Gå til innhold

kaffislaberas


Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

JEG HADDE HULL I TANNA MI!!!!!! :sukk:

Men nå har heldigvis bedøvelsen gitt selv, men hodepinen etter at tannlegen "voldtok" tanna mi er fortsatt der...

Men nå er den fin og hvit, men tomrommet er fylt opp!

men du å du for en tannlegeregning da..1760,- for å tette igjen 1 tann!

Ja, det var dette med gullspisestoler osv...... :ler:

:troest: til vonde tanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEG HADDE HULL I TANNA MI!!!!!! :sukk:

Men nå har heldigvis bedøvelsen gitt selv, men hodepinen etter at tannlegen "voldtok" tanna mi er fortsatt der...

Men nå er den fin og hvit, men tomrommet er fylt opp!

men du å du for en tannlegeregning da..1760,- for å tette igjen 1 tann!

Man må lide for skjønnheten, vet du -både rent fysisk og økonomisk... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg vært på jobb, og det var jammen meg slitsomt.

jeg fikk en ny pasient, som er veldig dement. h*n skulle hele tiden hjem...så snudde jeg ryggen til for å hjelpe noen andre og plutselig var h*n borte. og noen hadde observert h*n gående i sentrum.

og da jeg endelig hadde henta h*n, tok det en halvtime, så hadde h*n forsvunnet igjen, men heldigvis ikke kommet seg så langt.

det høres kanskje ikke så slitsomt ut,men jeg hadde jo 7 andre pasienter å ta meg av,som skulle spise, hjelpes på do osv... en av de rakk jo ikke doet en gang, så jeg fikk et ekstraarbeid der også...

stress å få nye pasienter når man ikke får noe skikkelig rapport om hvordan de er.

Ellers sitter jeg da her, mannen er på øving, gutten sover og jenta spiller dataspill,får vel lure ho i seng snart også.

imorgen skal mannen på spillejobb og jeg skal være med. har egentlig ikke den store trua, men han har nytt band nå og jeg har ikke hørt demspille enda, så jeg får vel bare henge på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I helga var jeg på fest, og ble pinlig , flau overstadig beruset... gosja meg!

Jeg skal ALDRI i hele mitt liv drikke noe med alkohol i mer!!

Vil aller helst glemme hele lørdagen....

Anyways, idag har jeg og ungene vært hos min bestemor, og nå i ettermiddag har jeg holdt på litt ute i hagen.

Men lillegutt har fått feber, spørs om vi ikke har blitt lurt av vårsola og hatt på han for lite klær...

Så jeg blir nok hjemme ifra jobb imorgen tenker jeg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, jeg ligger i senga med fæle smerter i ene skuldra mi... uff, kjennes ut som en betennelse er på vei.

Og jeg som aldri har vært plaget med noe sånt før.. :gråte:

Hold på å bære noen tunge vedsekker inn i garasjen idag.. 24 stk. og dem veide 40 kg pr. sekk, og det merker man nå ikveld at det skulle jeg ikke gjort..

ÅÅ, forbanna, at man ikke skal kunne tåle mer enn dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må passe litt bedre på kroppen din, vennen! 40 kilos sekker med ved hørtes litt vel tungt ut, synes jeg. God bedring! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ok, da må jeg bare ha en viss form for oversikt :

Stryke 4 skjorter

Ta ut av oppvaskmaskinen

Bade ungene

Finne frem finsko og andre dilledall

Rydde i bilen

Henge opp klær

Ta meg en øl

Ta meg en røyk

Ja, det er jo ikke så mye som står igjen da... Og mannen er på fotballkamp og jeg må gjøre alt til imårra...hm.. Det er vel grunn til at dem setter opp fotballkamp på 16.mai. Så alle mennene kan dra på kamp istedet for å stryke bunadskjorter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...