Gå til innhold

Skuffa


Gjest Evening Princess

Anbefalte innlegg

Gjest Madam Felle

Hvorfor ikke bare avslutte forholdet da, om det er så forferdelig å være i et forhold. Det er jo ingen som bestemmer hvordan du skal leve livet ditt, men ha nå såpass respekt for partneren din at du avslutter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MITO!
hmmm, jeg er med på et tankeeksperiment...

hva er det konsise og logiske problemet?

og hva er den konsise og logiske løsningen?

:sjenert:

Hvis du faktisk skulle ha en kjedelig, uspennende og forutsigbar kjæreste, så er naturligvis løsningen å dumpe ham. Enkelt og greit, og det eneste rettferdige overfor deg selv, ettersom du åpenbart mistrives i forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evening Princess
Hvis du faktisk skulle ha en kjedelig, uspennende og forutsigbar kjæreste, så er naturligvis løsningen å dumpe ham. Enkelt og greit, og det eneste rettferdige overfor deg selv, ettersom du åpenbart mistrives i forholdet.

:tristbla:

Og til Madam Felle: jeg har det ikke forferdelig i forholdet mitt... det er det som er komplisert- jeg har nemlig opplevd et forferdelig forhold før-DETTE er himmelen i forhold...derfor blir jeg veldig usikker nå som jeg tviler...det er vel lov å tvile selv for en som tror?...

Til alle: takk for alle svar! Både til Attegløyma, og ja til og med til de som ble veldig provosert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...