Gå til innhold

kaffislaberas


Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Imorgen skal mannen reise på forretningsreise, å blir borte hele uken. kommer hjem sent på fredag. Blir nok litt rart. Sist vi var borte fra hverandre så lenge var vel da jeg gikk på folkehøgskole for snart 10 år siden... noe som minner meg på at det er faktisk snart 10 års treff der!

Men uansett.... Vi er jo blitt kjempeforkjøla da. Snørr i nesene på alle mann her. Og jeg som skal ha med ungene på Fame fotograf i morgen for søskenbilde. Ikke nok med det, men jenta mente hun kunne sminke hele trynet i dag med min grønne øyeskygge....

Noe som resulterte i grønne øyebryn som jeg ikke fikk vasket bort....

Joda, blir nok et fint søskenbilde tenker jeg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg skal se kamp sammen med mannen, kun for å være sosial siden han skal reise imorgen... Brann-Start er egentlig interessant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd våtserviett for å få bort øyenbrynssminken?

(Regner med at du som småbarnsmor sikkert har en våtserviett liggende på lur i veska eller noe :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk det ikke skikkelig vekk, men ho har så lang lugg nå at det dekket det meste! :)

Tror bildene ble kjempebra! Gleder meg til å se dem! Visning den 11 sept.

Og det passer utmerket siden jeg fyller 25 noen dager før...og kanskje jeg får noe cash, så jeg kan kjøpe meg noen ekstra bilder. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønte jeg da, men visning skjønte jeg ikke helt, jeg ser for meg utstilling jeg da, i galleri eller noe?

Regner med at man får se dem på skjerm eller noe hos fotografen jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det kan jo kanskje hende ja... Har aldri vært hos fotograf jeg da, bortsett fra som barn, så sånne ting har jeg null og niks og ingenting peiling på :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan jo kanskje hende ja... Har aldri vært hos fotograf jeg da, bortsett fra som barn, så sånne ting har jeg null og niks og ingenting peiling på :sjenert:

var der en gang i forrige årtusen, men da fikk vi bare papirbilder som vi fikk med hjem og valgte forstørrelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forrige årtusen faktisk :legrine:

Ja tenk......

Det var tross alt på slutten av 80-årene og det er både forrige århundre og forrige årtusen....

Broren min skulle si til sønnen at han var født i midten av forrige århundre, men sa årtusen..... det har han fått høre noen ganger.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visning ja.... dem skal være så fine på det vet du ;)

Altså, vi får fremvist bildene på storskjerm, får til og med servert kaffe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...