Gå til innhold

Designerspirene


venus*

Anbefalte innlegg

Er det noen som ser på dette programmet?

Jeg likte veldig godt den amerikansk versjonen, men den norske er jeg jaggu usikker på.

For det første så er designer-aspirantene så spesielle at det er til å få mark av. Det er visst ikke nok å være kreativ, man må se kreativ også..

Men for det andre, det de lagde sist var ikke mye å skryte av. Nå kan de muligens unnskyldes med dårlige/manglende materialer, men det minnet ærlig talt om klær som ble lagd på Klær&kostyme-linjen på folkehøyskolen jeg gikk på (og vi var ikke SÅ flinke, for å si det mildt :ler: )

Skal allikevel gi det en sjanse til i kveld. Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Leiababe

Tviler på at jeg kommer til å se noe særlig på det. Takler ikke Vendela "hei mamma" Kirsebom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at jeg kommer til å se noe særlig på det. Takler ikke Vendela "hei mamma" Kirsebom..

:ler:

Jeg satt akkurat og lurte på om det bare er jeg og Vendela som ser på programmet...

Klærne var noe bedre idag, særlig likte jeg Eugenias (?) sin. Blir gal av Pål Andre. Vet ikke om jeg synes tvangstrøye på catwalk er så kult...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vandela er jo bare vakker da. Jeg synes hun mørke jenten som lagde en "gul ballongkjole"- hun vant i dag) virker kjempeflink../ også han som aldri blir ferdig lagde en fin kjole i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at jeg kommer til å se noe særlig på det. Takler ikke Vendela "hei mamma" Kirsebom..

orker ikke den dama jeg heller, men ser på fordet (hun er jo ikke med mer enn 5 min). den hårfarge reklamen er virkelig såå irriterende at jeg må skifte kanal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orker ikke den dama jeg heller, men ser på fordet (hun er jo ikke med mer enn 5 min). den hårfarge reklamen er virkelig såå irriterende at jeg må skifte kanal...

Hun er fascinerende, intet mindre.

Den ene dagen, så er du inne. Den andre dagen, er du ute :grine2:

Det er visse ting som ikke lar seg oversette direkte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er fascinerende, intet mindre.

Den ene dagen, så er du inne. Den andre dagen, er du ute  :grine2:

Det er visse ting som ikke lar seg oversette direkte...

ja! også snakker hun så saaakte.. er hun egentlig fra et annet land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimi
vandela er jo bare vakker da. Jeg synes hun mørke jenten som lagde en "gul ballongkjole"- hun vant i dag) virker kjempeflink../ også han som aldri blir ferdig lagde en fin kjole i dag.

Syns også de to virker flinkest, mye av det de andre gjør blir litt for spesielt for meg.

Vendela syns jeg igrunn er til å få mark av. Ja hun er vakker...med munnen igjen (huff, den var stygg :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Vendela syns jeg igrunn er til å få mark av. Ja hun er vakker...med munnen igjen (huff, den var stygg :sjenert: )

Neida, ikke så stygg :) Har også litt problemer med henne etter et intervju jeg leste om det å ha nanny. Synes hun sa så mange teite ting. Vet dette er litt off topic ift hva programmet handler om altså, men det får så være :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ikke så stygg :) Har også litt problemer med henne etter et intervju jeg leste om det å ha nanny. Synes hun sa så mange teite ting. Vet dette er litt off topic ift hva programmet handler om altså, men det får så være :sjarmor:

Leste det jeg og. Regner med det var det samme i alle fall. Saklig dame..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes programmet er helt greit, men mange rare kreasjoner her ja. Hun der Trine, var det hun het? Hun med det blå håret.. Merkeligere klær har jeg aldri sett.

Synes ikke Vendela er særlig bra programleder heller, hun er vakker ja, men hun snakker så rart (er vel fordi hun er svensk og har en rar blanding av språka) og så monotont og langsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Vendela prøver å leke litt Heidi Klum... Med å snakke rart...

Også blir jeg så liten av at de menneskene er så opptatt med å være anderledes, blir helt sliten av det jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke det er så veldig spennende. Likte kjempegodt den amerikanske versjonen, og den engelske var også bra.

Synes rett og slett det har vært for kjedelig til nå, til tross for mange rimelig spesielle typer. Også må jeg melde meg inn "bli smågal av Vendela-klubben". Pen dame, men noen god programleder er hun ikke. Masse som er direkte oversatt fra den amerikanske versjonen (muligens ikke Vendela som har bestemt det da, men...), hun snakker saaakte og det virker litt påtatt.

Får se hvor lenge jeg gidder å følge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Vendela er svensk. Jeg likker henne heller ikke. Har ikke sett på Designerspirene, men i den hårfargereklamen er hun irriterende. :sur: Og liker IKKE at det høres ut som hun snakker en blanding av norsk og svensk. Får vondt i ørene. Men pen, det er hun... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke med meg første episode, men så gårsdagens.

Skal være enig med dere andre når det gjelder Vendela. Utrolig irriterende måten hun snakker på, svorsk, og at hun snakker så seeent...!

Var mange spesielle deltakere, ja... :ler:

Synes hun var flink hun som vant i går, tror hun kommer langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest _Leela_

Følger med jeg også, iallefall foreløpig, men blir en smule gal av Vendela. Har etter litt søking på nett funnet ut at hun er norsk-tyrkisk, men født og oppvokst i Sverige. Deretter har hun vel bodd i både Italia og USA før hun flyttet til Norge, så da er det kanskje ikke rart hun er litt språkforvirra, men fy så sprø jeg blir av snakkinga hennes. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Så på for første gang i går. Syns hun som vant ukas utfordring virket flink, fikk lyst til å se videre pga. henne. Og det var virkelig rett person som gikk ut, syns jeg. Skulle ønske jeg hadde tv3 - syns det er morsomt med sånne programmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker på meg som Vendela og "co" har blitt hengt ut i norsk presse...Tror nok det ligger en del missunelse bak vellykkethet ;) For øvrig er hun helt fantastisk vakker den damen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shayla

Jeg fulgte med på den amerikanske med Heidi Klum og hun var en bra programleder. Litt dumt at norge ikke kan klare å gjøre noe på egenhånd, blir litt rart når de oversetter dirkete fra engelske til norsk... Men jeg ser på for det.. Syns det er morsomt å se hva de får til. Liker Pål Andre tror han har mye på lur om han bare klarer å bli ferdig en dag.....

Iselin hun som vant idag, tror jeg kommer kjempe langt.

Hun gamle dama med det rød håret virker litt vel rar for min smak.. Her virker det også som den norske versjonen har kopiert fra den amerikanske hvor hun eldre damen med det sorte og hvite håret som ingen likte kom ganske langt. Virker som norge tok med en eldre dame for å herme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...