Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kan da umulig være noen som ikke elsker disse guddommelige sjokoladeklattene. Endelig er de i salg igjen! Takket være disse er snart påsken favoritthøytiden min i stedet for julen.

Så langt har jeg bare funnet dem én gang, forrige helg, på Narvesen. Jeg har ikke sett dem på Rema 1000, som er min faste matvarebutikk, og heller ikke 7 Eleven eller Deli DeLuca. Er det noen som vet om flere kjeder som fører eggene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det de eggene med hvitt fyll inni? 4-pack. Har sett dem på Kiwi her i alle fall.

Skrevet

De er hvertfall på Kiwi.

Gjest Tweek
Skrevet

Hvis det er de ekle eggene i lilla eggeske med skje i så selges de på kiwi

Skrevet

Ikke i alle Kiwi-butikker... "Min" har ikke.

Skrevet

Å, det er en Kiwi-filial ti minutter unna meg. Jeg tror jeg raser dit for å sjekke!

Tweek: Beklager, du tar feil. De er ikke ekle, de er spinnvillt gode!

Takk, alle sammen!

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg syntes de er dritkvalme, og skjønner ikke hvorfor alle liker dem!

Så DU har feil :ler:

Skrevet

Haha, NEI! Å, de er så herlige. Det er konsistensen, det er jeg sikker på. Det kremete hvite, og den festlige eggeformen i eske. Og små skjeer! Herlig. De er som Kinder-egg, bare mye, mye bedre! Hvis du synes de er ekle, er du sikkert av typen som liker... Hobby! Eller annet skvip.

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg liker hobby en gang i året :ler:

Men jeg liker best crispo jeg ;) De få gangene jeg spiser sjokolade.. Blir så fort kvalm av sjokolade :(

Skrevet

På Meny-butikken der eg pleier å handla, står desse deilige sjokoladeegga i høge stablar. :Nikke:

Skrevet
Jeg liker hobby en gang i året :ler:

Men jeg liker best crispo jeg ;) De få gangene jeg spiser sjokolade.. Blir så fort kvalm av sjokolade :(

Haha, Hobby en gang i året? Jøssda! Jeg likte Crispo før, men nå klarer jeg ikke spise mer enn én rad. Jeg vet ikke hvorfor. Jeg blir også gjerne kvalm av sjokolade, og det er vanvittig irriterende. Sjokoladeeggene også, de er jo veldig, veldig søte. Uansett, jeg skulle gitt mye for å ha en akkurat nå, gitt.

Skrevet

Jeg ruslet til Kiwi, men de hadde ikke på den nærmest meg. Filler'n. Mix, altså? Jeg vet ikke om noen Meny-butikk i nærheten, men Mix ligger jo rett ved siden av Deli DeLuca og 7 Eleven, så det er rart jeg glemte å sjekke der. Dit skal jeg i alle fall i morgen! Takk for tips!

Gjest Primula
Skrevet

De har dem på Rema her. Men fikk dem inn nå denne ukan, så det kan jo hende det kommer på din rema også.

Skrevet

Jeg kjøpte på Spar for et par uker siden.

Skrevet

I Trondheim finnes de både på Ica og på Bunnpris. Smakte forøvrig ett i går, og jeg holder meg nok til kolibriegg og Kvikk Lunsj i påska! :ler:

Skrevet

MelonCollie: Kvikk Lunsj og Solo er også lov i påsken! Kolibriegg har jeg slett ikke hørt om engang. Jeg kjøpte dem på Ica da jeg bodde i Trondheim, husker jeg!

Jeg synes det er rart at jeg bor smekk i midten av Oslo, og ingen av de to nærmeste matbutikkene fører de herlige eggene. Pussig som faen. Nå skal jeg ut og sjekke Mix! Jeg er syk og har lyst på påskeegg!

Skrevet

Min Rema har dem!

Skrevet

Hva koster disse herlighetene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...