Gå til innhold

Hvem har størst KUK her?


Gjest Kuken i buret.

Anbefalte innlegg

av personlig erfaring vil jeg si at negere har lengre pikk gjennomsnittlig,enn nordmenn.og asiatere mindre. så jeg tror det stemmer^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

av personlig erfaring vil jeg si at negere har lengre pikk gjennomsnittlig,enn nordmenn.og asiatere mindre. så jeg tror det stemmer^^

Jeg har hatt sex med én mann med afrikansk bakgrunn, og det var nok til å ta livet av den myten for min del. Jeg har aldri sett en så liten tiss.

Så jeg tror det er like stor variasjon mellom alle etnisiteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med én mann med afrikansk bakgrunn, og det var nok til å ta livet av den myten for min del. Jeg har aldri sett en så liten tiss.

Så jeg tror det er like stor variasjon mellom alle etnisiteter.

Takk, det var godt for å hvite menn og høre:)

Min er sånn passe stor tror jeg, men man tenker jo om dama drømmer i hemmelighet om en stor og svart en.

Så nå vet dere det damer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tryggmann

Får vel dele min/vår erfaring også da.

Jeg og kona dro for noen år siden til England og hadde trekant med en neger vi traff på nett.

Vi startet rolig med mye kos til henne, god oppvarming altså. Etter hvert ble hun mer og mer opptatt av hans store penis, den måtte være over 25 cm lang og veldig tykk. Må si jeg ble facinert av å se den stor tykke "batongen" vippe ut av kroppen hans.

Det endte med at hun fikk en utrolig rekke orgasmer med han, jeg har aldri klart og drivet henne til de høydene, aldri.

Hvis vi skal ha trekant igjen så blir det med en neger med stor kuk :) Tenker fortsatt på dette vi :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg!!!

Den er ikke så lang,men den er j..vlig tynn...

og etter MIN mening,gutter/menn...det er ikke lengden det kommer an på...så fremt du ikke har en liten mutter da. Damer har IKKE en halv meter med vagina!

:kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg!!!

Den er ikke så lang,men den er j..vlig tynn...

og etter MIN mening,gutter/menn...det er ikke lengden det kommer an på...så fremt du ikke har en liten mutter da. Damer har IKKE en halv meter med vagina!

:kgbaby:

Vinneren er ikke den med det største verktøyet men den som får jobben gjort....så derfor er jeg vinneren!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk, det var godt for å hvite menn og høre:)

Min er sånn passe stor tror jeg, men man tenker jo om dama drømmer i hemmelighet om en stor og svart en.

Så nå vet dere det damer!!!

Ja, da vet vi det

Men så drømmer ikke alle damer om en stor og svart en heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest manoman

14,5 i diameter.. Wow, du jo må jo ha verdens breieste, omtrent som to ølbokser ved siden av hverandre. Rart du ikke har fått noen klager, spør du meg. :P:fnise:

Han mener omkrets :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest konemor

Jeg har ikke kuk :overrasket:

Jeg har til stadighet:) Stort sett når jeg vil ha så får jeg.. Og jeg synes den er stor og god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Erik K

Jeg er fornøyd med kuken min, og tror ikke den er størst her.

21cm lang og 15-16cm i omkrets :)

ÅÅÅÅÅÅÅ,,den hørtes deilig ut. Min er bare ynkelige 5 cm og veldig tynn. Denne uka har jeg vondt i stumpen!

Klem fra Erik K i Sandnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aikho

Jeg har en liten tass, men så er jeg nåbare i ungdommen, også trenger jeg ikke større :humpe: Ps. er ikke ferdig i pubert'en. :flekke::sengekos::snurt::catmilk::pasha::bond::scorpis::kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ekstremt fornøyd med min lille major! Han er 17 cm på sokkelesten og 15 cm i omkrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skrytleik

Ca 20 lang og 48 i omkrets.

Målt med tommestokk.

Jeg har digre hender og de virker naturligvis små i forhold.

Diameter er ca 5-6 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest øyvind

jeg tror jeg har en av de lengste kukkene på denne planet.

finnes det en som har større ja mulig det

mange tror meg sikkert ikke men min er 39 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Din lille *****

jeg tror jeg har en av de lengste kukkene på denne planet.

finnes det en som har større ja mulig det

mange tror meg sikkert ikke men min er 39 cm

Kjære deg. Er du sikker på at du ikke mente 3,9cm? Å ha skrivefeil er det ingen som fniser av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...