Merenwen Skrevet 3. mars 2007 #1 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg har fått for meg at det er sunnere å ha en dag der jeg fråtser i godteri og alt det usunne jeg har lyst på, i stedet for å unne seg litt hver dag. Det skal sies at jeg skeier skikkelig ut denne dagen. Drikker sjokolademelk, spiser smågodt, potetgull+dip, taco. Til gjengjeld er jeg ganske disiplinert når det gjelder godterispising resten av uka. Men spørsmålet er, er det så mye sunnere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 3. mars 2007 #2 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvis du trener skikkelig, så kan du ha en spisedag... Det betyr ikke at du kan fortse i godteri, da! Folk flest har missforstått spisdagen. De tror, som deg, at man kan spise mye godteri og sånt. Det er feil... Man burde passe på å få i seg nok av det man skal, så kan man heller spise mer av det. Man kan også spise litt mindre sunne ting, men man skal ikke frotse i godteri. Godteri er giftig og ekkelt, å hvis du spise sukkertøy, kan du skjære deg på tunga, hvis det er en luftboble inni!! Sett det før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå