Gå til innhold

Hvem har størst KUK her?


Gjest Kuken i buret.

Anbefalte innlegg

*trekker pusten dypt og forklarer med litt streng, men rolig stemme*

Dersom man ser for seg en mannskropp kan man tenke seg at midjen er ekvator.

Sør for ekvator, altså i de subtropiske ofte fuktige samt begrodde områdene, finner man ett hode.

Det hodet bruker man ofte, og ikke alltid med hell, for å orientere seg i de subtropiske områdene sør for ekvator hos en kvinne.

Nord for ekvator, altså nord for midjen finner man hos menn (som regel) flate stepper, og mer kjølige og vanskelig framkommelige strøk, iallefall strøk hvor det ikke er lett å orientere seg, langt mindre å forstå.

Her finnes det også ett hode, dette hodet kan være veldig tennende for kvinner, spesielt dersom mannen bruker sistnevne hode, til å komme innenfor de mer kuperte og avanserte områdene som befinner seg nord for kvinnens ekvator.

*trekker pusten*

Hahaha att du gidder!

Anonymous poster hash: 2ad9e...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 cm på denne gutten. Har alltid trodd det var 15 helt til jeg målte for litt siden, ble litt skuffet men bryr meg ikke veldig. Det jeg mangler i lengde og bredde tar jeg igjen i massive mengder sprut!



Anonymous poster hash: 7b8fd...3bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kuk selv;-)

Lengde er bare oppskrytt, får ikke mer enn 13-14 cm inn uansett...

Selv om jeg liker følelsen av å bli fylt opp. har jeg en yndlingsdildo på 9 cm i omkrets. Mannen min sin pikk tipper jeg er rett over snittet lang og tykk. Har (stor)glede av en mindre dildo selvom jeg er pleier å få større ting...

Anonymous poster hash: 9a687...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hahaha att du gidder!

Anonymous poster hash: 2ad9e...a03

Da sier jeg jammen det samme om deg. At du gidder å lete og trekke frem en fem år gammel tråd. Jeg synes Kate W's beskrivelse er morsom. Det syntes jeg for fem år siden, også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Av alt jeg har hørt om deg her så har jeg fått inntrykk av at din er gigantisk også er den mindre enn kjæresten min sin o.O

DJEEEEZAZ!!!! Hvor enorm er han da?!?! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

21.5 :P

Oida.... :fnise: . Så for meg en på 30 når jeg leste posten din Fame..hihi. Nå sitter jeg faktisk og kikker på en linjal her...og Herre min gud å digert 21cm er!!! Er du sikker på at det er riktig mål? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida.... :fnise: . Så for meg en på 30 når jeg leste posten din Fame..hihi. Nå sitter jeg faktisk og kikker på en linjal her...og Herre min gud å digert 21cm er!!! Er du sikker på at det er riktig mål? :laugh:

Det er snakk om en god dag altså. Ellers er han vel rundt 19-20, tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det er snakk om en god dag altså. Ellers er han vel rundt 19-20, tror jeg :P

haha ja men uansett :) DET er stort altså.....Om den er veldig tykk i tillegg, må det jo være litt vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ja men uansett :) DET er stort altså.....Om den er veldig tykk i tillegg, må det jo være litt vondt?

Not at all.. Tvert i mot :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

haha ja men uansett :) DET er stort altså.....Om den er veldig tykk i tillegg, må det jo være litt vondt?

Nå skal du få noen fakta, HarryDotter. Ekstremer i hver sin retning er ikke tilfredsstillende. De bittesmå kjenner man knapt, de veldig store og lange har halvparten utenfor vagina. Det krever dessuten en sterk selvbeherskelse av mannen. Gjennomsnittet på pluss minus 14-16 cm gir absolutt størst nytelse for kvinnen.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Not at all.. Tvert i mot :lur:

Klarte ikke la være nå....

Dette er hånden min ved siden av en linjal ! ! ! :sjokkert:

Jeg har sånn passe store hender...og synet av 21 cm tror jeg hadde skremt livet av meg OM jeg var dame :hoho: ...men allt går vel med litt øvelse antar jeg :fnise:

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke la være nå....

Dette er hånden min ved siden av en linjal ! ! ! :sjokkert:

Jeg har sånn passe store hender...og synet av 21 cm tror jeg hadde skremt livet av meg OM jeg var dame :hoho: ...men allt går vel med litt øvelse antar jeg :fnise:

Jeg har bare hatt store menn. Det har begynt på rundt 17 og gått oppover. Så regner med jeg bare er tilpasset den størrelsen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nå skal du få noen fakta, HarryDotter. Ekstremer i hver sin retning er ikke tilfredsstillende. De bittesmå kjenner man knapt, de veldig store og lange har halvparten utenfor vagina. Det krever dessuten en sterk selvbeherskelse av mannen. Gjennomsnittet på pluss minus 14-16 gir absolutt størst nytelse for kvinnen.

Hehe enig jeg Arabella ;) Har full respekt for de damene som nyter de store penisene. Vi trenger forskjellige ting de fleste av oss. De få damene som har vært uheldige med meg har fortalt at den har "kilet" greit, så jeg har et ganske avslappet syn på det (selv om det ikke virker sånn bestandig :fnise: :fnise: :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Jeg har bare hatt store menn. Det har begynt på rundt 17 og gått oppover. Så regner med jeg bare er tilpasset den størrelsen :P

Ikke noe galt i det Fame :fnise: .....Også er jo vagina strekkbar også...så man kan vel få til det man ønsker med den vil jeg tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke la være nå....

Dette er hånden min ved siden av en linjal ! ! ! :sjokkert:

Jeg har sånn passe store hender...og synet av 21 cm tror jeg hadde skremt livet av meg OM jeg var dame :hoho: ...men allt går vel med litt øvelse antar jeg :fnise:

hånden din ser ut til å være ca 20cm som ca samme lengde penisen min har. omkretsen er ca 15cm.

Endret av pinkytalks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ceciline

Klarte ikke la være nå....

Dette er hånden min ved siden av en linjal ! ! ! :sjokkert:

Jeg har sånn passe store hender...og synet av 21 cm tror jeg hadde skremt livet av meg OM jeg var dame :hoho: ...men allt går vel med litt øvelse antar jeg :fnise:

Nei slutt, da! ;-)

Penisbilde lagt ut tidligere i tråden greide jeg utmerket å hoppe glatt over... Men jeg har tydeligvis en greie for mannehender!

Jepp, fin hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei slutt, da! ;-)

Penisbilde lagt ut tidligere i tråden greide jeg utmerket å hoppe glatt over... Men jeg har tydeligvis en greie for mannehender!

Jepp, fin hånd.

rart du kommer til en penistråd for kg brukere når du er lesbisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...