Daria Skrevet 23. august 2007 #1541 Del Skrevet 23. august 2007 :juhu: I oktober, var det så? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 23. august 2007 #1542 Del Skrevet 23. august 2007 Jepp!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. august 2007 #1543 Del Skrevet 23. august 2007 Idag skal jeg bestille billetter til OSlo!!!! :juhu: Blir det tur på deg allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. august 2007 #1544 Del Skrevet 23. august 2007 Minner om at guide-tilbudet står ved lag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 23. august 2007 #1545 Del Skrevet 23. august 2007 Takk for det Daria Jeg har kun et mål : Steen og Støm senteret ! Kunne kjøpt et telt å slått leir inni der tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. august 2007 #1546 Del Skrevet 23. august 2007 Hvilke butikker er det som frister der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. august 2007 #1547 Del Skrevet 23. august 2007 Det lurer jeg på også. Steen & Strøm var et must på tidlig 80 tall og gjerne før det, men nå? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 23. august 2007 #1548 Del Skrevet 23. august 2007 Hvilke butikker er det som frister der? Vet ikke jeg, bare hørt det skal være masse butikker der. Husk: Aldri vært i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. august 2007 #1549 Del Skrevet 23. august 2007 HAR DU ALDRI VÆRT I OSLO?`????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. august 2007 #1550 Del Skrevet 23. august 2007 Da tror jeg at jeg heller ville satset på Oslo City. Det er der alle de "vanlige" butikkene er, Steen & Strøm har etterhvert blitt en litt mer ekslusivt senter, med dyrere varer og mer "Middelaldrene dame med god råd"-stil, hvertfall hva klesbutikkene angår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. august 2007 #1551 Del Skrevet 23. august 2007 HAR DU ALDRI VÆRT I OSLO?`????? Nå skal du ikke være så fordomsfull da... Sånt får ikke jeg lov til å si, da er jeg nemlig et uvitende og selvsentrert bymenneske som tror verden dreier seg om Oslo og aldri har vært nord for Sinsenkrysset. Men når du som ikke er Oslo-borger sier det, tror jeg det er lov... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 23. august 2007 #1552 Del Skrevet 23. august 2007 HAR DU ALDRI VÆRT I OSLO?`????? Altså.....det har liksom aldri passet seg sånn.... Meget travel dame jeg skjønner du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 23. august 2007 #1553 Del Skrevet 23. august 2007 Steen & Strøm har etterhvert blitt en litt mer ekslusivt senter, med dyrere varer og mer "Middelaldrene dame med god råd"-stil Akkurat butikken for meg da med andre ord Nuvel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. august 2007 #1554 Del Skrevet 23. august 2007 Akkurat butikken for meg da med andre ord Nuvel.... Var det jeg tenkte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 23. august 2007 #1555 Del Skrevet 23. august 2007 Vet du, jeg bor nærmere Oslo enn det du gjør, og det er ikke så mange år siden jeg var i Oslo for første gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. august 2007 #1556 Del Skrevet 23. august 2007 Da jeg var liten var jeg sikker på at alle hadde bodd i Oslo en eller annen gang -det var jo hovedstaden, og alle jeg kjente hadde tilknytning til den... Husker vi hadde besøk av mammas venninne og hennes familie som bodde på landet -vi tok trikken til byen og mannen hennes hadde -i en alder av 40 -aldri kjørt trikk før. Jeg var ganske sjokkert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 23. august 2007 #1557 Del Skrevet 23. august 2007 Vet du, jeg bor nærmere Oslo enn det du gjør, og det er ikke så mange år siden jeg var i Oslo for første gang Ahh, takk Vimse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 23. august 2007 #1558 Del Skrevet 23. august 2007 Da jeg var liten var jeg sikker på at alle hadde bodd i Oslo en eller annen gang -det var jo hovedstaden, og alle jeg kjente hadde tilknytning til den... Husker vi hadde besøk av mammas venninne og hennes familie som bodde på landet -vi tok trikken til byen og mannen hennes hadde -i en alder av 40 -aldri kjørt trikk før. Jeg var ganske sjokkert... *har ikke kjørt trikk* Ahh, takk Vimse.. :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. august 2007 #1559 Del Skrevet 23. august 2007 *har ikke kjørt trikk* Men du er da ikke 40 ennå heller Skulle ikke du til Oslo på julehandel i år da? *tar med Vimse på trikke-sightseeing* Forøvrig går sånne fordommer begge veier -en venninne ble ganske sjokkert i sommer da jeg sa at det nærmeste jeg kom å noen sinne ha sett griser og geiter i naturlige omgivelser var på Folkemuseet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 23. august 2007 #1560 Del Skrevet 23. august 2007 jo,kjørt trikk, i praha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå