Gå til innhold

kaffislaberas


Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:ler:

Hvilke butikker er det som frister der?

Vet ikke jeg, bare hørt det skal være masse butikker der. Husk:

Aldri vært i oslo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg heller ville satset på Oslo City. Det er der alle de "vanlige" butikkene er, Steen & Strøm har etterhvert blitt en litt mer ekslusivt senter, med dyrere varer og mer "Middelaldrene dame med god råd"-stil, hvertfall hva klesbutikkene angår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAR DU ALDRI VÆRT I OSLO?`????? :sjokk:

Nå skal du ikke være så fordomsfull da... :fnise: Sånt får ikke jeg lov til å si, da er jeg nemlig et uvitende og selvsentrert bymenneske som tror verden dreier seg om Oslo og aldri har vært nord for Sinsenkrysset. Men når du som ikke er Oslo-borger sier det, tror jeg det er lov... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steen & Strøm har etterhvert blitt en litt mer ekslusivt senter, med dyrere varer og mer "Middelaldrene dame med god råd"-stil

Akkurat butikken for meg da med andre ord :sjarmor:

:fnise:

Nuvel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var liten var jeg sikker på at alle hadde bodd i Oslo en eller annen gang -det var jo hovedstaden, og alle jeg kjente hadde tilknytning til den... Husker vi hadde besøk av mammas venninne og hennes familie som bodde på landet -vi tok trikken til byen og mannen hennes hadde -i en alder av 40 -aldri kjørt trikk før. Jeg var ganske sjokkert... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet du, jeg bor nærmere Oslo enn det du gjør, og det er ikke så mange år siden jeg var i Oslo for første gang :sjenert:

Ahh, takk Vimse.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var liten var jeg sikker på at alle hadde bodd i Oslo en eller annen gang -det var jo hovedstaden, og alle jeg kjente hadde tilknytning til den... Husker vi hadde besøk av mammas venninne og hennes familie som bodde på landet -vi tok trikken til byen og mannen hennes hadde -i en alder av 40 -aldri kjørt trikk før. Jeg var ganske sjokkert... :ler:

:ler:

*har ikke kjørt trikk*

:sjenert:

Ahh, takk Vimse.. :)

:bukke: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

*har ikke kjørt trikk*

:sjenert:

Men du er da ikke 40 ennå heller ;) Skulle ikke du til Oslo på julehandel i år da? *tar med Vimse på trikke-sightseeing*

Forøvrig går sånne fordommer begge veier -en venninne ble ganske sjokkert i sommer da jeg sa at det nærmeste jeg kom å noen sinne ha sett griser og geiter i naturlige omgivelser var på Folkemuseet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...