålinger i den amerikanske versjonen også. Men de skal jo designe, ikke jobbe på kontor. Dessuten tror jeg at de som er mer kreative enn gode håndtverkere kommer til å ryke ut lenge før finalen.

Hun med det blå håret (Tina) er sjefsdesigner for Baron von Bulldog. Det burde gi en pekepin om både stil og ferdighet. Iselin, hun som vant i går, er IT-forsker og designer. Syntes det var skikkelig bra hvordan hun regnet seg fram til designen på skjørtet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bare det er så mange som misliker henne. Og i media fremstilles hun ikke på en særlig pen måte. Hva vet vi om hva hun har sagt og ikke? Media tolker alt som de vil- og skriver deretter.

Jeg synes derimot hun fremstår som ett ekte menneske som er åpen om fødselsdepresjoner, ensomhet og det å leve i Norge. Ikke alle som tør det, og det synes jeg det står respekt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble imponert over han at han som hadde falt under gressklipperen var med..husker ikke hva han het.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som "kjenner" Pål Andrè??

Jeg kjenner ham igjen fra et eller annet sted, men klarer ikke plassere ham og det er SÅÅÅÅ frustrerende :sur:

Har fått med meg at han er fra Larvik, det er ikke jeg, så det er ikke derfra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig moro å lese deres kommentarer til det som skjer på Designerspirene.

Til frustrerte Filimo: Jeg jobbet noen år som bartender i Drammen og Oslo. Kanskje jeg har servert deg noen Cosmopolitans? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig moro å lese deres kommentarer til det som skjer på Designerspirene.

Til frustrerte Filimo: Jeg jobbet noen år som bartender i Drammen og Oslo. Kanskje jeg har servert deg noen Cosmopolitans? ;)

Bingo! Da er det nok fra utelivet i Drammen, men gosj, du må ha gjort inntrykk for jeg føler virkelig at jeg kjente deg en gang...(derfor det er så veldig frustrerende). Snakker vi Shooters??

Og jeg heier selvfølgelig på deg!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo! Da er det nok fra utelivet i Drammen, men gosj, du må ha gjort inntrykk for jeg føler virkelig at jeg kjente deg en gang...(derfor det er så veldig frustrerende). Snakker vi Shooters??

Og jeg heier selvfølgelig på deg!! ;)

Nei, men var nok innom Shooters noen ganger på mine rangler. Jobbet på Pavarotti, Galleriet og Heroes/COSMO i perioden 97-01. Så det er jo en stund siden.

Hehe... Drammen er jo en by det er veldig lett å bli kjent med folk (var i allefall for meg) men var nok ikke så flink til å ta vare på alle bekjentskapene. Kan nok hende at vi ble "kjent".

Fint å vite at du heier på meg! :vinke:

Endret av Pål_André
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, språket er så fornøyelig i dette programmet.

Det er litt sånn edgy, street-aktig, med clean lines men samtidig er det litt tight! På en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå gidder jeg ikke se designerspirene mer etter pål andre gikk ut. Følte alle ville ødelegge for han. Håper P.A kommer seg opp og på topp selv om han ikke gjorde det i denne konkurransen. Heier ennå på han jeg :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk bare sett litt av programmet i går. Fikk sett visningen av modellene og de siste 5-10 min før det. Så ut til at Chamon var litt ufin, men siden Pål Andre nok en gang bommet på tiden, så er det vel hans egen arbeidsmetode som er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bare sett litt av programmet i går. Fikk sett visningen av modellene og de siste 5-10 min før det. Så ut til at Chamon var litt ufin, men siden Pål Andre nok en gang bommet på tiden, så er det vel hans egen arbeidsmetode som er feil.

Må si meg enig her. Man kan ikke sende klær ut på catwalken som faller fra hverandre. Takk og lov for at dama hadde bh på seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shayla

Pål Andre er sikkert veldig flink, men han eier ikke tidsramme og da passer det ikke inn i dette programmet. Tror han kan komme sterkt tilbake :)

Syns Iselin og Isa er veldig flinke. Håper bare Isa velger litt farger fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva synes dere om Vendela som programleder? Synes dere hun gjør en god jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shayla
Hva synes dere om Vendela som programleder? Synes dere hun gjør en god jobb?

Vi ser hun ikke så mye, men jeg er ikke helt imponert, alt virker veldig manusfremført. Hun snakker saaaakte og litt svorsk så noen ganger blir det litt dumt.. Men det er jo ikke hun som bestemmer hva hun skal si. Men syns det kunne vært mer flyt i det hun gjør. Hun er ikke i nærheten av Heidi Klum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke i nærheten av Heidi Klum.

Nå synes jeg ikke akkurat at Heidi Klum gnistret som programleder, i hvert fall ikke første sesong. Stiv og mimikkfattig, så sånn sett er jo Vendela veldig flink til å etterlikne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Finalen gikk før i kveld, og jammen var det ikke Daniel som gikk av med seieren. Yey! Jeg heiet mest på ham og litt på Tina. Kjolene til Iselin var jo også fine, men jeg synes de to andres var mer "ordentlig" design.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...