Gå til innhold

Miljømerkede bleier


Fru Biscuit

Anbefalte innlegg

Jeg har sett at Coop selger egenproduserte, miljømerkede (Svanen) bleier. Jeg har ikke prøvd dem på babyen vår ennå, og lurer på om noen her inne har erfaring med dem?

Fru B

Endret av Fru Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har prøvd Coop-bleier, vet ikke om de var svanemerkede. Men hvis de bare har en type var de nok det...

De vi testet fungerte i alle fall ikke, vi brukte ikke opp hele pakka engang for de holdt aldeles ikke tett til Propellen. Var vel da hun var rundt 4-5 måneder eller noe. Husker ikke vekten hennes da eller hva det stod på pakken, men hun veide under "midt på" vekten på pakken.

Barselgruppen min fikk tilsendt en pakke med diverse prøver på bleier fra Abena. De var veldig gode var vi alle enige om (tre bruker Pampers og tre bruker Libero til vanlig, to jenter og fire gutter) men de koster om lag det dobbelte av hva man feks får Libero til billigst så vi bestilte ikke flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så dumt da! :forvirret: Men jeg får vel kanskje prøve likevel. Sånn for å være helt sikker.

Og sånne kjempedyre bleier kan vi nok ikke ta oss råd til... Er dyrt nok som det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Må huske på at om bleiene lekker, kan være forskjellig fra barn til barn. Anatomi og hvor mye barnet tisser har mye med det å gjøre.

Jeg ville prøvd å se om de er noe for deg, og ditt barn. Hvis jeg finner store nok i butikken kommer nok jeg også til å prøve, bare for å ha prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...