Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg pleier alltid å lage min hjemmelagede lasange dersom jeg venter en del gjester. Enkelt, kjapt og veldig godt. De fleste liker det, og jeg synes det passer greit sammen med alkohol. Men det er jo "enkel" mat da. Jeg vet ikke om du kanskje hadde tenkt å servere litt mer festmat?

Men Bippe liker det enklest mulig. Så kan man jo lage en litt spenstig salat ved siden av, og godt brød med hvitløkssmør.. :sikle:

Åh, nå ble jeg sulten av mitt eget prat om mat!

..igjen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tapas, hva er det? *dum*

Hva med ost og kjeks? eller er det mest en sånn dame-kveld greie?

Mange gode tips. jeg tenkte på lasagne selv, men de mennene som kommer kan spise en halv lasagne hver, så da må jeg lage så mange :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tapas såg avansert ut...scampi, potetbåter, kjøttboller... uff, masse arbeid, ihvertfall for 12 stk. :ler:

Nei, jeg lager pizza jeg, det er det jeg kan best! ;)

må sikkert ha 3 pizzaer da men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh..krible i magen!

i morgen skal jeg begynne på jobb igjen. Har egentlig ikke så veldig lyst, men skal man ha hus å bo i, må jeg nok det.

Får så dårlig samvittighet over lillegutt, han er jo bare 9 måneder enda og så skal jeg ha han ifra meg.

Men men... han kommer sikkert til å ha det kjempegøy han, som får være hjemme med bestemoren sin. :)

Og i morgen er den stooore dagen ;)

Jeg har invitert 13 stk, skal lage 3 pizzaer, og og og og .... åhhh...det er så mange tanker i hodet mitt nå.

Jeg gruer meg til jobb, men gleder meg til fest etterpå! ahhh, så mange rare følelser inni meg nå.

Jeg vil ikke på jobb, jeg vil være hjemme med sønnen min og bare ligge på gulvet og leke! Og hente jenta tidlig i barnehagen og kose med henne!

Herregud, dette er ikke noe big deal egentlig. Men det føles så overveldende akkurat nå!

Forstå det den som kan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Da satser vi på min pizza, den er nemlig verdens beste! ;)

Du ka ikke si sånt uten å legge ut oppskrift!! :nei::ler:

Åhh..krible i magen!

i morgen skal jeg begynne på jobb igjen. Har egentlig ikke så veldig lyst, men skal man ha hus å bo i, må jeg nok det.

Får så dårlig samvittighet over lillegutt, han er jo bare 9 måneder enda og så skal jeg ha han ifra meg.

Men men... han kommer sikkert til å ha det kjempegøy han, som får være hjemme med bestemoren sin. :)

:sjokk: 9 måneder??? Du har jo nettopp født jo!! :dåne: Jeg har IKKE blitt 9 mnd eldre!!! SÅ DET SÅ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var festen vellykket?

Og er selve dagen overstått nå? I så fall - :bursdag::popcorn::blomst::danse::digge::flagg::gave::gratulerer::klem: :kys_2: :perebrus::danser::skaal::vin::kaffekopp::is::roser::gratulerer:

Dagen er overstått ja ;)

Takk skal du ha! Og festen var vellykket ja, jeg ble litt full.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...