Gå til innhold

Hvem har størst KUK her?


Gjest Kuken i buret.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest12344567

Når Purple haze kan uttale at de med micro - utstyr har gitt henne de beste sexopplevelsene ...som hun sier . Ja da tror jeg Purple haze ikke får g-punktsorgasmer normalt - men kunn klitorisorgasmer under par-sexen .Er strengt tatt nesten kunn det en mann med bitteliten kuk kan gi en kvinne om han ikke bruker sexleketøy eller fingrene .

Jeg hadde ikke klart å få g-punktsorgasme av kunn penetrering med en veldig liten og tynn pikk .Da hadde det vært t.o.m bortimot umulig å få til .Da en så liten sak - ikke gir samme kraftige stimulering - som en større kan .

Fint du snakker ut ifra deg selv Purple haze .

Men jeg er helt UENIG med deg .Da jeg er vant til å få g-punktsorgasmer - og da kommer en micro penis til kort desverre .MEN - han kan alltids tilfredsstille meg på andre måter og gi meg klit- orgasmer - godt det også : ) Men størrelse har litt å si ...noe annet er TULL .Mener jeg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GJeest2222222

Bare for informasjon damer, så ligger g punktet til kvinnfolket bare 2-4 cm inn, å kjeden til et kvinnfolk/jente e ca 8-14cm dyp. Så derfor ser æ ikke vitsen med å ha en 25 cm kuk eller 20 cm kuk når du uansett ikke får hele inn.

Nei nei, d e nok bare psyken som tar overhånd. Får når du tenker over det så gir dem 15 cm kukan like god følelse som 25, fordi dem kommer uansett bare like langt inn.

Gutt 16 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Bare for informasjon damer, så ligger g punktet til kvinnfolket bare 2-4 cm inn, å kjeden til et kvinnfolk/jente e ca 8-14cm dyp. Så derfor ser æ ikke vitsen med å ha en 25 cm kuk eller 20 cm kuk når du uansett ikke får hele inn.

Nei nei, d e nok bare psyken som tar overhånd. Får når du tenker over det så gir dem 15 cm kukan like god følelse som 25, fordi dem kommer uansett bare like langt inn.

Gutt 16 år.

Ja du har rett i mye . Er nok ikke lengde kvinner savner ,15 holder det - men TYKKELSE savner nok mange . Korte peniser er vanligvis tynnere i omkrets enn en større penis er , vanligvis .

Hvorfor ikke lange en tråd - HVEN HAR GROVEST OG TYKKEST penis her ??? Og oppgi mål ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har rett i mye . Er nok ikke lengde kvinner savner ,15 holder det - men TYKKELSE savner nok mange . Korte peniser er vanligvis tynnere i omkrets enn en større penis er , vanligvis .

Hvorfor ikke lange en tråd - HVEN HAR GROVEST OG TYKKEST penis her ??? Og oppgi mål ...

Ja, la oss ha en KG-samling der vi kan måle pikkene og fittene til alle brukerne og kategorisere dem slik at vi kan finne ut hvem som duger her i livet en gang for alle. Når vi først er igang, kan vi sette igang karaktergivning av ansikter og kropp generelt også, IQ-tester, utholdenhetsprøver, personlighetsprøver og alt annet målbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Ja, la oss ha en KG-samling der vi kan måle pikkene og fittene til alle brukerne og kategorisere dem slik at vi kan finne ut hvem som duger her i livet en gang for alle. Når vi først er igang, kan vi sette igang karaktergivning av ansikter og kropp generelt også, IQ-tester, utholdenhetsprøver, personlighetsprøver og alt annet målbart.

Ha! Jeg vinner, helt klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest womenwomen

Ha! Jeg vinner, helt klart!

Og ...alfakvinnen trenger bare se på deg litt Kate ...så er de ikke like selvsikker lenger ....he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen

Tilgang til menn med størst peniser ?

Det er faktisk et lite kompliment i seg selv for en skikkelig kvinne ...mener jeg .

De karene som har selvtilliten sin i orden - knulle gjerne oss skikkelig bra og hotte damer - de VET at de har utstyret i orden ...he he De andre tør ikke og lar det bli med drømmen istede ...he he Skjer automatisk og neppe helt tilfeldig ...hi hi Ikke sant Cate ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kuk, men flytta akkurat inn i nytt kollektiv og er sikker på at jeg så noe gammal kukost i kjøleskapet! Fred, frihet og alt gratis -kan hentes på hemmelig sted i Oslo!

(Btw -har også snerk av ymse kvalitet og dusjmugg!)

Endret av Colargol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prøvis - utlogga

Ja, la oss ha en KG-samling der vi kan måle pikkene og fittene til alle brukerne og kategorisere dem slik at vi kan finne ut hvem som duger her i livet en gang for alle. Når vi først er igang, kan vi sette igang karaktergivning av ansikter og kropp generelt også, IQ-tester, utholdenhetsprøver, personlighetsprøver og alt annet målbart.

Ja, absolutt noe vi må gjøre. Greit å kunne ha en felles mal å forholde seg til når alle spør om hvor på skalaen du er. Er jeg en 10 eller en 3, det blir mye enklere å finne ut av med sånne lister. :) Vi har jo flere her som er "eksperter" på karaktergiving så det burde være en smal sak å få til.

KateW sier hun vinner, men der tar hun nok feil. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

KateW sier hun vinner, men der tar hun nok feil. :gjeiper:

Pfft, jeg er en tier på alt, uten om Kugen, den er 29,7. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilgang til menn med størst peniser ?

Det er faktisk et lite kompliment i seg selv for en skikkelig kvinne ...mener jeg .

De karene som har selvtilliten sin i orden - knulle gjerne oss skikkelig bra og hotte damer - de VET at de har utstyret i orden ...he he De andre tør ikke og lar det bli med drømmen istede ...he he Skjer automatisk og neppe helt tilfeldig ...hi hi Ikke sant Cate ?

En kompis av meg har det du og mange andre vil kalle veldig liten, men drar damer i fleng allikevel. Selvtilliten hans, som hos de fleste andre gutter, sitter ikke mellom beina. Han har blitt dumpet gjentatte ganger av overfladiske jenter av den grunn, men er nå sammen med ei skikkelig dame jeg virkelig misunner ham. Hun er utrolig søt og sexy, har plenty av personlighet og intelligens. Hun er også veldig fornøyd med hans prestasjoner i senga. Så selvom en mann tør å gå bort til deg, ettersom du ser ut som en supermodell i følge deg selv, så vil det IKKE si at han har stor kuk. Det er kanskje radaren hans som er gåen på andre områder da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pfft, jeg er en tier på alt, uten om Kugen, den er 29,7. :nigo:

Da ville du selvsagt få en tier på den også, ettersom det her selvsagt omtrent kun er vektlagt størrelsen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Pfft, jeg er en tier på alt, uten om Kugen, den er 29,7. :nigo:

Hva hjelper det at den er 29,7 når den er laget i plastikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har en skikkelig stor kuk, større enn de fleste. Men den sitter heldigvis ikke fast på meg, den sitter fast på min bedre halvdel. Svært fornøyd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Hvis dere kvinner ønsker så jævla store kukker, hvorfor da ikke bare kjøre et kosteskaft langt opp i dere så får dere den lengden dere vil ha?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere kvinner ønsker så jævla store kukker, hvorfor da ikke bare kjøre et kosteskaft langt opp i dere så får dere den lengden dere vil ha?!

Haha, omkretsen av et kosteskaft er vel ikke akkurat mye og skryte av. Dessuten mangler det fingrer, tunge og en hjerne. (vent litt, den siste kan strykes. Jeg har opplevd mangler på dette punktet hos virkelige menn tidligere, høhø.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Alt handler om sex, kuk og fitte... Gjør det ikke? Trist overseksualisert samfunn vi lever i altså... Skulle ønske jag vokste opp for tre hundre år siden da det var mulig å få seg en dame som kunne sette pris på en normal tiss, og som ikke har blitt pult med metervis med tjukk lang stake fra alle verdenshjørner før hun måtte ta til takke med lille, vanlige meg... Faan ta dere alle...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...