Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Ja, jeg skjønner at du må få noe ut av dagen, men det må innebære andre aktiviteter, for her har du jo ikke vært og skravlet :tunge1::ler:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vimse-mi :klemmer:

He he...

I går var mamma her på ettermiddagen, hun fikk jenta i seng før hun dro hjem. Det var godt å ha en hjelpende hånd nå som mannen i huset er borte.

Så fikk jeg besøk av ei venninne! Vi satt å prata å spiste godteri :sjenert: til veldig sent..... Så jeg angrer litt på det idag...Tung å få opp øynene *gjest*

Nå skal jeg lage frokost, så kjøre jenta i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, mannen kom hjem i natt, så jeg har sosialisert meg med han, benyttet anledningen til å sove litt, trillet en tur i skogen med barna, og vært hos farmor på bursdagsselskap.

Nå har jeg laget middag til mannen og jenta fikk lov til å sove i vår seng ikveld, siden hun ikke fikk lov til å overnatte hos besteforeldrene ;)

Hun skal nemlig overnatte der neste helg, da jeg skal feire bursdagen min ;)

så det jeg har vært litt opptatt idag, men jeg kikket en liten tur innom isted, men hadde ikke tid å skrive noe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Noen som har ideer til hva jeg skal servere alle vennene som kommer på fest fredagskvelden?

Det blir sikkert en del drikking... :sjenert: , så hva passer best å servere? Middag eller bare snacks.. vi blir *telle* ca 12-13 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...