Loevinna Skrevet 1. juni 2007 #201 Del Skrevet 1. juni 2007 Håper du får to fantastiske uker i Hellas! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 2. juni 2007 #202 Del Skrevet 2. juni 2007 Så flott at alt så bra ut! Nå håper jeg dere KOOOOOOSER dere i Hellas!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. juni 2007 #203 Del Skrevet 2. juni 2007 Ha en fin ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 4. juni 2007 #204 Del Skrevet 4. juni 2007 Håper du koser deg på ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. juni 2007 #205 Del Skrevet 4. juni 2007 Håper du koser deg MASSE i Hellas. Bare litt misunnelig... Men nå har jo sommeren kommet hit også :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #206 Del Skrevet 17. juni 2007 Hvor jeg har kooooooosa meg!!! Minst et tonn med gresk kosemat, soling, bading, SIESTA, litt sigth-seeing, shopping(smykkebudsjettet er brukt opp for et års tid eller mer ja...) og rett og slett balsam for en sliten Tinúviel. Siden jeg ikke fikk sett kjønnet hos legen på den ordinære ultralydundersøkelsen, fikk jeg ny time på fredag, og da trengte han bare å se i noen sekunder før han triumferende kunne berette at han visste hva det var: Vi får visst en Så nå er navndiskusjonen offisielt i gang, og det er bra vi har ca 10 måneder på oss før staten begynner å mase om at poden må ha navn, for dette kan bli vanskelig... Det må være et pent(fonetisk altså) navn, ikke et vanlig et og heller ikke "kjedelig"(heltens krav - hva nå enn det egentlig betyr). Både jeg og helten har så uvanlige navn at en "Kristian" er helt utenkelig for oss Jeg skal ta en runde hos dere andre som har dagbøker så snart jeg får summet meg til det, men omverdenen har jo ikke stått stille mens jeg har vært vekk, så foreløpig har jeg jobba hardt med å komme på rett kjøl igjen. Du har forresten et point Pasha, jeg blir satt i gang tidligere hvis jeg går over. Det er aldri så galt at det ikke er godt for noe Håper alle får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. juni 2007 #207 Del Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer med en liten Vi er også igang med navnediskusjonen, men har allerede 3-4 alternativ. Bra dere har hatt det fint i Hellas, det er godt å lade batteriene litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 18. juni 2007 #208 Del Skrevet 18. juni 2007 Nå er det lenge siden vi hørte noe fra deg. Så bra at du hadde det så moro på ferien. Det er viktig å komme seg litt unna og bytte omgivelsene litt. Gratulerer med gutten i magen !! Og lykke til med navn. Det er mange å velge mellom. Du er nå i ca 20. uke? Stemmer det? Du glemte å oppdatere din signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. juni 2007 #209 Del Skrevet 18. juni 2007 Fikk du forresten ny ul av sykehuset for å sjekke kjønn? eller var dette noe du bestilte selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 18. juni 2007 #210 Del Skrevet 18. juni 2007 Gratulerer med guttebabyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 18. juni 2007 #211 Del Skrevet 18. juni 2007 En liten duttebass! Så stas da:) Fikk du ny UL bare fordi dere skulle sjekke kjønn altså? Håp for oss også da.. Høres ut som en deilig ferie! Balsam for sjelen er ikke dumt.. Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. juni 2007 #212 Del Skrevet 18. juni 2007 Gratulerer med en liten ! Sambo og jeg hadde egnetlig noen navneforlag ferdig (greit å være forberedt ), men problemet nå er at venner har begynt å snappe di... Fint å ha deg tilbake fra ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 18. juni 2007 #213 Del Skrevet 18. juni 2007 Gratulerer så mye med ! Så gøy Fint å høre at du har hatt det så fint i Hellas, du trenger å ta godt vare på deg selv nå. Skal dere ha noe mer ferie i sommer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. juni 2007 #214 Del Skrevet 20. juni 2007 Så koselig med en gutt til i novemberklubben, det er den tredje nå - skal se dette blir gutteklubben grei Hørtes ut som en deilig ferietur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #215 Del Skrevet 20. juni 2007 Nå tror jeg kanskje snart jeg har kontroll på ting igjen Vi klarte faktisk å glemme bryllupsdagen vår, som var i går. Heldigvis har jeg en flink søster som minte oss på det. Jeg hadde ikke ultralydundersøkelsen på sykehuset, men privat forresten, Pasha. Gynekologen min har utstyret som trengs selv, så jeg fikk henvisning dit i stedet. Kjempegreit å gå til en man kjenner fra før. Han syntes det var kjipt å ikke finne ut hva det var selv også, så jeg bestilte ny time rett etter vi kom hjem så vi kunne prøve igjen. Kosta meg en lusen 100-lapp, og dét har jeg heldigvis råd til. Jeg skal ha 1 uke ferie til i august, Snil@. Men før den har jeg en uke avspasering, så det blir i praksis to. Jeg har ikke opptjent fullt feriepengegrunnlag så jeg vil ikke ha mer. Så vi har altså gutteklubben grei, KATTAstrofe og Angelou? Så gøy :D Jeg må si det hele ble mye mer reelt for meg da jeg fikk beskjed om kjønnet altså, til nå har jeg nesten følt det er en drøm. Hehe,og så øker jo realitetene nå som magen kommer da, i dag måtte jeg kjøpe den første mammabuksa. Det er tomt for passelige, pene bukser i skapet og noe må en jo hapå seg på jobb Takk for gratulasjoner alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 20. juni 2007 #216 Del Skrevet 20. juni 2007 Da forstår jeg skal selv på 3D ultralyd om noen uker og må ut med 1200 kr.. litt dyrere det ja. Får jo med film og bilder i allefall da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 20. juni 2007 #217 Del Skrevet 20. juni 2007 Gratulerer så mye med en guttebaby!!! Lenge siden jeg har vært "innom" deg nå, så dette var moro å lese. Og bra du hadde en fin tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. juni 2007 #218 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg skal ikke ha gutt altså, vi fikk heller ikke vite det på UL, de ville ikke si noe hvis de ikke var helt sikre, men av de i novemberklubben som HAR fått vite hva de får så er det foreløpig bare gutter, og to av oss som ikke fikk vite det var sikre på at vi så en tut Vi skal ha 3D UL i august vi, koster en 1000-lapp det også, men det er det verdt - håper vi får vite hva det er da. Har du ikke kjøpt mammabukser før nå Har ikke fått på meg buksene mine på halvannen måned jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 21. juni 2007 #219 Del Skrevet 21. juni 2007 jeg har fremdeles ikke kjøpt mamma bukser i det hele tatt jeg da..... (22 uker).... er nok kombinasjon av lave bukser og at magen ikke er så diger enda+ at den er høyt oppe på en måte. Kanskje det bare blir gutter på dere i novemberklubben angelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. juni 2007 #220 Del Skrevet 21. juni 2007 Blir spennende å se Min mage er ganske lavt nede den, og jeg er så høy i livet at jeg ikke eier lave bukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå