Gå til innhold

Hvem har størst KUK her?


Gjest Kuken i buret.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 1 år senere...
Gjest manOman
Hvordan defineres stor kuk og liten kuk?

Hva er normalstørrelse og tjukkelse?

Gjennomsnittlig størrelse er 14.7 cm (kilde: http://www.dagbladet.no/dinside/2004/12/02/416381.html )

Men hvorfor er det så mange som går rundt og tror at kukstørrelsen er så viktig?

Om man har knall utstyr og ikke kan bruke det så er det jo bare dumt.

Om man har gjennomsnittlig størrelse, men i tillegg kan å bruke tunge, fingre og andre deler av kroppen (ikke minst hjernen) så rykker man kjapt opp på lista.

Slik er det jo bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann28_*

15 lang og 14,5 i diameter. Ikke fått noe klager hittil :) Er fornøyd med kuken min. En herlig bøy har den også, slik at den treffer godt på G-punkt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 lang og 14,5 i diameter. Ikke fått noe klager hittil :) Er fornøyd med kuken min. En herlig bøy har den også, slik at den treffer godt på G-punkt. :)

14,5 i diameter.. Wow, du jo må jo ha verdens breieste, omtrent som to ølbokser ved siden av hverandre. Rart du ikke har fått noen klager, spør du meg. :P:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14,5 i diameter.. Wow, du jo må jo ha verdens breieste, omtrent som to ølbokser ved siden av hverandre. Rart du ikke har fått noen klager, spør du meg. :P:fnise:

Du skjönte da hva han mente. Eller gjorde du? lurer på hvem vi skal le av her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er fornøyd med kuken min, og tror ikke den er størst her.

21cm lang og 15-16cm i omkrets :)

Så attraktivt...du har målt og kommer med målene.

:nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så attraktivt...du har målt og kommer med målene.

:nei:

Hehe, ja det er faktisk helt uvanlig at menn måler pikken og forteller hvor stor den er... Aldri hørt om det før !?!

Nå er det faktisk en tråd som omhandlet dette, enten kommer du med mål eller så driter du i å kommentere i det hele tatt!!! Er du kvinne har du ingen kuk og skal selvfølgelig ikke uttale noe som helst her :tommelopp:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...