Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men du er da ikke 40 ennå heller ;) Skulle ikke du til Oslo på julehandel i år da? *tar med Vimse på trikke-sightseeing*

Forøvrig går sånne fordommer begge veier -en venninne ble ganske sjokkert i sommer da jeg sa at det nærmeste jeg kom å noen sinne ha sett griser og geiter i naturlige omgivelser var på Folkemuseet...

Nei, men jeg er på god vei til å bli 40 :ler:

Jo jeg må vel kanskje ta en tur til oslo i desember, det er verdt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.....det har liksom aldri passet seg sånn....

Meget travel dame jeg skjønner du...

:sjenert:

Med barnefødsler osv? :ler:

Men du er da ikke 40 ennå heller ;) Skulle ikke du til Oslo på julehandel i år da? *tar med Vimse på trikke-sightseeing*

Forøvrig går sånne fordommer begge veier -en venninne ble ganske sjokkert i sommer da jeg sa at det nærmeste jeg kom å noen sinne ha sett griser og geiter i naturlige omgivelser var på Folkemuseet...

:sjokk:

Men du har rett i at fordommer går begge veier ja. Glemmer at ikke alle bor i nær avstand til Oslo.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg hadde ikke vært mange ganger i Oslo før jeg flyttet hit i 84. Men jeg har til gjengjeld aldri vært på Folkemuseet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller var jeg på Vestlandet for første gang i 2004...... i Bergen og i Trondheim for første gang i fjor og Ålesund i 2005..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annie, ta deg en tur til Romsdalen et år, kjør veien fra Dombås til Åndalsnes... Nydelig natur! Og ta deg turen opp til trollstigen og gå veien til utsiktsplassen:)

Masse fint å se i Romsdalen, men personlig synest jeg at elvene og fjellene ved Åndalsnes er det vakreste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var vel ikke veldig lei meg da jeg ikke fikk jobb der...

Men statistikken sier at folk puler mest i Finnmark enn andre fylker i Norge :ler:

Spørs om du ikke har gått glipp av noe alikvel! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turen Dombås-Åndalsnes er flott :Nikke: Kom den turen med toget grytidlig om morgenen en sommer og fikk med soloppgangen over fjellene -helt utrolig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Men statistikken sier at folk puler mest i Finnmark enn andre fylker i Norge :ler:

Spørs om du ikke har gått glipp av noe alikvel! :lur:

Deyt kalles fritidsproblemer -de har ikke annet å finne på... :ler: Finnmark har så vidt jeg vet også flest tenåringsmødre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annie, ta deg en tur til Romsdalen et år, kjør veien fra Dombås til Åndalsnes... Nydelig natur! Og ta deg turen opp til trollstigen og gå veien til utsiktsplassen:)

Masse fint å se i Romsdalen, men personlig synest jeg at elvene og fjellene ved Åndalsnes er det vakreste!

Det står på planen ja :Nikke:

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var jeg i 2005. Jeg er helt enig med deg i at det er vakkert der. Vi dro fra Måløy via Stryn og Geiranger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var jeg i 2005. Jeg er helt enig med deg i at det er vakkert der. Vi dro fra Måløy via Stryn og Geiranger.

Ja, Geiranger er flott. Har vært oppe på to av fjellene der.. åhhh, for et syn. kunne bodd der.... eller ihvertfall hatt en hytte der...

Trenger vel ikke bo lengre vekk fra sivilisasjonen enn jeg allerede gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...