Gå til innhold

Påskeegg fra Freia


Chans

Anbefalte innlegg

Takk, Itla! Før jeg så svaret ditt fant jeg faktisk noen på ByPorten. Hipp hurra.

Meaty: Å, ja, det blir stor stas. Forresten, jeg liker Little Britain-sitatet også. Så flink du er til å finne TV-gullkorn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er de utsolgt for Påskeegg på min lokale Rimibutikk, jeg vet det for jeg fikk tak i den siste esken ;)

Mulig de får inn igjen, men det skjedde ikke i fjor da de ble utsolgte...

Så løp og kjøp før det blir tomt!

Sinnsykt godt :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja :-)

De var helt greie. Ikke kvalmende. Jeg spiste 4 egg rett etter hverandre, og deretter stappet jeg i meg en Bounty. Tror hjernen min kobler litt ut når jeg spiser sjokolade. Det spises til alt er tomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver

Dette høres bare dødsekkelt og innmari kvalmt ut - så må jo teste det ut. Har sett de både på Shell og på Ica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var helt greie. Ikke kvalmende. Jeg spiste 4 egg rett etter hverandre, og deretter stappet jeg i meg en Bounty. Tror hjernen min kobler litt ut når jeg spiser sjokolade. Det spises til alt er tomt.

:overrasket:

Du ble littebitt kvalm da eller? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meaty: Å, ja, det blir stor stas. Forresten, jeg liker Little Britain-sitatet også. Så flink du er til å finne TV-gullkorn!

Takk skal du ha :)

Søndag er den store Eggdagen for meg, jeg spiser godteri bare en gang i uka (vel...det glipper jo litt av og til da) og det er på søndager for da har jeg alltid fri :danse:

Så i dag blir det egg OG Little Britain!

Jeg driver og pønsker ut en plan her: Hvis vi går på butikkene som fortsatt har egg...også finner vi den varen som selger minst...og så gjemmer vi egg i innerst i hylla bak den varen! Da kan vi bygge opp et pent lager til 1/2 pris-salget starter! :sjarmor: Jeg ser for meg en KG eggliga her!

Men hvilken vare er det ingen vil ha? Plumbo? Imsdal med fiber? Gammelost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

De eggene er grusomme! :kvalm::kvalm: Spiste et i bilen på langtur forrige helg og var kvalm resten av turen! Aldri mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tessmira
De var helt greie. Ikke kvalmende. Jeg spiste 4 egg rett etter hverandre, og deretter stappet jeg i meg en Bounty. Tror hjernen min kobler litt ut når jeg spiser sjokolade. Det spises til alt er tomt.

:overrasket: hvordan i alle dager klarte du det? må innrømme jeg er dyktig imponert her nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skreiv feil i mitt forrige innlegg. :sjenert: Det var ikkje på Meny eg fann sjokoladeegga, det var på SAFARI. :Nikke: Dei har fortsatt ein heil stabel med slike egg, så eg tvilar på at dei går tomme før påske!

Nammenam, eg har nettopp stappa i med 3 egg. :sikle: Trur eg sparar det siste, sånn at eg ikkje endar opp med å bli kvalm - slik Vilja vart.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Gjest_Camilla_*
Jeg kjøpte 20 pakninger for 10 kr stykker på Lidl. :)

Av de lilla kartongene fra Freia? Hvilken Lidl var det på? Jeg tittet på Kalbakken i stad, men fant ikke noe. Bare masse tysk sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De var helt greie. Ikke kvalmende. Jeg spiste 4 egg rett etter hverandre, og deretter stappet jeg i meg en Bounty. Tror hjernen min kobler litt ut når jeg spiser sjokolade. Det spises til alt er tomt.

Jeg er HELT lik! Utrolig irriterende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh..... NAM!

Finnes ingenting bedre enn de egga :)

en pakke (4stk) glir ned på høykant her iløpet av kort tid ja!

Men skulle vært dobbelt så mye fyll inni da :ler:

Har sett de på kiwi og rimi til ca 35kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg elsker sånne egg. Men jeg liker Minde sine litt bedre jeg da :sikle: Det er ikke dermed sagt at jeg ikke tar Freia sine om de er utsolgt for Minde :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Camilla_*
Jeg elsker sånne egg. Men jeg liker Minde sine litt bedre jeg da :sikle: Det er ikke dermed sagt at jeg ikke tar Freia sine om de er utsolgt for Minde :ler:

Har Minde slike egg? Hvordan ser de ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...