Devana Skrevet 28. februar 2007 #1 Del Skrevet 28. februar 2007 Hvis man ser bortifra kalorier, er det skadelig på noen måte å fråtse i frukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 28. februar 2007 #2 Del Skrevet 28. februar 2007 Tja, du kan få diare og oppblåst mage, og så kan du få hodepine pga. raske svingninger i blodsukkeret pga. sukkerinnholdet i frukten. Jeg er en frukt-fråtser selv, og dette er i hvertfall det jeg har erfart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2007 #3 Del Skrevet 28. februar 2007 Noen typer frukt inneholder mye sukker som kan påvirke blodsukkeret på en negativ måte. Ellers vet jeg ikke. Spørs jo litt hva man mener med fråtsing også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg spiser for det meste druer, banan, appelsiner/klementiner, og innimellom andre ting. påvirker det blodsukkeret på en negativ måte? Jeg kan se for meg at kanskje druene gjør det....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 28. februar 2007 #5 Del Skrevet 28. februar 2007 jeg ville kuttet ned på druer og banan, kanskje. Druer inneholder masse fruktsukker, og banan er relativt kaloririkt (selv om du ikke spurte om det), samt hardt for magen. Kanskje legge til litt mer epler, pærer og fiberrik frukt? Fiber balanserer blodsukkeret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 28. februar 2007 jeg ville kuttet ned på druer og banan, kanskje. Druer inneholder masse fruktsukker, og banan er relativt kaloririkt (selv om du ikke spurte om det), samt hardt for magen. Kanskje legge til litt mer epler, pærer og fiberrik frukt? Fiber balanserer blodsukkeret. ← Hva regnes som fiberrik frukt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 28. februar 2007 #7 Del Skrevet 28. februar 2007 I hvertfall epler og pærer. Fantasien min er dessverre litt dårlig akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 28. februar 2007 I hvertfall epler og pærer. Fantasien min er dessverre litt dårlig akkurat nå. ← Hehe...okey, takk Jeg er ikke noen sånn eple-menneske, er ikke min favorittfrukt. Men pærer er jo godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marie81 Skrevet 1. mars 2007 #9 Del Skrevet 1. mars 2007 Hva regnes som fiberrik frukt da? ← Mye fiber i tørka aprikoser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå