Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. juli 2007 #261 Del Skrevet 6. juli 2007 God helg til deg og PS! I fjor var sola borte her i 5-6 uker i strekk... Nå har det vært sol her i ei uke og alle er i ekstase Men håper dere også får litt sol snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 9. juli 2007 #262 Del Skrevet 9. juli 2007 Hadde du en fin helg? Jammen som tiden går. Du er 23 uker på vei allerede. Det gikk fort. Dette med nattevakter kan være bra. Du slipper det meste av masset og stresses som kommer om dagen og kan kanskje slappe mer av på jobben om natta. Samt at du får dagene for deg selv hjemme. Ikke verst det. Eller har dere begynt å tenkte på navn ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. juli 2007 #263 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg har bestilt sol til ferien, så da kommer den nok snart - jeg begynner ferien på fredag Ellers så MÅ det bli fint vær i morgen, for da er det den store konsertdagen i Oslo Håper du har hatt ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. juli 2007 #264 Del Skrevet 12. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. juli 2007 #265 Del Skrevet 13. juli 2007 I dag begynner jeg ferie, og ute er det jammen fint vær - som bestilt Stor kos fra feireklar angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #266 Del Skrevet 20. juli 2007 Nå er det jammen meg en stund siden sist jeg var innom her. Er mye å gjøre for tida, så sove skal jeg gjøre når jeg begynner på permisjonen min tenker jeg (sånn før minimoyen kommer ut så klart, hehe). Her i gården begynner magen å synes ordentlig, så nå mobber de meg på jobb. Blir kalt tjukka og greier... Alt med et stort smil så klart, og jeg tar meg ikke nær av det. Får også høre mye av mannfolkas syn på graviditet og småbarn, det er nesten bare menn her på jobb, og mange av dem har små barn. De får jo et litt annet perspektiv på hele saken Formen er flott, med unntak av hoftene mine. Klarer ikke helt å få oversikt over hva som får dem til å gjøre vondt eller bli bedre. Noen ganger er det virkelig medisin å trene, andre ganger lurer jeg på å skaffe meg gåstol etterpå. Kanskje jeg skal spørre på Kropp og helse-forumet eller noe om det er noen andre med erfaring. Selvfølgelig har fysioterapeuten ferie, så han er det lite hjelp i for tida. Jeg har forresten begynt å ligge helt på normallinja på Symfyse-fundus målet, i kontrast til den første kontrollen de målte, hvor jeg lå helt nederst i grenseland over hva som var normalt. Nå er det snart helg for meg også, har bare 4 timer igjen her på jobb :D Ha det flott alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 20. juli 2007 #267 Del Skrevet 20. juli 2007 Hei snuppa! Ble det noe festival på deg da? Jeg hadde det helt fantastisk i den fine lille byen på den lille festivalen med det store hjertet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. juli 2007 #268 Del Skrevet 21. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 22. juli 2007 #269 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg blir jammen med på slanking etter fødsel! Men , jeg føder jo lenge etter deg så jeg får "dilte" etter og få noen tips av dere, som jeg da kan tenke meg er erfarne slankere. Må si jeg er imponert over deg som er så flink til å trene! Jeg har vært støttemedlem lenge nok nå.. Huff, har sagt hele veien at jeg skal begynne å trene/gå turer. Det har ennå ikke skjedd. Må jo bare få kommet igang. Jeg er så redd for bekkenet, er så plaget med det nemlig. Men, legen sa det var bra. Må bare få et skreddersydd program.. Jeg er bare så mye flinkere til å trene når jeg har noen å trene sammen med.. Mannen min er på slanker´n denne uka, og har alerede gått ned endel. Vurderer å prøve den samme kuren når jeg er fredig med graviditeten/ammingen. Selvom den er tøff.. Nå høres jeg vel helt hysterisk ut, jeg synes selvsagt at premien er verdt hver eneste kilo! Så ingen missforstår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 24. juli 2007 #270 Del Skrevet 24. juli 2007 Her var det jammen meg lenge siden jeg hadde vært innom. Tiden går jo så fort, 25 uker allerede. Nå er det ikke sååå lenge til du har lille bolle i armene.... Har du begynt med noen innkjøp enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #271 Del Skrevet 25. juli 2007 Hallo Kylling, Eeyore, MiNNieMooSe og Snil@! Her surrer og går livet sin vante gang, holder på å komme meg etter helga enda. Bryllup, Norwegian Grand Prix, kinokveld(Transformers & Harry Potter på en kveld)... Ble litt hardt for meg det der Jeg må si magen vokser! Jeg har vært så liten hele tida, men nå... Popp, sa det og der var nesten navlen utover jo! Jeg har kanskje en treningsmotivasjon du ikke har, MiNNie... Hvis jeg trener gjennomsnittlig 1 dag i uka eller mer så betaler jobben mesteparten av abonnementet mitt på Spenst, det er en veldig god pådriver Jeg krangler også en del med bekkenet, og forstår godt at du er redd for det, men en flink instruktør er i stand til å gi deg et godt, og ikke minst trygt, treningsprogram! Spør om de kanskje har en fysioterapeut ansatt på treningssenteret, eller snakk med en selv, utenom. Jeg har det ikke alltid veldig godt dagen etter jeg har trent, men jeg merker det hjelper i lengden. Nå for tida har jeg en økt på spenst i uka, men vurderer å øke det til to hvis jeg får det til. Ellers er det viktig å ikke bli sittende stille hele tida, kom deg opp av sofaen og gå tre runder rundt huset ditt(eller noe liknende). Etter hvert blir det så kjedelig at du finner noe annet å gå rundt, forhåpentligvis litt lengre Jeg kan lage en "Etter fødsel tilbake til normalvekt og -form"-dagbok eller noe liknende til oss, så kan de som vil slanke seg eller trene, alt etter hva vi ønsker *Sitter her og tenker på hvordan vi skal legge den opp* Eeyore, blir du med? Snil@, jeg har kjøpt barnevogn - og det er alt... Føler "alle andre" (les: svigermor ) har så mye og kjøper inn så mye til oss at jeg har totalt mista oversikten og trenger å få den igjen før det er noe vits i å handle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. juli 2007 #272 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg er med på "Etter fødsel tilbake til normalvekt og -form"-dagbok Greit å ha noen i samme situasjon å "prate" med Angående handling; jeg har også mistet oversikten. "Alle" kommer hit med poser og søppelsekker med barneklær, og i tillegg har jeg kjøpt noen plagg selv. Noe av klærne folk kommer med er jo utvasket og tynnslitt, men jeg har jo ikke hjerte til å si nei, så jeg har pakket bort det jeg ikke kommer til å bruke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #273 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg må nok gjøre det samme som deg, KATTAstrofe. Svigermor handler masse på loppemarked til minimoyen(hun har samlet i årevis), og selv om jeg synes det er kjempeflott så ser hun litt dårlig og kan nok overse både utvaskede, flekkete og slitt tøy - For ikke å snakke om ting som ikke faller i mammaen sin smak! Han trenger ikke se ut som vi er på loffen heller Hun har et stort prosjekt på gang med restaurering av en kjempegammel barneseng i jern eller noe også, spennende Håper bare den blir fin! Hvis ikke kunne jeg få en i tre av noen andre vi kjenner, så seng er i alle fall i orden. I starten skal han ligge i samme vogge som jeg og søstrene mine lå i, det blir koselig Skal bare male den... Hvilken farge tro...? Forslag anyone? Bruker grønn babysmiley jeg, siden det faktisk er mulig at legen tar feil... Men regner gutten som 95% sikker da. Kaller han "han" når jeg snakker om han og sånn. Ifølge barnimagen har jeg 100 dager igjen til termin i dag! Dvs, til terminen legen opererer med er det bare 98 dager. Skal si tida går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #274 Del Skrevet 26. juli 2007 Forresten, jeg glemte jo å fortelle, jeg skal få album til minimoyen av de kommende tantene. De hadde funnet et som var kjønnsnøytralt hvor jeg kan skrive inn masse informasjon til ham(og så får jeg jo bare skrive noe a'la "Mamma husket ikke" der hvor jeg ikke gidder). Kan jo være morsomt for ham å ha når han blir stor. Jeg begynte faktisk på en dagbok til han da jeg oppdaget at jeg var gravid, men den havnet laaaaaangt bak i prioriteringslista så nå er den glemt gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. juli 2007 #275 Del Skrevet 26. juli 2007 Koselig med slike album. Kjøpte det til begge tanteungene mine, og de elsker å se i de nå som de har blitt skolejenter og kan lese selv. Og når de sier gutt på UL så er det ganske bankers, en tut er en tut. Verre med jentene, det kan godt være en dårlig utstyrt gutt Vi har jo vært på UL to ganger, og det var ingen tvil begge gangene, så vi har kuttet ut alt av jentetanker, og handler blått til den store gullmedalje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 3. august 2007 Forfatter #276 Del Skrevet 3. august 2007 I dag har jeg kjøpt det første tøyet til babyen! I dag er det tre måneder igjen til den første terminen min (legen har jo satt 1.november, to dager før "originalen", så jeg regner helt enkelt med at han kommer rundt de tider en gang). Det første jeg har kjøpt er altså en body med Mikke Mus på, og et par sokker med tiger på tåa - wuhu! Synes jeg var flink jeg Følte meg bare svimmel og halvkvalt en liten stund også. Jeg tror dette er litt skumlere enn jeg har gitt uttrykk for før, de andre gangene jeg har prøvd å kjøpe noe til han så har jeg måttet legge fra meg tingene før jeg fikk helt noia Kikka på sånn "bruksanvisning"-bok også. Altså en eller annen type "hva gjør en med den nye babyen"-bok. Anbefalinger mottas med takk Tenker jeg skal bestille på nettet. Og en til helten også. Og så fant jeg faktisk tre flotte mammabukser på H&M i dag, alt i alt kostet de bare 800 kroner også(og sokker i min størrelse i barneavdelinga...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. august 2007 #277 Del Skrevet 4. august 2007 Har du ikke kjøpt babytøy før nå Tror jeg kommer til å feire en vellykket UL i uke 8 med litt shopping ja Kos de i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. august 2007 #278 Del Skrevet 4. august 2007 har du bare 3 mnd igjen?!?! som tiden flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 5. august 2007 #279 Del Skrevet 5. august 2007 Her har jammen tida gått fort ja! Bruksanvisning til babyen hørtes lurt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 6. august 2007 #280 Del Skrevet 6. august 2007 Innom med en liten hilsen. Håper alt står bra til med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå