Merenwen Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Jeg har fått for meg at det er sunnere å ha en dag der jeg fråtser i godteri og alt det usunne jeg har lyst på, i stedet for å unne seg litt hver dag. Det skal sies at jeg skeier skikkelig ut denne dagen. Drikker sjokolademelk, spiser smågodt, potetgull+dip, taco. Til gjengjeld er jeg ganske disiplinert når det gjelder godterispising resten av uka. Men spørsmålet er, er det så mye sunnere?
Yme Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Hvis du trener skikkelig, så kan du ha en spisedag... Det betyr ikke at du kan fortse i godteri, da! Folk flest har missforstått spisdagen. De tror, som deg, at man kan spise mye godteri og sånt. Det er feil... Man burde passe på å få i seg nok av det man skal, så kan man heller spise mer av det. Man kan også spise litt mindre sunne ting, men man skal ikke frotse i godteri. Godteri er giftig og ekkelt, å hvis du spise sukkertøy, kan du skjære deg på tunga, hvis det er en luftboble inni!! Sett det før...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå