Gå til innhold

Kan hundedressur brukes på menn?


Gjest Jon Are

Anbefalte innlegg

Gjest Bodillen

Jon Are er et artig lite forumtroll, et kvinnelig sådant. La dere more - opphisselse fører kun til ukledelige røde flekker i kinnene og på brystet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jon Are

Hvis du hadde sett hva jeg skrev, så tok jeg det med middag som et eksempel fordi det er slik det desverre er for mange kvinner fortsatt. Jeg tror da heller ikke at Skinners gamle prinsipper er noe nytenking. :ironi: Som du kanskje vet , så har dette temaet vært opp i media før av andre feminister, så jeg er fullstendig klar over at dette ikke er noe nytt.

Jeg var interessert i å høre om dette kunne brukes på menn. I praksis så anvender vi slike prinsipper hele tiden bevisst eller ubevisst. Jeg ønsket å høre om en bevisst bruk av straff og belønning, eller stimuli/respons kunne brukes på umodne og egoistiske menn som det finnes mange av.

Med hilsen fra Jon Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Hvis du hadde sett hva jeg skrev, så tok jeg det med middag som et eksempel fordi det er slik det desverre er for mange kvinner fortsatt. Jeg tror da heller ikke at Skinners gamle prinsipper er noe nytenking.  :ironi: Som du kanskje vet , så har dette temaet vært opp i media før av andre feminister, så jeg er fullstendig klar over at dette ikke er noe nytt.

Jeg var interessert i å høre om dette kunne brukes på menn. I praksis så anvender vi slike prinsipper hele tiden bevisst eller ubevisst. Jeg ønsket å høre om en bevisst bruk av straff og belønning, eller stimuli/respons kunne brukes på umodne og egoistiske menn som det finnes mange av.

Med hilsen fra Jon Are

Foreslår at du poster tråden på "kjæledyr"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni
Jon Are er et artig lite forumtroll, et kvinnelig sådant. La dere more - opphisselse fører kun til ukledelige røde flekker i kinnene og på brystet.

:ler: det ble en lattersmiley, all den tid jeg er usikker på grensa mellom latterlig og patetisk. (ikke mhp innlegget til Bodillen altså ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni
Foreslår at du poster tråden på "kjæledyr"

Kanskje "han" kan registrere seg inn som kjæledyr også? Da har vi jo alltids en "avlivnings"mulighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Kanskje "han" kan registrere seg inn som kjæledyr også? Da har vi jo alltids en "avlivnings"mulighet :)

Så, så, vi skal være snille mot dyra - om de nå er menn eller hunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje "han" kan registrere seg inn som kjæledyr også? Da har vi jo alltids en "avlivnings"mulighet :)

Jon Are har et godt poeng, som ikke burde latterliggjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...