Gå til innhold

Påskeegg fra Freia


Chans

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ithaca: Forbanna heldiggris! Tving dem til å begynne å selge dem i Pilestredet også, er du grei! :)

Rosenrød: Jeg tror faktisk de er nokså dyre... Jeg mener å huske at jeg kjøpte en firepakning for 42 kroner, og det blir jo hele 10,50 per egg. Det gjør vel egentlig ikke så mye, når de er så vanvittig gode:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

India: Å! Huff, det er ikke noe Rimi-filial i nærheten av meg, såvidt jeg vet. Kjipt! Jeg vil ha egg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte de på Smart Club (Alnabru) på fredag. Kostet 30,50 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest denne tråden, ble jeg fristet til å kjøpe en eske da jeg så dem på Prix i dag. Sitter og spiser et egg nå faktisk. Dette er farlig godt! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte sånne på Kiwi i Waldemar Thranes gate i dag! Ikke så langt dit fra Pilestredet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Pink: Så billig! Fytti katta.

Elanor: Haha, så stas!

Sin: Ooooh! Flott! Jeg aner ikke hvor Waldemar Thranes gate er, men det er vel ikke noe litt googling ikke kan løse. Jeg trodde ikke det var andre Kiwi-butikker i nærheten enn den i Welhavens gate, gitt, men så er jeg nokså nyinnflyttet og eier ikke stedssans heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei pakke i skapet, den ble kjøpt på Rimi i går og kostet 30 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meaty: Din forbanna heldiggris! Jeg elsker forresten Adam Savage-sitatet du har som signatur (selv om Hyneman er min favoritt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det bare med 2 skjeer i en slik pakke? Det er da 4 egg? Er det meningen at man skal spise 2 egg i slengen? Eller vaske skjeen mellom hvert egg? F.eks kan ikke da 4 stykker dele en slik pakke, og man MÅ jo spise disse eggene med skje :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tessmira

Nam, disse eggene er farlig gode.. synd en blir så fort kvalm ;) Synes jeg ser disse ligge å friste over alt, men vet de har dem på de fleste bensinstasjoner og Kiwi butikker rundt her. På Spar har jeg også sett de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cilla:

Det har jeg også lurt på! Før pleide jeg og en jeg hadde russerevyøvelser sammen med å kjøpe en pakke hver gang, og spise to hver i løpet av øvelsene. Det passet jo som hånd i hanske. Det er jo høl i huet å ikke ha en skje for hvert egg, når de først har skjeer i det hele tatt. Pussig.

Tessmira:

Jeg synes egentlig det er greit at man får nok etter et par egg. De er jo ikke akkurat det sunneste en kan knaskje på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet dem på Spar, Meny og Rema1000. Har aldri smakt selv fordi jeg foretrekker mørk sjokolade, men 16-åringen syns de er helt topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meaty: Din forbanna heldiggris! Jeg elsker forresten Adam Savage-sitatet du har som signatur (selv om Hyneman er min favoritt).

Hehe...jeg spiser egg akkurat nå, jeg sparte til i dag serr'u :sjarmor: Takk for komplimentet! (Joda Jamie er min favoritt også, han er bare herlig! Men Adam har de fleste gullkornene...)

Endret av Meaty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er je kvælm, har spist to stykker :tristbla:

Uansett, jeg fant ut korrekt temperering av Freia påskeegg. Oppbevar dem i romtemperatur til du vil spise dem, legg dem i fryseren i fem minutter og nyyyt deretter. Da blir de kalde og harde utenpå men er fortsatt myke inni :)

Husker dere noen år tilbake, da var det to typer egg i esken. To var sånn som de er nå men de andre to hadde mørk krem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har de disse på shell? JEg er desperat  :fryser:

Sannsynligvis. De har jo det meste annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Jeg håper det, hvis ikke kommer jeg nok til å bli mobbet av mine nærmeste for å busse til byen halvannen mil bare pga noen egg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eggene med mørkt fyll var ikke gode. Bra at det kun er hvite i pakken nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...