Daria Skrevet 23. august 2007 #1561 Del Skrevet 23. august 2007 Da har du vel kjørt t-bane også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 23. august 2007 #1562 Del Skrevet 23. august 2007 Men du er da ikke 40 ennå heller Skulle ikke du til Oslo på julehandel i år da? *tar med Vimse på trikke-sightseeing* Forøvrig går sånne fordommer begge veier -en venninne ble ganske sjokkert i sommer da jeg sa at det nærmeste jeg kom å noen sinne ha sett griser og geiter i naturlige omgivelser var på Folkemuseet... Nei, men jeg er på god vei til å bli 40 Jo jeg må vel kanskje ta en tur til oslo i desember, det er verdt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. august 2007 #1563 Del Skrevet 23. august 2007 Det er alltid verdt å ta en Oslo-tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. august 2007 #1564 Del Skrevet 23. august 2007 Altså.....det har liksom aldri passet seg sånn.... Meget travel dame jeg skjønner du... Med barnefødsler osv? Men du er da ikke 40 ennå heller Skulle ikke du til Oslo på julehandel i år da? *tar med Vimse på trikke-sightseeing* Forøvrig går sånne fordommer begge veier -en venninne ble ganske sjokkert i sommer da jeg sa at det nærmeste jeg kom å noen sinne ha sett griser og geiter i naturlige omgivelser var på Folkemuseet... Men du har rett i at fordommer går begge veier ja. Glemmer at ikke alle bor i nær avstand til Oslo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. august 2007 #1565 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg hadde ikke vært mange ganger i Oslo før jeg flyttet hit i 84. Men jeg har til gjengjeld aldri vært på Folkemuseet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. august 2007 #1566 Del Skrevet 24. august 2007 Eller var jeg på Vestlandet for første gang i 2004...... i Bergen og i Trondheim for første gang i fjor og Ålesund i 2005..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. august 2007 #1567 Del Skrevet 24. august 2007 Skravla :juhu: Småbyer er det ikke så nøye med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. august 2007 #1568 Del Skrevet 24. august 2007 Skravla :juhu: Småbyer er det ikke så nøye med... Også kaldt landsbyer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. august 2007 #1569 Del Skrevet 24. august 2007 Har vært i hele Norge bortsett fra Møre og Romsdal og Sogn og Fjordane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. august 2007 #1570 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg har ikke vært i Finnmark -jeg har bare søkt jobber der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. august 2007 #1571 Del Skrevet 24. august 2007 Finnmark er oppskrytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. august 2007 #1572 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg var vel ikke veldig lei meg da jeg ikke fikk jobb der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. august 2007 #1573 Del Skrevet 24. august 2007 Fullt forståelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 24. august 2007 #1574 Del Skrevet 24. august 2007 Annie, ta deg en tur til Romsdalen et år, kjør veien fra Dombås til Åndalsnes... Nydelig natur! Og ta deg turen opp til trollstigen og gå veien til utsiktsplassen:) Masse fint å se i Romsdalen, men personlig synest jeg at elvene og fjellene ved Åndalsnes er det vakreste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 24. august 2007 #1575 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg var vel ikke veldig lei meg da jeg ikke fikk jobb der... Men statistikken sier at folk puler mest i Finnmark enn andre fylker i Norge Spørs om du ikke har gått glipp av noe alikvel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. august 2007 #1576 Del Skrevet 24. august 2007 Turen Dombås-Åndalsnes er flott Kom den turen med toget grytidlig om morgenen en sommer og fikk med soloppgangen over fjellene -helt utrolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. august 2007 #1577 Del Skrevet 24. august 2007 Men statistikken sier at folk puler mest i Finnmark enn andre fylker i Norge Spørs om du ikke har gått glipp av noe alikvel! Deyt kalles fritidsproblemer -de har ikke annet å finne på... Finnmark har så vidt jeg vet også flest tenåringsmødre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. august 2007 #1578 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Annie, ta deg en tur til Romsdalen et år, kjør veien fra Dombås til Åndalsnes... Nydelig natur! Og ta deg turen opp til trollstigen og gå veien til utsiktsplassen:) Masse fint å se i Romsdalen, men personlig synest jeg at elvene og fjellene ved Åndalsnes er det vakreste! Det står på planen ja Endret 24. august 2007 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 24. august 2007 #1579 Del Skrevet 24. august 2007 Annie, ta deg en tur til Romsdalen et år, kjør veien fra Dombås til Åndalsnes... Nydelig natur! Og ta deg turen opp til trollstigen og gå veien til utsiktsplassen:) Masse fint å se i Romsdalen, men personlig synest jeg at elvene og fjellene ved Åndalsnes er det vakreste! Der var jeg i 2005. Jeg er helt enig med deg i at det er vakkert der. Vi dro fra Måløy via Stryn og Geiranger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 24. august 2007 #1580 Del Skrevet 24. august 2007 Der var jeg i 2005. Jeg er helt enig med deg i at det er vakkert der. Vi dro fra Måløy via Stryn og Geiranger. Ja, Geiranger er flott. Har vært oppe på to av fjellene der.. åhhh, for et syn. kunne bodd der.... eller ihvertfall hatt en hytte der... Trenger vel ikke bo lengre vekk fra sivilisasjonen enn jeg allerede gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå